mivvan nálad nagyon látszik hogy a pénz nem kérdéses mert nem becsülsz semmit nagyon meg csak itt teszed a fejed mikor a másik segítene ............. meg mindig hogy a father így meg úgy
Ja és a magasabb oktánszám ahhoz kell, hogy jobban tűrje a gép a kompressziót, ne kopogjon (vagyis ne robbanjon be a keverék a sűrítéstől a gyertya szikréja előtt) Ha a motorodon nem növelted a kompressziót, minek a magasabb oktánszám??? A versenybenzineknek nem csak az oktánszámuk magas...de ez már más téma.
már bocs mivvan de szerintem kicsit több motort szereltem már mint te de most nem ezen van a hangsuly hanem segiteni szerettem vna de te meg lehurrogtál innestöl engem nem érdekel csinálj amit akarsz
Mivvan: azt, hogy a benzin O2 tartalma volt-e magas, magad is eldöntheted. Vegyél elő egy kémiakönyvet, és keresd meg benne a benzint. Ha talász a képletében oxigént, a szerelőd nyert. Ha nem.......
mer ez ilyen menő dolog...étted énis 95öset tankolok eszembe nem jutott volna nagyobb oktánszámút bele rakni...valami olyasmit láttam hogy az R1be stb társaiba meg 91es kell
figy
NEM áll szándékomban senkit sem megsérteni!
DE nehogy már egy 14-15 éves nem eléggé tapasztalt mondja meg nekem vagy másnak hogy mi a tré...
Amugy meg nem is egy olyan esetről hallottam már hogy lekopott a NiCasil réteg a hengerrő, vagyhogy a dugó tiszta karc meg megragadás volt és mindez a magas oktánszám miatt...
Jómagam is így jártam a Malossi tuningos robogómmal 95öst néha 98ast használtam --nemsok baja volt a dugónak, majd elkezdtem használni a 100as benzint, kicsit jobban ment (nagyon minimálisan!)és jobban is melegedett, ráadásul 2 jó gyertyámat is megette mindössze két hónap alatt!
Vhogy úgy sejtem hogy se RSATA,se BALKO nem tapasztalt szerelő,sőt semmilyen szerelők nem vagytok...A Robi pedig nagyon vágja a témát,több motorépitő versenyt nyert,ő a Yamaha Magyar Motor&Gokart Racing szerelője,meg hát a szaloné,szal én neki hiszek!!!Az meg hogy átbasszák a fejem,azon meg csak nevetni tudok...Apám legjobb barátja a főnök is meg a szerelők is,és mindent árengedménybe nyomnak,soron kivül csinálják a gépet...szal kuss az átbaszásról!!!
te meg nézz meg pár árlistát! amugy meg a DR nem gagyi dugó de akkor vedd meg a 30ezres dugódat és légy vele boldog magasrol leszarom h mennyi pénzt dobsz ki feleslegesen meg h h basszák át a fejed de te tudod a legjobban meik a gagyi dugo meg meik a jó mert rengeteg tapasztalatod van már róla...
( )
2.A kémia könyvnek igaza van kivéve ha ez az első törvénybe ütközik
NEM áll szándékomban senkit sem megsérteni!
DE nehogy már egy 14-15 éves nem eléggé tapasztalt mondja meg nekem vagy másnak hogy mi a tré...
Amugy meg nem is egy olyan esetről hallottam már hogy lekopott a NiCasil réteg a hengerrő, vagyhogy a dugó tiszta karc meg megragadás volt és mindez a magas oktánszám miatt...
Jómagam is így jártam a Malossi tuningos robogómmal 95öst néha 98ast használtam --nemsok baja volt a dugónak, majd elkezdtem használni a 100as benzint, kicsit jobban ment (nagyon minimálisan!)és jobban is melegedett, ráadásul 2 jó gyertyámat is megette mindössze két hónap alatt!
Szóval ennyit erről!
Mit csinálnak még vele?