Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te is vezekelni fogsz
mivvan nálad nagyon látszik hogy a pénz nem kérdéses mert nem becsülsz semmit nagyon meg csak itt teszed a fejed mikor a másik segítene ............. meg mindig hogy a father így meg úgy
Azt hiszed egyszerű kis földi halandó hogy ennyivel megúszod??? Tévedsz


( )
ezer bocsánat
nem figyelsz bammeg rád is vonatkoznak mivvan törvényei nehogyasziddmáhogy nem
meg én általába minden motoromat én szerelem állandoan nem viszem egy gyertyacserére is szervizbe
Ja és a magasabb oktánszám ahhoz kell, hogy jobban tűrje a gép a kompressziót, ne kopogjon (vagyis ne robbanjon be a keverék a sűrítéstől a gyertya szikréja előtt) Ha a motorodon nem növelted a kompressziót, minek a magasabb oktánszám??? A versenybenzineknek nem csak az oktánszámuk magas...de ez már más téma.
már bocs mivvan de szerintem kicsit több motort szereltem már mint te de most nem ezen van a hangsuly hanem segiteni szerettem vna de te meg lehurrogtál innestöl engem nem érdekel csinálj amit akarsz
1.Mivvannak mindig igaza van
2.A kémia könyvnek igaza van kivéve ha ez az első törvénybe ütközik

Mivvan: azt, hogy a benzin O2 tartalma volt-e magas, magad is eldöntheted. Vegyél elő egy kémiakönyvet, és keresd meg benne a benzint. Ha talász a képletében oxigént, a szerelőd nyert. Ha nem.......
mer ez ilyen menő dolog...étted énis 95öset tankolok eszembe nem jutott volna nagyobb oktánszámút bele rakni...valami olyasmit láttam hogy az R1be stb társaiba meg 91es kell
Uhh bazz kiszaladok már megnézem az f12est nem égette még el a dugó a 98asbenzintől
Aki ezeket a mocikat tervezte nem volt hülye ember, és nem viccből lett rájuk írva hogy 95össel menjen.
igy is van és sok mocira rá is van irva hogy MAX 95-öst lehet bele...
De nem értem mi a probléma gyárilag is 95öt írnak elő, akkor meg mért raknátok bele drágábbat ami még szarabb is?
jah és azt kifelejtettem hogy a 100as benzin után tiszta karc volt a dugó...
figy
NEM áll szándékomban senkit sem megsérteni!
DE nehogy már egy 14-15 éves nem eléggé tapasztalt mondja meg nekem vagy másnak hogy mi a tré...
Amugy meg nem is egy olyan esetről hallottam már hogy lekopott a NiCasil réteg a hengerrő, vagyhogy a dugó tiszta karc meg megragadás volt és mindez a magas oktánszám miatt...
Jómagam is így jártam a Malossi tuningos robogómmal 95öst néha 98ast használtam --nemsok baja volt a dugónak, majd elkezdtem használni a 100as benzint, kicsit jobban ment (nagyon minimálisan!)és jobban is melegedett, ráadásul 2 jó gyertyámat is megette mindössze két hónap alatt!

Szóval ennyit erről!
RSATA Apja pedig szerelő
De nem csak dugót cserélnek rajta.
Mit csinálnak még vele?
Vhogy úgy sejtem hogy se RSATA,se BALKO nem tapasztalt szerelő,sőt semmilyen szerelők nem vagytok...A Robi pedig nagyon vágja a témát,több motorépitő versenyt nyert,ő a Yamaha Magyar Motor&Gokart Racing szerelője,meg hát a szaloné,szal én neki hiszek!!!Az meg hogy átbasszák a fejem,azon meg csak nevetni tudok...Apám legjobb barátja a főnök is meg a szerelők is,és mindent árengedménybe nyomnak,soron kivül csinálják a gépet...szal kuss az átbaszásról!!!
ja és tankolj bele akkor ukrán benzint ami 85-88as oktánszámú csak vigyázz akkor hogy meg ne faggyon a dugód
te meg nézz meg pár árlistát! amugy meg a DR nem gagyi dugó de akkor vedd meg a 30ezres dugódat és légy vele boldog magasrol leszarom h mennyi pénzt dobsz ki feleslegesen meg h h basszák át a fejed de te tudod a legjobban meik a gagyi dugo meg meik a jó mert rengeteg tapasztalatod van már róla...
Abba biztos lehetsz h nem a 100as benzintől olvadtbe a dugó
tzr50:nekem a szervizbe azt monták hogy a benzin O2 tartalma nagy volt,ezé magas volt a hőmérséklet stb.stb.stb. ki mond igazat?!