Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Őőő, ja, hogy egyhengeres:)
Olyat nem.
Azt láttam! Micsoda hang! Egyszer szétszedtem egy RD-500-at, azóta se láttam motorban annyi ötletes és meghökkentő megoldást.
Na ez pont nem én voltam:)
http://www.sportmotor.hu/motor...
Pár hónapja feltettem ide valahovaDanival együtt néhény 750 es 2t vidit
Ja?! Mert amúgy nem sokan tudnak az ilyesmikről mint Saab 92-93. Úgy látom söröztél már olyannal, aki látott kétüteműt. Tudsz 500-asnál nagyobb 1 hengeres 2T mkp.-ról? (A Maico620-t kivéve)
Nem, csak nem értek a 4t hez:)
Te ilyen 2T specialista vagy?
Tuning elektronika...
Egyik haverom(aki mellesleg itt is megfordul néha) összel vett egy tézit, 90 es évek elejéről. Nosza szimeringcsere egyebek, a mocc mégsem forog 9000 fölé. Méretezett hozzá egy rendesebb csővet(ami ronda de finom, öreg tuning szaki) deazzal is 9 nél mintha elvágták volna. GYanakodni kezdett a gyujtáselektronikára, megmérték, 9 nél szépen visszaszabályozta az elektornika az előgyulát nulla fokra...
most fix előgyujtással megy, azzal elforog 12 fölé. Nesze neked gyujtásgörbe:)
Nem tudtam, nagyon érdekes! Fasza lenne kipróbálni, hogy mostanában hogy teljesítenék ezt az ígéretet.
na mennya víz alá, tudtam, hogy azt fogod előhúzni,de tudod mit, szerintem nem csináltak európa minden országában, még egy saab kedvéért sem keverőoszlopot a benzinkutakon:)
Azt nemtudom todod e, hogy egyes elemeire örök garanciát vállat a gyár.
Ha az állapota jó, akkor attól jobb 50-est szerintem nem nagyon vehetsz. Gyorsabbat talán, de jobbat nem.
Akkor szerintetek megéri venni egy 1995-ös tzrt?
Az egy SLS (szekunder levegő rendszer) volna, környezetvédelmi célokat szolgál, de általában egyből kikötik. 2007-től van még egy kis mágnesszelep is, ami meg motorfékezésnél vagy a fordulatszám hirtelen csökkenésekor plusz levegőt juttat a szívócsőbe. Az kattog, amikor esik vissza a ford.szám.
A megbízhatóságuk főleg a korábbi üzembentartójuk igényességétől függ, de egyébként nagyon sokat bírnak. A japán belpiacos modellekkel azért kell vigyázni, mert szinte mindben Daytona tuning-elektronika van, abban pedig ennyi év után gyakran elpukkan egy kondenzátor, és olyan elektronikát ma beszerezni... Ezt a hibát könnyű észrevenni, mert mielőtt tönkremegy, az elektronika műgyantával kiöntött hátoldala elkezd kidudorodni. A TZR (és minden más is) minél korábbi modell, annál kevésbé van elrontva környezetvédelmi butaságokkal. Én mentem egy "95-ös japán TZR-rel, amiben csak az elektronika volt kicserélve, és félelmetesen ment. A 90 kilóm alatt ment 105-öt, ami elég viccesen nézett ki a km-órán, mert 60 után nincsenek rajta számok, de a mutató majdnem körbe tud menni. (másik motorral mértük a sebességét) A gyorsulása azért nem annyira gyilkos, lent elég gyenge, de ez pont illik egy ilyen kihegyezett motorhoz.
Beavatna engem egy hozzáértő (látom itt van bőven ), hogy mi célt szolgál az a cső, ami kilép a kipufkönyökből és elmegy a légszűrő alá?
Bocsássatok meg 1993 az évjárata!
Sziasztok.Robogómat most szeretném leváltani egy Yamah tzr 50-es mocira!1995-ös évjárat!Tudnátok segíteni menynire megbízható ez a fajta moci és az évjárat?mert ugyem ár lasan 13 év...!
És hogy esetleg mik romlanak el rajta...?!Érdekelne még a végsebességük és a gyorsulásuk is!Tudnátok ebben is segítenI?válszokat előre is köszi:)
Biztos lehetsz benne.
Látod, ez egy jó indok! Annyira nem vagyok jártas a benzinkút-történelemben, de v.sz. igazad lehet. Viszont hogy egy kicsit csak kötekedjek (mert azt nagyon szeretek) pl a SAAB 1966-ig gyártott 2T autót.
Meg egyszerűen nyugaton ismeretlen fogalom volt a keverék kútoszlop, pont annyira,mint a 2t autó.
pfff, hát ez elég gáz ,hogy már majdnem 1 millába kerülnek ezek az 50es gépek. nah mind1 hátha ismét lesz vmi akció mikor én fogom venni. :)
Olyan 850.000 körül.
Ahogy mondod! Nem a környezetvédelmi normák miatt találták ki akkoriban. Ha megnézel egy korabeli katalógust, azokban előnyként a takarékos üzemelést, kényelmes olajellátást, egyszerűséget említik. Akkoriban valószínűleg a kutaknál árult keverékhez használt olaj nem érte el a Yamaha által megkövetelt minőségi szintet, és a japán mérnök nem akarta, hogy a motorjára ráragasszák a megbízhatatlan jelzőt amiatt, hogy a tulaj rosszul keveri ki a keveréket mennyiségileg vagy minőségileg. Aztán az adagolók tulajdonságait szépen igazították az újabb és újabb igényekhez. Vagy gondolj arra, hogy az alapjárati olajmennyiséggel való takarékosság mennyire lecsökkenti azt a kellemetlen fulladozást, esetleg gyertyabeköpést, ami a hosszú ideig alapjáraton járatott 2T-kre jellemző.
akció nélkül mennyi lenne?
"Magyarul nem magas fordulaton ad több olajat, hanem alacsonyon kevesebbet"
Hát én tényleg nem ezt mondtam, hanem hogy alacsony fordulatra kevesebbet ad mint magasra, és ez VALÓBAN jelentős különbség!:)
Világos mint a vakablak, hogy az emissziós szabályok miatt kell csökkenteni az alacsony fordulatnál fellépő felsleges többletolajozást.

Viszont, ha azt állítod,hogy a pumpás olajozás célja hogy" alacsony fordutlatra kevesebbet" adjon, akkor azért en pasant megemlíteném,hogy pumpás olajozás széria motoroknál a 70 es épek eleje óta van, akkor meg még híre hamva nem volt,az euró akáhényas norménak, viszont az akkori motorok(rd) nem mentek volna el a magasfordulati olajtöbblet nélkül, viszont folyamatos 1/25 re állítva tűrhetetlenül sok olajat fogysztottak volna.
,
Az már csak járulékos előny,hogy ezáltal kis fordulaton a kibocsájtás csökken, amikor ezt kitalálták, akkor nagyon nem volt ez még szempont.