Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OKÉ!
Sok sikert!
Hajrá!
én meg infranviewal szoktam
istencsávó vagy, próbálkozok
Hú keretet az nem tudom pontosan!
Én vonalakkal szoktam körbehúzni!
segíts már nekem photoshopba mester
keretet hogy lehet rakni a képre ?
hahó!eladó egy szürke fekete yamaha tzr50,naon jo állapot csajtol évj:2005,6100km,ténleg!nem volt sokat használva,és most se használom azért adom el,minek álljon a garázsbancsak pár karcos sérülés,de alig látszik az is.ha érdekel hívj vagy irj:06303912561,szylvyc@freemail.hu,küldök képet.irár:500.000+ van még hozzá sisak +bőrkesztyű zsír uj állapotban(30.000-a kettő együtt
Mikuni olajpumpa van benne!
Srácok ennyire elqrták a TZR olajpumpáját?Elvileg akkor a DT-jé is szar nem?
Onnan nem lenne szabad szivárognia!
És ha onnan szivárog akkor nagy gáz van?
vagy csak valami tömítés hiba?
Alatta van az olajpumpa!
Miért, elméletileg onnan nem is szivároghat?
Az csak egy takarófedél?
Hello!
Vedd le az olajpumpa fedelét!
Nézd meg hogy onnan folyik-e.
sziasztok!
Ma délelőtt észrevettem, hogy bár lassabban de ismét szivárog az olaj a mociból.
Valóban nem a 4T olaj folyik, az olajszivattyú műanyag fedele alól szépen végigcsurgott a block aljáig(motogp 46-nak igaza volt), és most látszott igazán miután egyszer már lesikáltam ott mindent benzinnel. Meghúztam ott is a két kisebb csavart, és 2 napja nem csöppent a gép alá semmi, de az ujjammal érzem , hogy még minimálisan kiszivárgott a fedél alól. Jobban nem merem meghúzni mert a műanyag ház összeroppan.
Levehetem, hogy új tömítést rakjak alá, vagy akkor ott elcseszhetek valamit?
Ez a szivárgás utalhat az olajpumpa bármiféle meghibásodására?
A rövidebb fuvi a főfuvi, a huszabb az alapjérati,a kúos csavar a keveerék, az egyenes az alapjárati.
A felső. Úgy emléxem, hogy annak a menetmérete jó. Sajnos most nincs bent TZR szétszedve, nem tudom ellenőrizni.
Innen melyik az?
Köszi!
Akkor megveszem a karbifelújító készletét és annak egy az egybe ugyanaz a fővúvókája?
Gondolom fokozatosan dörzsárazzuk át (mármint először kisebbel), vagy lehet egyből 0.80-0.85-ösre?
Próbáld meg a 3KJ-s Jog karbifelújító készlet fúvókáját. Csak fel kell azt is dörzsárazni.
És mi lenne, ha vennél egy TZR blokkos TZR-t, (125-öst), ami fele annyiból megvan? Egy ilyen blokkátszerelős procedúra ha egyáltalán engedélyeznék, kb duplájára növelné a dolog költségeit, de a magyar jogrendszer ezt nem is teszi lehetővé.
Hali, szoktam meg olvasgatni de szeretnek menni nagyobbra ha az osok engedik ev vegen kezdenem a 125os jogsit( ha jol sikerul az a bizonyitvany ... )
nah szal remelem jol fog... meg arreb van szoval van idom javitani
125, csak gyorsasagiba gondolkoztam
125os gyorsasagi, hmmm rs 125 szep de ahogy hallom sok a gond vele, apriliakkal nemtudom ...
a tobbi gyorsasagi nem nagyon jon be kinezetre :(
arra gondoltam hogy valahogy belerakatnek pl egy nsr blokkot a tzr-be es lemuszakiztatnam meg minden 125osnek vajon ezt meg lehet oldani?
Köszönöm Xtremist!
Ja,akkor az olyan controll csavar az ott középen mint a fater simsonján!
Ja, az előírt mennyiség v.sz. nem fog belemenni.
Van a kuplungfedél közepén egy csavar, azt kicsavarod, addig töltöd lassan az olajat, míg a csavar furatán el nem kezd folyni. Vársz fél órát, aztán megint töltesz rá egy kicsit, megvárod, míg a felesleg kifolyik, és kész.