Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De akkor üzemmelegre kell melegíteni hogy kimenjenek belőle a savak.
én meg ugy halotam,hogy nem szabad,mert akkor leütközik valami,vagyis értitek a hómérsékeltbe vagy mi,aztán ott akkor nagy gond lesz....
Ez egy reklám.
Olvastam én róla tesztet, a legtöbb autóba amibe beletankolták még szarabbul is ment vele.
A ferráriba lehet hogy jó, de ezek motorok, 95ös re tervezték és azt is kell belerakni.
de be kell mindenki aszongya
ne inditsd be télen......
Az új Shell V-Power Racing 100 oktánszámos, kénmentes üzemanyag Magyarországon (2004. április 30.)

Továbbfejlesztésre került a V-Power Racing, a Shell sikeres prémium üzemanyaga Magyarországon. A Shell üzemanyag-szakértői a Ferrari Forma-1-es üzemanyagának technológiája alapján sikeresen fejlesztették tovább a V-Power Racing összetételét, a nagyobb teljesítmény, valamint a motor fokozottabb védelme érdekében. Az új V-Power Racing 100-as oktánszámmal, kénmentes összetevőkkel készül.
A Ferrari és a Shell közötti technikai partnerség jegyében a Shell Global Solutions, a Shell kutatással foglalkozó szervezete, fejleszti a Forma 1-es versenyüzemanyagokat a Ferrari csapat számára. A Ferrari csapat évek óta tartó Forma 1-es sikertörténete tükrözi a megfeszített munka eredményét. A fejlesztéseket és a tapasztalatokat a közúti üzemanyagok területén is sikeresen hasznosítja, melynek példája az új V-Power Racing. Ez a rendkívül magas minőségű, kénmentes üzemanyag – melynek kiemelkedő tulajdonságait különféle komponensek eredményezik – 100-as oktánszámmal kerül gyártásra. Mindez különleges technológiai eljárást igényel. Az új V-Power Racing-et erre szakosított németországi Shell finomítókban állítják elő, és onnan szállítják Magyarországra. A Shell 2003-ban, Németországban a világon elsőként kezdett 100-as oktánszámú benzint gyártani – idén ezt követi a V-Power Racing 100 oktános, továbbfejlesztett változatának magyarországi bevezetése.
A magas oktánszámot biztosító, tudományosan kifejlesztett összetevők, hozzájárulnak az üzemanyag hatékonyabb égéséhez és ezáltal a motor nagyobb teljesítménnyel üzemel. Az új V-Power Racing olyan kénmentes üzemanyag, ami az Európai Unió kénmentes benzinekre vonatkozó követelményeinek teljes mértékben megfelel. Az új V-Power Racing összetétele 99 százalékban megegyezik a Forma 1-es verseny-üzemanyagokéval. Éppen ezért nem meglepő, hogy maga Michael Schumacher 2003-ban, miután kipróbálta a V-Power 100 üzemanyagot, a termék piaci bevezetése alkalmából rendezett berlini bemutatón, azt nyilatkozta, hogy ez a közúti autón általa valaha tesztelt legjobb üzemanyag; és természetesen a Forma-1-es „tűzgolyóban” is jól bevált.
A V-Power Racing ismételt használata során biztosítja az üzemanyag ellátó rendszer tisztítását és folyamatos tisztán tartását. Mivel az üzemanyagban megtalálható adalékok a motor belsejéből – különösen a szívó szelepekről – eltávolítják a szennyeződéseket, biztosítja a motor optimális teljesítményét.
Erényi Balázs, a Shell magyarországi kiskereskedelmi igazgatója, a következőket nyilatkozta az új prémium üzemanyagról: „Vásárlóinknak szeretnénk megadni azt a lehetőséget, hogy a Shell által a világon gyártott legjobb minőségű terméket is választhassák. A Shell Hungary Rt. 1999 óta a különböző differenciált üzemanyagok bevezetésével rendre hozzájárult a hazai fogyasztói igények alakításához. 2000-ben, Magyarország volt a világon az első ország, ahol bevezettük a V-Power Racinget, amely az azóta eltelt négy év során különösen közkedveltté vált hazánkban. A mai napon a Shell V-Power Racing továbbfejlesztett, 100-as oktánszámú változatának bevezetését jelenthetjük be, és büszkék vagyunk arra, hogy Európában másodikként, Magyarországon kerül forgalomba a Shell által kifejlesztett 100 oktánszámos kiemelkedő minőségű üzemanyag.” (Egyetek)
az összesnek
hanyas paragrafusának??
jóétszakát de csak akkor ha ez nem mond ellent az 1es és2es törvénynek
nah én téptem alukálni
joccakát...
okay akor mondjuk úgy hogy hogy oktánszám betyárunk van
1000 boccs Mivann :D
csak ha ez a hozzászólás az első avagy a második törvénybe ütközik
nah vaze most olvasom csak mi van itt
megint 1 bandika utód
ezért nekem is el lesz kenve a szám ???
HÁHÁHá
ez az első törvénybe ütközik
tuning: tény hogy apámnak vannak kapcsolatai,meg egy kicsi pénze is,akko mé ne éljek vele??a pénz meg télleg nem számit naon,mert apám fizeti,nem én Z3 naon vicces vagy,de sajnos még nekem sincs mindig igazad,de poénnek jó volt,gratulálok
veszekedjetek csak ne itt ... egyebkent en mindig98-ast raktam az elozobe es majd megkerdezem mar ha szetkaptak a gepet hogy a dugo hogy nez ki benne 5500 km utan 98-assal ... en most telre is megtankoltam a gepet hogy neha beinditom majd ... 98ast raktam bele de lehet van benne valami hogy 95-os a megfelelo szal sztem meg egy tank 98-ast kibir a 900 kmes gep sztem :D
de aztán nem csak így úgy hanem rendesen
oké
Vezekeljük
ez nem tréfa dolog
most meg ijedtem Z3
várjál kezdek félni .................most, ...........most, .........most............félek