Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ez akciós ár, nem fog sokáig tartani!
Még egyetlen 70-es TZR-t se láttam, amiben tuningfőtengely volt. Arra már nem jut pénz. De az általam ismert legnagyobb futásteljesítményű 70-es TZR-nek sincs még semmi baja.
köszi az infót
Ja amúgy látom, hogy elég sokan foglalkoznak 70-esre alakítgatással.
Megéri egyáltalán? Gondolom új főtengőt is vágnak ilyenkor bele, nem sok az egy kicsit jó magyar forintban?
Úgy tudom, hogy most legolcsóbban 795.000 Ft-ért juthatsz új TZR-hez. Hogy ez tavalyi vagy idei, nem tudom.
Yamaharon, az a kábelmegnézős és nekem elárulós dolog nem is lenne hülyeség...
Te úgy vetted a géped, hogy többet mért alapból?
igen. én nyírbogdányi vagyok és ezért értelemszerűen onnan lesz vásárolva. am mostána milyen a TZR ára? tavaly hallottam hogy az előző évi modellek vmivel olcsóbbak, de azok is null km-esek
Mámint nékünk?
tavasszal vmikor valszeg lesz 1 vevőtök (TZR)
Helyes! És a szerelő honnan állapította meg, hogy rosszalkodik az adagoló?
egy kis olaj megy azért a benzin mellé mióta tudom...
Azért ne sokáig kísérletezz vele!
szerelő nekem is mondta h nemsokára olajpumpát kell cserélni mert kezd meghalni!
de még mindig szépen füstöl, szal még nem rossz teljesen....
Hát, a megközelítéseddel van egy kis problémám. Attól ugyanis, hogy a fordulatszámmal arányos a szállított mennyiség, már eleve nem annyi a benzin olajtartalmának változása, mint keverékolajzásnál, mivel így az alapjárati olajmennyiség sokkal kevesebb, mint keverékolajzásnál, és ennek a konstrukciónak ez az elsődleges célja. Magyarul nem magas fordulaton ad több olajat, hanem alacsonyon kevesebbet. Ha utánanézel, kiderül, hogy sok motoron nincs kapcsolata a gázkarral. pl újabb Yamaha robogók. Másfelől az olajszállításának mennyisége a szívócső-depresszióval is arányos, ez a két tényező még a gázkarral való kapcsolat nélkül is a keverékolajzásétól eltérő kenési karakterisztikát eredményez. Nem hülyeség amit mondtál, de csak ezekkel a kiegészítésekkel igaz.
ez logikus
Na,akkor veled is kezdjuk:)

Attól,hogy válozó fordulatszámú tengely hajtja, még nemváltozik a szállítás ARÁNYA, hiszen a a növekvő főtengőfodulattal csak egyensúlyt tart a pumpa szállítása. Magyarán, ha nincs rajta szabályozóelem ekkor értelme sem sok van, pont annyit ér, mintha a benzinbe eleve be volna keverve a zolaj. Demivel van rajtuk szabályozó elem, amia fordszám(illetvea gázkar állásásval) arányosan növeli az adagolás arányát, ezért a szállítás nem egyenesen arányos, a fordulatszám növekedésével. Magyarul minél nagyobb gézt nyit az ember, annál nagyobbra nyit a pumpa áteresztőelemea fordulatszámtól függetlenül.
Pedig ha bárki belegondol; változó fordulatszámú tengely hajtja, és a motorok egy részénél még a gázkarral is kapcsolatban van, elég egyszerű. És belső szerkezetét ismerve nem is sok hibalehetősége van az eltömődésen kívül.
"változó összetételű keveréket állít elő, 1:20 és 1:100 között változik."

Ezt próbáltam tavaly elmagyarázni egy nsr esnek, de nem ment be a haja alá.
Én eddig nem találtam hibás olajadagolót TZR-ben, de lehet hogy csak pont kimaradtam a szórásból. Vagy 25 éve változatlanul gyártják ezeket, úgyhogy ha baj van velük, az csak anyagminőségi probléma lehet.
énis ilyet haasználok
KÖSZ MINDENKINEK A SEGÍTSÉGET
Hát én is azt rakok bele de nem sokáig ez elfogy akkor mást rakok bele mert kokszolja a hengert!Am meg nézd meg h 1 liter olajjal kb 7-8 száz km-t megy el(tudtommal) és akkor jó!Ha nem fogy az olaj vagy nem füstöl a motor pillanatok alatt magas hőmérsékleten van akkor gond van!Ja visszatérve a 70es hengerhez tényleg inkább előre kéne 1el nagyobb fog!
pedig a mikuni olajpumpát nagyon szidják már 3ismerősnek is megdöglött 12-14ezer környékén
Hello!
Sűrűn elromlik a Mikunk olajpumpa!
Nekem már egyszer tönkrement!
10e-12e KM után!
amúgy amikor megragadt a dugattyú akkor épp Castrol volt benne