hahó!eladó egy szürke fekete yamaha tzr50,naon jo állapot csajtol évj:2005,6100km,ténleg!nem volt sokat használva,és most se használom azért adom el,minek álljon a garázsbancsak pár karcos sérülés,de alig látszik az is.ha érdekel hívj vagy irj:06303912561,szylvyc@freemail.hu,küldök képet.irár:500.000+ van még hozzá sisak +bőrkesztyű zsír uj állapotban(30.000-a kettő együtt
sziasztok!
Ma délelőtt észrevettem, hogy bár lassabban de ismét szivárog az olaj a mociból.
Valóban nem a 4T olaj folyik, az olajszivattyú műanyag fedele alól szépen végigcsurgott a block aljáig(motogp 46-nak igaza volt), és most látszott igazán miután egyszer már lesikáltam ott mindent benzinnel. Meghúztam ott is a két kisebb csavart, és 2 napja nem csöppent a gép alá semmi, de az ujjammal érzem , hogy még minimálisan kiszivárgott a fedél alól. Jobban nem merem meghúzni mert a műanyag ház összeroppan.
Levehetem, hogy új tömítést rakjak alá, vagy akkor ott elcseszhetek valamit?
Ez a szivárgás utalhat az olajpumpa bármiféle meghibásodására?
Köszi!
Akkor megveszem a karbifelújító készletét és annak egy az egybe ugyanaz a fővúvókája?
Gondolom fokozatosan dörzsárazzuk át (mármint először kisebbel), vagy lehet egyből 0.80-0.85-ösre?
És mi lenne, ha vennél egy TZR blokkos TZR-t, (125-öst), ami fele annyiból megvan? Egy ilyen blokkátszerelős procedúra ha egyáltalán engedélyeznék, kb duplájára növelné a dolog költségeit, de a magyar jogrendszer ezt nem is teszi lehetővé.
Hali, szoktam meg olvasgatni de szeretnek menni nagyobbra ha az osok engedik ev vegen kezdenem a 125os jogsit( ha jol sikerul az a bizonyitvany ... )
nah szal remelem jol fog... meg arreb van szoval van idom javitani
125, csak gyorsasagiba gondolkoztam
125os gyorsasagi, hmmm rs 125 szep de ahogy hallom sok a gond vele, apriliakkal nemtudom ...
a tobbi gyorsasagi nem nagyon jon be kinezetre :(
arra gondoltam hogy valahogy belerakatnek pl egy nsr blokkot a tzr-be es lemuszakiztatnam meg minden 125osnek vajon ezt meg lehet oldani?
Van a kuplungfedél közepén egy csavar, azt kicsavarod, addig töltöd lassan az olajat, míg a csavar furatán el nem kezd folyni. Vársz fél órát, aztán megint töltesz rá egy kicsit, megvárod, míg a felesleg kifolyik, és kész.
Sok sikert!
Hajrá!