én vennék, csak az a baj hogy a kibaszott suli szarul fizet! Jó lenne már komolyan melózni, mert a tököm tele az állandó vizsgázgatásokkal (sikerült mind: két 3as, két 4es)! Még van 3 félév a tetű suliból, aztán ha kezdődik a meló egyből benevezek az R6-ra !.........most meg üresek a zsebeim, vagyis van 60ropim, de abból max 1 szimóra futná!
Hát, felfüggesztésnél a hátsó rugóstagról csak annyit írnak, hogy ha beszart csere...meg lehet fúrni az oldalára az aljától 15-20mm-re egy 3mm átmérőjű lyukat, hogy kijöjjön belőle a gas. Nem nagyon értem miért. (5. fejezet 109ik oldal)
Ja a másik érdekesség, hogy a power szelep a kapcsolási rajzon nicns rajta, és mint elektronkai egység nem szerepel sehol...
Devius, szerintem simán meg lehet csinálni a TDRes a sevice manual alapján! 5 oldalt regélne elég tömören a gyújtásról, szép ábrákkal, hibakeresési tippekkel.
Megvan a géphez a haynes service manual
Qurvajó, majd feltöltöm vhova, azt adok linket.
Minden frankón benne van, nagyon részletes leírással(angolul).
Írnak a leömlő fényezéséről is!
Menj be a yamaha márkaképviselethez, és... hogyne
vagy: "...some high temperature aerosol sprays are almost as effective." azaz néhány hőálló festék is lehet ugyanolyan fasza. Hőállóezüstöt kell keresni feketében , az a tuti.
Persze, hogy nem számítottam szalon állapotra, nameg a piacon lévő 3 rendszámos közül egy volt még a legjobb állapotban. De aki ennyire nem ért hozzá, az miért nyúl hozzá??? Valami hülye gyökér biztos úgygondolta, hogy szebben mutat a motor, ha magasabban van a hátulja...
Arra már nem gondolt, hogy mait csinált az életveszélyes, használhatatlan, és ráadásul még a lánc is hozzáverődik a lengővilla tövéhez, és már tökig elkoptatta a villán lévő védőgumit.
Na mind1, végülis ezt olcsón megúszom, mert csak egy persely, és egy stift kell hozzá.
Még a rugóstagról vmi:
Nagy nyomású nitrogén van benne.
Jelenleg a rugóstag semmit nem csillapít, csak a rugó pogózik.
Nem lehetséges, hogy a rugóstagból elszivárgott a gáz, és azért ugye leült a moci segge, és megemelte egy tróger? Csak mert akkor nézhetek rugóstag után is
számitani lehet rá az ilyen öreg+kokler motoroknál,gondolom sejtetted hogy nem szalon motort kapsz ennyiért.............félig off......MEGVEHETNÉK MÁR A 250esemet(A TZR-t...nem a TDR-t )találtam 1 supermotonak alkalmastfaragás után )már hányzik a bütyizés+az aszfalton borigatás
Na szétkaptam a "felfüggesztést". Azt hiszem pert nyernék, ha feljelenteném ezért...
A teló felső csuklójánál a telóban egy 16/12mm külső/belső átmérőjű persely van, amiben egy 12mm átmérőjű(nem biliaclélból készült) hatlap fejű, menetes végződésű csap kéne legyen.
A perselyt nem vették ki, de abba beletettek egy M10es átmenő csavart(alapból kotyog benne---komoly dinamikus igénybevétel), és ugyebár M10es menetnek 8mm a magátmérője, és biliacélból van a csavar.
12mm átmérőjű kör keresztmetszet másodrendű nyomatéka: 1017,8 [mm4]
8mm átmérőjű kör keresztmetszet másodrendű nyomatéka: 201,0 [mm4]
HAJLÍTÓ IGÉNYBEVÉTEL ESETÉN ÖTSZÖR GYENGÉBB!!!!! (és akkor az anyagi minőséget bele se vettem)
A csavar el van görbülve, és állítom, hogy 500km-en belül LESZAKADT VOLNA A FELFÜGGESZTÉS.
Ezt nem lehet überelni
Tekerek a drótszamáron 50km/h-s szembeszélben izomból, hogy ne hátrafelé menjek, és odaérjek 2elött legalább 20percel, hogy ne dobjanak ki, mondván, hogy ők nem fognak a munkaidő végéig dolgozni...nagyon kelett erölködnöm, hogy ne rúgjam be az üvegajtót!
És 15én már le lessz járva az átiratás 15 napja, és 15én még vizsgázok is, szal 16án megyek be, amire ha kivonják a forgalomból, akkor ráborítok valakire egy asztalt.
Hát jah én kifogtam egy ilyet.De nekem magával ezzel a márkával hogy TDR nincs bajom.Nekem konkrétan ezzel a motorral van baj.Ez van kifogtam egy ilyet sajnos.Mito-t megprobánék azért hogy mien rajta menni
Ok nekiesek...
(Ez qurvanagy origo.hu/motor/20051129fesz1.h... )
A dobot hogy égessem ki? benyát bele a gyufa?? Kell róla le, vagy kieszdni valamit? Nem tesz kárt a benne lévő valaminek?
Csak volna már ehhez az egész szarhoz egy service manualom
Itt virít ezen az oladlon: www.motorosok.hu/szervizkonyve...
Ahová két napja nem tudok belépni , írtam mailt, PÜ-t, fórumhozzászólást, de senki nem akarja közölni velem, hogy hogy a retekbe lehet hozzájutni...még jó, hogy van a portálon egy "szervízkönyvek" menü...
nekem a 19, és 18as alkatrészek kellenek majd, és remélem nem az egész rugóstag...
Ja a másik érdekesség, hogy a power szelep a kapcsolási rajzon nicns rajta, és mint elektronkai egység nem szerepel sehol...
Qurvajó, majd feltöltöm vhova, azt adok linket.
Minden frankón benne van, nagyon részletes leírással(angolul).
Írnak a leömlő fényezéséről is!
Menj be a yamaha márkaképviselethez, és... hogyne
vagy: "...some high temperature aerosol sprays are almost as effective." azaz néhány hőálló festék is lehet ugyanolyan fasza. Hőállóezüstöt kell keresni feketében , az a tuti.
Persze, hogy nem számítottam szalon állapotra, nameg a piacon lévő 3 rendszámos közül egy volt még a legjobb állapotban. De aki ennyire nem ért hozzá, az miért nyúl hozzá??? Valami hülye gyökér biztos úgygondolta, hogy szebben mutat a motor, ha magasabban van a hátulja...
Arra már nem gondolt, hogy mait csinált az életveszélyes, használhatatlan, és ráadásul még a lánc is hozzáverődik a lengővilla tövéhez, és már tökig elkoptatta a villán lévő védőgumit.
Na mind1, végülis ezt olcsón megúszom, mert csak egy persely, és egy stift kell hozzá.
Még a rugóstagról vmi:
Nagy nyomású nitrogén van benne.
Jelenleg a rugóstag semmit nem csillapít, csak a rugó pogózik.
Nem lehetséges, hogy a rugóstagból elszivárgott a gáz, és azért ugye leült a moci segge, és megemelte egy tróger? Csak mert akkor nézhetek rugóstag után is
A teló felső csuklójánál a telóban egy 16/12mm külső/belső átmérőjű persely van, amiben egy 12mm átmérőjű(nem biliaclélból készült) hatlap fejű, menetes végződésű csap kéne legyen.
A perselyt nem vették ki, de abba beletettek egy M10es átmenő csavart(alapból kotyog benne---komoly dinamikus igénybevétel), és ugyebár M10es menetnek 8mm a magátmérője, és biliacélból van a csavar.
12mm átmérőjű kör keresztmetszet másodrendű nyomatéka: 1017,8 [mm4]
8mm átmérőjű kör keresztmetszet másodrendű nyomatéka: 201,0 [mm4]
HAJLÍTÓ IGÉNYBEVÉTEL ESETÉN ÖTSZÖR GYENGÉBB!!!!! (és akkor az anyagi minőséget bele se vettem)
A csavar el van görbülve, és állítom, hogy 500km-en belül LESZAKADT VOLNA A FELFÜGGESZTÉS.
Tekerek a drótszamáron 50km/h-s szembeszélben izomból, hogy ne hátrafelé menjek, és odaérjek 2elött legalább 20percel, hogy ne dobjanak ki, mondván, hogy ők nem fognak a munkaidő végéig dolgozni...nagyon kelett erölködnöm, hogy ne rúgjam be az üvegajtót!
És 15én már le lessz járva az átiratás 15 napja, és 15én még vizsgázok is, szal 16án megyek be, amire ha kivonják a forgalomból, akkor ráborítok valakire egy asztalt.
(Ez qurvanagy origo.hu/motor/20051129fesz1.h... )
A dobot hogy égessem ki? benyát bele a gyufa?? Kell róla le, vagy kieszdni valamit? Nem tesz kárt a benne lévő valaminek?
Itt virít ezen az oladlon: www.motorosok.hu/szervizkonyve...
Ahová két napja nem tudok belépni , írtam mailt, PÜ-t, fórumhozzászólást, de senki nem akarja közölni velem, hogy hogy a retekbe lehet hozzájutni...még jó, hogy van a portálon egy "szervízkönyvek" menü...