Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én meg má nem is merek semmit tankolni na megyek tartok egy kis szünetet bezizzentem a mocit
jobb félni mint megijedni
én régen az nrg-be nem is egyszer tankoltam 100-as shell w powert és nem lett tőle semmi baja
de a molos 95-össel jobban ment
Tudom de nekem minimálisan de jobban megy tőle a motor
spuri nem növeli az oktánszámot...
Hát ténleg jól átbasztak nekem a jogom 100as+spurival is is elmuzsikált és nem ragadt meg soha Az f12őbe mindig 98ast +spurit rakok és az se sült még be soha.
téged nagyon át akar baszni a szerelőd én is tankoltam már párszor 100as benyát meg jo haver is a sendájába mindig azt tesz és semmi baja már az 5000-dik km-t teszi bele és ebböl 4000et kb 100assal ment le a motor az meg h 30ezer egy dugattyú bele jo nagy faszság felhivod italmondot és 11-12 ezer forintért ad DR-t én is mindig azt veszem bele meg a cagivákba meg apriliákba is azt tettünk eddig amiket mi szereltünk és jok vele
legalább te ne terjesztenéd ezt a hülyeséget
akármennyire is hihetetlen való igaz amit a szerelő mondott!!!!!
én is ugy jártam hogy 100as benzint szoktam tankolni és túlmelegedett sokszor és be is állt a dugó...
igen magas hőmérséklet keletkezik az égéstérbe, amit egy ilyen "kisméretű" moci nem tud levezetni, míg pl.egy 2000 ccm -is 4 ütemü motor igen...szóval vigyázni kell vele!!
És tényleg ne tankoljatok 95 feletti benzint!
drága a szerelőd nagyon.... 13 ért megcsinálja az a csávó akinek az R1e van a www.pannonboyz.at.hu -n rákattintassz a the pannonboyzra akkor ott a nagyok nál a kék R1es csávó ha a MOpedre kattintassz ottvagyok énis
a szerelő azt mondta,másik lehetőség hogy hidegen túráztattam.De ez nálam lehetetlen,mert minden elindulás előtt szigorúan másfél percet melegítettem. A gyertya vége is teljesen el volt szenesedve bazz,akkora hő keletkezett a benzin miatt.100-as oktánszámú benzin oxigéntartalma miatt van ekkora égéshő,amit mondjuk egy 1000-es moci elbir,de ez a pici 50-es nem...
A 100-as benzin miatt túl magas hőmérséklet lett a hengerben,amit nem tudott elvezetni a motor.A dugattyú megduzzadt a nagy hőtől,aztá megragadt.tiszta karc 30 ezer forint az új dugattyú
hát ezt nem hiszem el, sztem nem volt magánál a szerelő , ettöl nem hiszem hogy a dugyatú beadná a kulcsot, de majd hétfön megkérdem azért megerősítés képpen. hogy ne 100%ig hanem 200%ig legyejk benne biztos
megragadt???? aztarohadt hogy történt?
Szevasztok!Tiger mi ez a hummeres izé rólam? Sok heti hallgatás után újra itt vagyok. November 10-én bevittem a mocit 6000-es szervizre,nem kell modnanom még mindig ott van.Kap egy teljesen új láncot,fogaskerekeket,és egy hebo kipuffot.Sajnos szegényke megragadt,a 100-as oktánszámú v-power racing benzintől,ezé kap új dugattyút meg hengerfejet is.SENKI NE TANKOLJON A TZR-BE 95-ÖSNÉL MAGASABB OKTÁNSZÁMÚ BENZINT!!!EZ A KIS MOTOR NEM TUGGYA ELVEZETNI A NAGYOBB OKTÁNSZÁMÚ BENZIN ÉGÉSEKOR KELETKEZETT NAGY HŐT,EMIATT A DUGATTYÚ "MEGOLVAD" ÉS ÖSSZEKARCOLÓDIK,VAGYIS MEGRAGAD!NEKEM IGY MAGYARÁZTÁK EL
tiger!!!!!!
Íratkozz be jogsira!!!!!!!
ÉllÍtÓlag jÖvŐre mÁr csak 16Éves kortÓl lehet m-es jogsit letenni 18tÓl pedig a1et
te chopi 2005ben még volt silvertech?????
Ja először 90 környékén jött ki a gép és hozta magávala tesóit TZR125,TZR250 és a TZ versenymotort meg hát akkor még az fzr-ekre "kellett" hasonlítania Aztán valahogy elmaradt ez az egész Ééééééssss 2003ban visszatért a pici TZR sajnos a 125ös testvére még nincs meg reméljük majd jön ő is
1.képen a "kockamedúzza"
2.képen a TZR visszatért...
3.képen TZRerek
4.képen TZR-R6-R1
Hát zsero én 185 centi vok ,és én kényelmesnek találom a motort ,de bemész a szalonba és felülsz egyre és megtudod,ha már ott nem elég kényelmes akkor neked nem fog tetszeni
Hello!

Köszi szépen!Most nemtudom mit akartam írni
2003-astol ugy nezk imint az enyem csak mas a festes ... az az elotti meg regi ... kockameduza
De mi történt 2003-ban valami komoly változtatás? Néztem az árakat, és kezdem elfogadni, hogy 200-at rá kell szánnom. Ennyiből már kijön egy jó állapotú gép?
egy gond van 2003-ast vagy ujabbat nem veszel 150e kivetel ha serult akkor meg nagyon serultnek kell lennie
Egyre jobban kezd tettszeni ez a motor!

Ennyi hibát megbocsátok neki, majd mindig figyelem a benzint! Azért azok a 2-3 órák amiket itt írtok, remélem nem fognak összejönni Budapesten, nekem leginkább belvárosi forgalomra kellene. A másik kérdésem, amit még nem írtam, hogy 190 centi vagyok, el fogok rajta férni kényelmesen?

Végül, hogy tudtok ajánlani olyan helyet, ahonnan érdemes ilyet venni, vagy inkább nézzek utána interneten itt ott, mit találok?
hat figy en nyugodtan vegig nyomtam vele 350 kmet csak tankoltam, annyira altam meg
en is akarok bele rakni masik gyertyat majd ...