felet, jobban nem erőltettem. Viszont azok a bilincsek nem valami erősek a csöveken. Az ülés alatt a tartályra csatlakozó cső mellett is szivárog az olaj, mert az a bilincs ami fogja eléggé el van gyengülve. Lehet hogy mással kéne helyettesíteni, ami jobban fogná?
Ja amúgy levettem az olajpumpa fedelét, de igazából nem tudtam rátalálni a szivárgás eredetére. A becsatlakozó csöveknél nem láttam semmit, a két csőbemenet között, szemből van egy kis csillagfejű csavar ami alatt van egy piros tömítés, mintha körülötte csillogott volna az olaj.
Azon húzhatok egy kicsit?
Ahol a rezonátor elejénél 3 csavarral van a két kipufogószakasz rögzítve, ott a henger felőli szakasz végén van egy csődarab, amivel lerontják a rezonátor áramlási tulajdonságait.
Kösz Xtremist!
Ma lekötöttem a szekunder le. visszavezető csövet, és kiderült hogy az előző gazdija már beheggesztette azt a kivezetést a kipukönyökön. A kipufban hol van még pontosan fojtás, és azt hogyan szokták eltávolítani?
Az nem baj. Ott a csőben lehet buborék, csak annyit kell néha megnézni, hogy a hűtősapkát lecsavarva ott a hűtőben legyen fullon a hűtőfolyadék szintje.
Xtremist, az baj ha a hűtővízben van egy kis buborék? A Hűtő tetejébe futó csőben 3-4 cm levegő van, rögtön ott a sapka alatt, ahová becsatlakozik. Azt le kellene légteleníteni? Ha igen akkor hogyan?
Vagy azt kidolgozza magából a rendszer?
Persze. Ha csak a fedelet tömíted, a végén megtelik olajjal mögötte a hely, és utána úgyis folyni fog. Vedd le, nézd meg mi van alatta, ha a csővel van a baj, (meg van repedve, vagy lejött) igazítsd meg. Ha magával az adagolóval van a baj, az neked már nem otthonszerelős dolog.
Azon húzhatok egy kicsit?
Ma lekötöttem a szekunder le. visszavezető csövet, és kiderült hogy az előző gazdija már beheggesztette azt a kivezetést a kipukönyökön. A kipufban hol van még pontosan fojtás, és azt hogyan szokták eltávolítani?
Vagy azt kidolgozza magából a rendszer?
Lehet nagyobb is a baj a pumpával?