én kurvajót motoroztam összehasonlito teszt volt RM250(95évj)alulrol nagyon megy ha nemfélnék a power szétesésétöl(ami franc se tudja igaz e ) biztos azt vennék...(persze csak ha szeretném a szutyukikat )
Hát srácok ma úgy volt kimegyek visszarakom amit kiszedtem.Visszarakom alaplapot is.És egy pillanatra beinditom megnézni mennyi áramot vezs fel az akku.Természetesen nem így lett,mér is ne lenne egy jó napom
Beleragtam.Aksi ugye cson nulla.Berugó nincs.Maradt a betolás.Toltam vagy 20 kilométert meg se röffent.MOst azért nem röffent meg mert valami gáz van valahol vagy azért mert aksi nélkül nem szeret beindulni.Power se mozdult meg.Épp hogy az N világitott.6V volt az aksiba.
Úgyemléxem multkor is kocsi aksiról indult csak.Pfuh de rámérek és az rendben lesz.Akkor lesz a baj.Mert akkor tipp sincs mi tévő legyek.Pedig már nyomnák valami nagymotort rendesen
(jó mocizást akinek van mivel)ilyen melegbe
Utána kiveszem a tükörlapot a mostani két tökürből, és legyártom az egészet karbon kompozitból kb. 1,5 nap alatt. És hidjétek el, hogy 2ezer forintbe sem lessz.
Ne idegelj!
Van a lámpák közt egy R6os elsőlámpa. "letört a fül" 18 rugóért. Jól mutatna egy karbon idomzattal nem?
Nem merem megvenni, mert nem tudom mibe fog még nekem esetleg plusszba fájni ez az átiratás.
Rendszámos, vadi új műszaki(jövő héten tólják át ), és még át is lett nézetve szervízben, szóval nagyon tuti, és ismerős, fater minden nap találkozik vele szóval ne basznak át, 250ért.
Holnap nézem a motorom, és csak nézem, és kitépem közben a hajam.
Ja még egy apróság: A tükörre egy furcsa telógumiharang volt ráhúzva. látom, hogy ferdén áll vohgy a bal tükör egy kicsit. Megigazítanám, és a kezemben marad. Hozzányúlok a jobb oldalihoz, és az is a kezemben marad. Mindekettő le van törve, és 1-1 gumicsővel volt összenyomva a száruk.
Képzeljetek el engem, amint kínomban őrülten felröhögök két törött tükörcsonkkal a kezemben.
Ez csak 88ig megy, pedig van 89 utáni is, ami power szelepse, ezek meg még nem.
Egyébként egy suzuki rh 250 et veszek, de hajszálra ugyanaz a kettő, a különbség hogy az rhról szinte semmi, a ts-t meg legalább a www.bikepics.com ismeri.
TS250x belpiacos enduro,elviekben 30Le köröl van,1-et árultak 150e-ért (nem volt lém rendszámos volt,jol is nézett ki ) www.suzukicycles.org/TS-TC-ser... már átalakult(nem ugy néz ki ) az YZ-m de 1képet raktam fel
ÉS igaz sajna a poweres dolog, elég sok helyről halottam itt a forumon is volt egy srác akinek szétdőlt.
Beleragtam.Aksi ugye cson nulla.Berugó nincs.Maradt a betolás.Toltam vagy 20 kilométert meg se röffent.MOst azért nem röffent meg mert valami gáz van valahol vagy azért mert aksi nélkül nem szeret beindulni.Power se mozdult meg.Épp hogy az N világitott.6V volt az aksiba.
Úgyemléxem multkor is kocsi aksiról indult csak.Pfuh de rámérek és az rendben lesz.Akkor lesz a baj.Mert akkor tipp sincs mi tévő legyek.Pedig már nyomnák valami nagymotort rendesen
(jó mocizást akinek van mivel)ilyen melegbe
Utána kiveszem a tükörlapot a mostani két tökürből, és legyártom az egészet karbon kompozitból kb. 1,5 nap alatt. És hidjétek el, hogy 2ezer forintbe sem lessz.
w1.bikepics.com/pics/2006%5C05...
w1.bikepics.com/pi cs/2005%5C12...
00:12kor feküdtem le, és most keltem mert meló van
Arra pont jó volt hogy mostmár csak félig ragad le a szemem.
Van a lámpák közt egy R6os elsőlámpa. "letört a fül" 18 rugóért. Jól mutatna egy karbon idomzattal nem?
Nem merem megvenni, mert nem tudom mibe fog még nekem esetleg plusszba fájni ez az átiratás.
Ja még egy apróság: A tükörre egy furcsa telógumiharang volt ráhúzva. látom, hogy ferdén áll vohgy a bal tükör egy kicsit. Megigazítanám, és a kezemben marad. Hozzányúlok a jobb oldalihoz, és az is a kezemben marad. Mindekettő le van törve, és 1-1 gumicsővel volt összenyomva a száruk.
Képzeljetek el engem, amint kínomban őrülten felröhögök két törött tükörcsonkkal a kezemben.
Egyébként egy suzuki rh 250 et veszek, de hajszálra ugyanaz a kettő, a különbség hogy az rhról szinte semmi, a ts-t meg legalább a www.bikepics.com ismeri.
De onnan még haza kéne hozni.