Ok, gondoltam hogy nem véletlenül van ott!
Igen, én is örültem neki, már régóta vadásztam rá. Nem akartam egy régi agyonnyúzottat venni megint, hogy állandóan azt bütyköljem. Havernak volt egy leo vince kipus és azzal közel százat mentem, meg gyönyörű, meg lehet rajta tanulni az alapokat.
Már csak a jóidőre vágyok...
láttam a rezóban a katalizátort, szépen hosszában áll benne ahogy kell.
ha jól gondolom hogy az a hullámos lemezből felcsavart szűrőszerű..
És ha azt kiszedném belőle? az nem javítaná az áramlást?
Ezek szerint naon sokat állt a gép, de szinte tökéletes. Gyári gumik(szinte újak), használatlan fékek meg ami kell, de még nem volt időm menni vele, de azért lassan itt az 1000 km-es szervíz, és most mindenféle téren informálódok róla... Életem első gépe amiért majdnem 2 évet melóztam...
Ezért fárasztalak titeket a kerdéseimmel Köszi hogy mindig válaszoltok!
Akkor azon még nincs elektronikus fojtás. Viszont van, hogy a katalizátor elszabadul a rezonátorban, keresztbefordul, és elzárja a kipufogót. Láttam már ilyet. Nem zörög benne valami ha megrázod?
A gyári fúvóka nem nagyon fogja vissza, csak ha tuningolod. Ha a kipufogón a három csavar nem volt lehegesztve, akkor már nyúltak hozzá. Milyen évjáratú?
Hát nem találtam már semmit benne!
Kereskedőtől vettem 500 km-rel, olaszból hozták be, megvannak az olasz papírjai is.
Még nem húztam neki mivel elvileg még járatós, de nekem nem úgy tűnik mintha nagyon lenne még benne erő. A karbiba még nem néztem hogy mi a helyzet.
A gyári fúvóka nagyon visszafogja?
Azt szeretném megkérdezni hogy ti milyen fordulaton váltotok?(főleg tzr-esek?)