Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy most teljesen szétszedtem... a vázon dolgozgatok, ne legyen rajta fölös cucc, meg blokktartókat megerősítem...
Én is , de kicist továbbfejlődőtt az ötlet, és álmodtam rá idomot, legyen már egy idomos mocim is, amolyan retro versenygép, nem replika, mert ilyen létezéséről nem tudok
na kiváncsi leszek a cáfé raceredre
ha nsr nem megy, ott nagy gázok vannak... nem sok megbízhatóbb moci létezik...
én nem nagyon zárkózok el a használttól de a család szerint sokkal jobb lenne "friss" mocit venni. (voltak a családba elég rossz tapasztalatok használt moci terén, főleg uncsim NSR125öse volt ami 1 kész anyagi csőd volt és már legalább 1 éve nem teljesen egészséges(bár sztem ebbe picit benne van a szerelő is))
Ja már a múltkor kérdeztem, de nem kaptam rá választ, hogy a karbiba mekkora fúvókát szoktak belerakni a gyári helyett? Honnan tudok ilyet beszerezni?
Egy pesti szervízben azt mondták, nem lehet bele kapni, ezért kidörzsárazzák a gyárit nagyobra. Igaz ez?
Xtremist1000, köszi a választ.
Még annyit szeretnék kérdezni, hogy miért kötik ki ált. ezeket a csöveket?(szekunder lev. visszavezetést)
Ez valamiféle fojtásként is működik?
Bocsi a motor forog nem pedig foriof vagy mit írtam.......
Sziasztok ismét a segítségeteket kérném!Akinek lett változtatva a lánckereke az írja már meg nekem hogy mennyire változtatták meg és hogy mennyiben befolyásolta a gyorsulást + azt hogy végsebességen hány ezret fiorof a motor valamint azt hogy milyen a motorral előzni(nem veszti-e el az erejét.Köszi a segítségeteket.Fontos lenne mert holnap reggel már rendeljük a lánckerekeket és még foggalmam sincs hogy mennyire változtassam meg.Szerintem az 1 fog eltérés az első lánckereken már drasztikusan befolyásolja a gyorsulást.Kérlek segítsetek,előre is KÖSZI
hali na én csak öszintén fogok beszélni hozzád:most akarom eladni nagyon jo állapotu mocimat tzr50 ezüst fekete,6100km et futott 2005ös évjrat előttem kb fél éve egy srácé volt ők olaszbol hozták és iszonyatosan volt rá vigyázva amikror megvettem oan volt mintha ujat vettem volna és mindenki azt hitte rá h 250es.a féklámpám tegnap este ahogy kihoztam a garázsbol behalt,de sztem csak vmi apro érintkezés lehet,+ az önindito néha( főképp hidegben) kicsit megadja magát,vszinű kell oda egy tömités kb(5000ft)egyébként fékek gumik,olaj,minden ok rajta motorikusan is,naon megy a moci egy oan 92vel(van még benne 2 folytás),a moci nem naon lett piszkálva,városban és aprobb távokra használtam.ami elromolhat rajta az sztem a válto amivel vigyázni kell,valamint naon jol kell tudni váltani akkor minden ok egyébkén tnem kell tul sokat költeni egy ien gépre,és sztem jol vannak összerakva!ha érdekel irj vagy hivj 06303912561 szylvyc@freemail.hu i.ár:500.000 sztem nem bánod meg,én nem csalodtam benne,csak már kinőttem belőle,(csaj használotol)
használt moci nem érdekel(2005ös) de naon szép állapot)6100km van benne!
hahó!eladó egy szürke fekete yamaha tzr50,naon jo állapot csajtol évj:2005,6100km,ténleg!nem volt sokat használva,és most se használom azért adom el,minek álljon a garázsbancsak pár karcos sérülés,de alig látszik az is.ha érdekel hívj vagy irj:06303912561,szylvyc@freemail.hu,küldök képet.irár:500.000+ van még hozzá sisak +bőrkesztyű zsír uj állapotban(30.000-a kettő együtt
Lehet, hogy tudok neked segíteni. Péntekre megnézem, hogy ami nálunk van, az eladó-e.
Az olaj nem a hengernek lesz sok. De 1:100-as keveréket nyugodtan tehetsz a tankba, legfeljebb jobban fog füstölni, ártani nem árt. Ha már túl sok olajat kap, észre fogod venni.
őőő.........igazából nem tudom honnan tudta........
akkor nem tudom mért nem indult a motor, még ha éppen sikerült is beindulnia akkor is gázadásra lefulladt... akkor elvittük hozzá, ott volt pár napig aztán hozta haza és mondta h mi volt....
Szerintetek akkor jó ha a bejáratás időszakára öntök mondjuk 1 dl olajat a tankba még pluszba?
Nem igazán szeretném ha még 1x megragadna a henger.Nem lesz sok egy kicsit a Nicasilos hengernek az olaj így?
Keresesek ball oldalidomot, karcos, törött is lehet.
Elég sürgős, aki tud segítsen. Előre is kösz!
neked is.
Úgy látom, ők már elmentek aludni. De lehet valami abban, amit mondasz. Ha találunk holnap valami topikot ahol van élet, folytathatjuk az okítást. :) Addig is jó pihenést!
Asszem én is! Viszont most rihtig nem találom az eredeti oldalt,ahol ak i s sutyuki volt, merthogy voltak zért ott még a főtengely körül i érdekességek,merthogy kettő volt belőle azt hiszem fogaskerekes kapcsolattal.
Na mindegy, talán hagyjuk a tzr tulajokat érvényesülni, mert KISSÉ eltértünk a topik tárgyától:)
Csinos kis kukactengely tartozhat hozzá!
Ha jól számolom, ez pont 14 fokozat. Én meg még sokallom a FZ-1 6 fokozatát! Ha jól tudom, a Suzuki rk66? -nak volt 17 fokozata. A másik kedvencem az RGV-250, volt szerencsém kipróbálni az SP változatát, élményben felülmúlta a 185lóerős R1-et is.
A másik ilyen perverz teknyika a 60 as évek 125 ös gp motorjai, pl a sutyuki rp. Erről van pát kép a classicmotor.de oldalon erős egy darab, 125ccm 3 henger, ez meg a váltója:
Amikor megtudtam, hogy volt a CR-500-nak olasz belpiacos sm változata, rendszámoztatható, fél évig azt kerestem, de 1 darab se volt sehol. :( Lehet, hogy nincs is olyan? Sima 500-as CR-rel mentem, brutális vadállat, de nem úgy láttam, hogy street-legallá alakítható. Meg hát a magyar jogszabályok...