Nekem is azegyik tzr-en ez volt a gond h nem ment 80fölé az órája.A műszerfel mögött átkell rakni két kábelt nekem márkakereskedésbe megcsinálták 2perc volt az egész.
Ki használ a tüzérhez hátsó motoremelőt?
Hogyan lehet megemelni vele a gépet,(ha nincs aki segítsen) hogy közben ne dőljön el?
Hétvégén csinálok egy emelőt, de attól félek ha felhajtom az oldalsztendert és úgy emelek alá akkor közben elborulhat.
Kinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Mit kéne átnéznem rajta?Milyen beállításokat?
ha esetleg vkinek kéne egy gyári kipuff rendszer tzrre az szóljon . megmaradt még anno a tzrmről. természetesen kitünő állapotba van...
Mért van ez?Nincs valami használható infótok?
2004-es ezüst-fekete amúgy...
Hogyan lehet megemelni vele a gépet,(ha nincs aki segítsen) hogy közben ne dőljön el?
Hétvégén csinálok egy emelőt, de attól félek ha felhajtom az oldalsztendert és úgy emelek alá akkor közben elborulhat.
Kinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
de Z3 is jól mondja
zö3 nemtom mi volt ebbe olyan vicces de oké