Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Azt szeretném megkérdezni hogy ti milyen fordulaton váltotok?(főleg tzr-esek?)
Jóccakát!
Remélem szép lassan nekem is összejön hozzá minden és akkor egy kényelmes tempóval túrázgathatunk az országban.
Na Minden jót! Jóéjt!
Ha jól ki van nyitva, széria cuccokkal óra szerint 95-öt megy alattam. (nem a saját órája szerint)
Ok, gondoltam hogy nem véletlenül van ott!
Igen, én is örültem neki, már régóta vadásztam rá. Nem akartam egy régi agyonnyúzottat venni megint, hogy állandóan azt bütyköljem. Havernak volt egy leo vince kipus és azzal közel százat mentem, meg gyönyörű, meg lehet rajta tanulni az alapokat.
Már csak a jóidőre vágyok...
Az az. De ne nyúlj hozzá, mert annak az ellenállása is bele van számolva a rezonátor méretezésébe.
Ezért vagyunk itt. Szerencséd, hogy ilyen korú motort találtál ennyi km-rel. Könnyebb kinyitni, mint az újakat.
láttam a rezóban a katalizátort, szépen hosszában áll benne ahogy kell.
ha jól gondolom hogy az a hullámos lemezből felcsavart szűrőszerű..
És ha azt kiszedném belőle? az nem javítaná az áramlást?
Ezek szerint naon sokat állt a gép, de szinte tökéletes. Gyári gumik(szinte újak), használatlan fékek meg ami kell, de még nem volt időm menni vele, de azért lassan itt az 1000 km-es szervíz, és most mindenféle téren informálódok róla... Életem első gépe amiért majdnem 2 évet melóztam...
Ezért fárasztalak titeket a kerdéseimmel Köszi hogy mindig válaszoltok!
Akkor azon még nincs elektronikus fojtás. Viszont van, hogy a katalizátor elszabadul a rezonátorban, keresztbefordul, és elzárja a kipufogót. Láttam már ilyet. Nem zörög benne valami ha megrázod?
Hát nem voltak, látszottak is a lefabrikálás nyomai. 2004-es
A 130-as nagyon nagy. A legbrutálabb tuning TZR karbijában volt 105-ös, és már ekkicsit azis sok volt.
A gyári fúvóka nem nagyon fogja vissza, csak ha tuningolod. Ha a kipufogón a három csavar nem volt lehegesztve, akkor már nyúltak hozzá. Milyen évjáratú?
enyémbe 130as van 50es hengerhez kicsit túlvan fúvókázva?ááá dehogy (szerelőm: jó az úgy legalább nem ragad meg hidegben sem)
Asszem a régebbieken (amelyiken még nem volt levegőbevezetés a szívócsőbe) 75-ös vagy 80-as. De nem biztos.
Mekkora a gyári fúvóka mérete?
Hát nem találtam már semmit benne!
Kereskedőtől vettem 500 km-rel, olaszból hozták be, megvannak az olasz papírjai is.
Még nem húztam neki mivel elvileg még járatós, de nekem nem úgy tűnik mintha nagyon lenne még benne erő. A karbiba még nem néztem hogy mi a helyzet.
A gyári fúvóka nagyon visszafogja?
ilyen az élet
A külső csak a szekunder-levegő rendszer csöve, amit csak le kell zárni.
Godor! A TZR-en nem külső rezonátor-elhangoló cső van, mint a robogókon, hanem egy belső. Az pedig ebben a rezonátorban már nincs benne.
remélem a miénkben igen
Hi ALL!
BIZTOS forrásból tudom,hogy az YZF-R1 csak 2.999999 HUF lesz!
asszem itt se fog olyan motor a garázsban állni 950ért
de tényleg, melyik yamahástól kérdezted?
Ezt honnan tod?! Mit jelent az a biztos forrás? Mert ha tényleg annyi lesz akkor rendelünk mindjárt...