elképzelem magamat ahogy huzom és nemtörténik semmi gugolok/pucsitok erössen de a 120/km/h álomhatárt nembirom átlépni ...aztán elkezdem árulni,iszonyat buktával+jó cserékkel visszajutok 1-125 2t-hez(1985körülihez )...na felébredtem csak valami rémálom volt
Eladóvvá vált a REPSOL CBR-em. 1 éves 7900 km-t futott. 14-es fogaskerék van rajta és narancssárga felnicsík lett rá téve,borulásmentes, vezetett szervízkönyvvel kedvező áron lehet rá szert tenni.
van piroasbordo is csak vékonyan kend!(de nembiztos hogy érdemes baszodni,évekalatt odais folyhatott...)letakaritod,olajcsere aztán teszt honnan folyik
A pinkmotors-nál komplett tömítéskészlet 3200Ft, és pont a te gépedhez való! A DT-t meg ilyen fekete FBShez hasonló hőálló anyaggal raktuk össze, nagyon, fasza lett!
be pasztázod jo minöségüvel (2000Ft)-persze széthuzás/takaritás után-én nem baszodnék vele ha csak könnyezik(+akkor már csapágyak csere+össz szimmering...+mit találsz )váltokarszimering 1000Ft-kipuftömités(tüzkarika)1200 kb a yamahában rendelésre.....nem érdemes gányolni/kisérletezni ......... az azbesztlap rákot okozhat
Szerintem csináld meg a gépet! Itt le van írva minden, a tekercsek ellenállása is. a gyúlytótrafót, gyúlytókábelt, és gyertya pipát egy az egybe le tudod ellenőrizni ellenállásméréssel. És ha engem kérdezel a CDI unit a szar nálad, de nézd végig szépen a hibakeresési útmutatót...meg lehet azt csinálni!
Ahhoz nem, de alul könnyezik a váltó
A lánckeréknél valószínűleg a szimering, tán a váltókar is, de arra szerintem csak ráfolyik. Még nemtom mi a szart csinlok, de egyelőre kiszedem a blokkot, levakarom ról a 3mm vastag olaj-homok ragacsot, egyszerűen ki se látszik a szarból...
A tömítések is gondolom k. drágák, de azért jópárat elő lehet állítani...
A kipufnál nekem nem volt semmi tömítés, de ábra szerint van ott vmi lapos kerek valami. Na még van ganzból hátramaradt azbesztlap, amiből kifejezetten nagynyomású hőálló tömítéseket vágtak ki bályeggel. Abból kivágok oda egy tömítést. Ja és van még egy doboz hermetikem! Ha nagyon szétbaszom akkor is csak hengerfejtömítés, meg a váltóblokknál lévő kell.
Szimeringeket megpróbálok hidraulikus rendszerekhez valót szerezni, mert árban 10ede, és szerintem sokkal jobbak is. (rohadtnagy fordulat, 250bar-os nyomás, olajtípus, üzemeltetési hőmérséklet választható...) pl.: www.simrit.com
Szal egyelőre kiveszem a blokkot, nézegetem, és meditálok miután utánanéztem, hogy pontosan mi mennyibe kerül.
Most töltöm fel a manulat, és adok hozzá linket, de baszakszik az FTP...de hamarosan meglessz.
Nagyon körbenéztem még kislámpával a blokk alatt aláfeküdve, innen-onnan könnyezik az olaj is. A manualt végigtanulmányozva ebbe nem bonyolultabb dugót, de főként pkaolásokat cserélni, mint egy kapálógépben. Elkezdtem kiszerelni a blokkot, már minden megvan, kiszedtem a 4 átmenő csavart is ami tartja, de nem jön ki az istennek se. A hűtő alatti rögzítésnél valahogy be van szorulva a vázba. Mozog az egész blokk, de onnan nem jön ki. Jövőhét vége felé pöcsölök még vele. Hétvégén sajnos félre kell tennem mert hétfőn dinamika vizsga.
Eladóvvá vált a REPSOL CBR-em. 1 éves 7900 km-t futott. 14-es fogaskerék van rajta és narancssárga felnicsík lett rá téve,borulásmentes, vezetett szervízkönyvvel kedvező áron lehet rá szert tenni.
Érdeklődni: kako.pal@chello.hu e-mail címen
Szerintem csináld meg a gépet! Itt le van írva minden, a tekercsek ellenállása is. a gyúlytótrafót, gyúlytókábelt, és gyertya pipát egy az egybe le tudod ellenőrizni ellenállásméréssel. És ha engem kérdezel a CDI unit a szar nálad, de nézd végig szépen a hibakeresési útmutatót...meg lehet azt csinálni!
A lánckeréknél valószínűleg a szimering, tán a váltókar is, de arra szerintem csak ráfolyik. Még nemtom mi a szart csinlok, de egyelőre kiszedem a blokkot, levakarom ról a 3mm vastag olaj-homok ragacsot, egyszerűen ki se látszik a szarból...
A tömítések is gondolom k. drágák, de azért jópárat elő lehet állítani...
A kipufnál nekem nem volt semmi tömítés, de ábra szerint van ott vmi lapos kerek valami. Na még van ganzból hátramaradt azbesztlap, amiből kifejezetten nagynyomású hőálló tömítéseket vágtak ki bályeggel. Abból kivágok oda egy tömítést. Ja és van még egy doboz hermetikem! Ha nagyon szétbaszom akkor is csak hengerfejtömítés, meg a váltóblokknál lévő kell.
Szimeringeket megpróbálok hidraulikus rendszerekhez valót szerezni, mert árban 10ede, és szerintem sokkal jobbak is. (rohadtnagy fordulat, 250bar-os nyomás, olajtípus, üzemeltetési hőmérséklet választható...) pl.: www.simrit.com
Szal egyelőre kiveszem a blokkot, nézegetem, és meditálok miután utánanéztem, hogy pontosan mi mennyibe kerül.
Nagyon körbenéztem még kislámpával a blokk alatt aláfeküdve, innen-onnan könnyezik az olaj is. A manualt végigtanulmányozva ebbe nem bonyolultabb dugót, de főként pkaolásokat cserélni, mint egy kapálógépben. Elkezdtem kiszerelni a blokkot, már minden megvan, kiszedtem a 4 átmenő csavart is ami tartja, de nem jön ki az istennek se. A hűtő alatti rögzítésnél valahogy be van szorulva a vázba. Mozog az egész blokk, de onnan nem jön ki. Jövőhét vége felé pöcsölök még vele. Hétvégén sajnos félre kell tennem mert hétfőn dinamika vizsga.