én sem vagyok oda érte de tömegcikk,megbizhato,jol bereklámozva....mondjuk sokat bux rajta+törik nagyon....én biztos nem vennék...szalonbol meg soha semilyen autót....de ez én vagyok
Ma d.u. hirdettem csak meg, úgyhogy holnapig biztos meglesz még szerintem Edddig 3 telefon meg 2 email volt rá rajtad kivül, de konkrét még nem.
Az ilyenek meg ismerősek igaz chevy?
De tény hogy olcsón adom és sztem nem marad a nyakamon...
Ja, nekem csak akkor van benne félelmem ha fater éppen megkattan, akkor letolná az útról a ferrarit a peugeot boxerral is, nemhogy az ignissel(nem mintha sokkal jobb lenne ).
Megesküszöm nektek hogy a papiron 1.3 as 75 pacis kadett simán veri az 1.3as "93"Le-s ignist, és nem is kicsit , visszasírom azt a kocsit, imádtam , az ignis meg egy kényelmetlen rozoga gyenge valami, de ÚJ!!!!(jaj de jó ).
Én már egy csomót gondolkoztam azon, hogy a suzuki mi a francért nem választja külön a motor, és az autó promócióját egymástól, úgy mint a honda. (ugye más a motorhonda embléma és az autóhonda...)
A suzuki kétkeréken nem éppen az utólsó márka, de ami az autót illeti...függetlenül a valóságtól az emberek nagyrésze utálja, és elvből nem venne olyat, egyedül az dícséri akinek az van. (ugye az is ismert jelenség, hogy mindneki a saját szarát dícséri...)
És szerintem a szutyuki autók lehúzzák egy kcsiit a GSX-R és társai népszerűségét, vagy lehet, hogy azzal akarják felhúzni az autóét, de szerintem szarból nem lehet várat építeni.
nemtom, az injektor miatt érződik, de én csak akkor vettem észre ha arra figyeltem! Most 1 új Swiftet hajtok/tunk az nagyon fasza, megy mint az állat, nekem tetszik...
itt van céges de hogy 1.3...meg hogy hogy reagáll a f...se figyelte kb 2km-et mentem vele..(autót cseréltem 2órára,az maradt itt addig)azt tudom halálfélelmem volt benne.. azota sem ültem benne ...Remélem jó sokat nem segitettem
Nincs itt valakinek suzuki ignis 1.3 as?
Mert nem tudom hogy másik ignis is ilyen vacak hogy késöbb reagál a gázra, elég idegesítő dolog.
Meg a másik problémám hogy vannak rajta ajtók, mindig bezárni, tök gáz
Nemtudom ezt a tagot a MotorTrade ujságban hirdette magát hogy gyujtásokat csinál...
Felhivtam és bejött csak 2T motorokhoz csinál gyujtáselektronikákat minden féléhez...
Oda van írva hogy állandó 50el , ezt még egy smkp-val is nehéz tartani nemhogy egy 250essel.
Elhiszem hogy elmegy ennyivel, de közpen szarráköpi a gyertyát.
Meg aztán 100km en keresztül 50el menni, az kicsit fárasztó
Két lehetőség van:
-Érdi rendőrkapitányságon egy 4elemit végzett idült alkoholista fakabátnál van/volt az ügy, és várhatok míg csinál vele valamit.
-Az eladó sáros valahol, és nem is járt a rendőrségen.
Ez utóbbi esetben meg fogom kérni, hogy írjon egy meghatalmazást, hogy utánajárhassak képviseleti eljárásban. Vagy menjünk be együtt.
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=54066
Bazz 80asok vannak 80ért, nem 180as, remélem gyorsan elviszik, mielött még meggondolom magam, szeretm ezt a mocit, hiába vannak esztétikai problémái.
Rg 250:
1987 RG250 Gamma (GJ21B) specifications (Japan)
Overall length: 2 015 mm (79.3 in.)
Overall width: 675 mm (26.6 in.)
Overall height: 1 170 mm (46.1 in.)
Wheelbase: 1 360 mm (53.5 in.)
Seat height: 735 mm (28.9 in.)
Ground clearance: 125 mm (4.9 in.)
Dry weight: 130 kg (287 lbs)
Engine type: Liquid-cooled parallel twin 2-stroke
Intake system: Piston and reed valve
Piston displacement: 247 cc (15.1 cu-in)
Bore x stroke: 54,0 x 54,0 mm (2.125 x 2.125 in.)
Compression ratio: 7,0 :1
Maximum power output: 45 hp/ 9.500 rpm
Maximum torque: 3,6 kg-m/ 8.500 rpm
Carburettor: Mikuni VM28SS flat side x 2
Starter system: Primary kick
Ignition type: Suzuki PEI (Pointless Electrical Ignition)
Lubrication system: Suzuki CCI
Clutch: Wet multi-plate type
Transmission: 6-speed constant mesh
Gearshift pattern: 1-down, 5-up
Final drive: #520 chain, 110 links, O-ring sealed
Caster: 26 degrees
Trail: 110 mm (4.33 in.)
Front suspension: Telescopic, coil spring, oil damped with anti-dive
Rear suspension: Full Floater, gas/oil damped, spring pre-load fully adjustable
Front brake: Double hydraulic disk
Rear brake: Single hydraulic disk
Front tyre: 110/80-16
Rear tyre: 120/80-17
Minimum turning radius: 3,1 meter
Braking distance: 14 m (initial speed 50 kph)
Fuel economy: 46,3 km/l (50 kph)
Fuel tank Capacity incl. reserve: 17 liter (4.5 US gal, 3.7 Imp gal)
Engine oil tank capacity: 1,2 liter (1.3 US gal, 1.1 Imp gal)
Recommended retail price (Japan): 489,000—509,000 Yen
Szerintem várok hétvégéig, akkor felhívom az okmányirodát, és ha még körözik, akkor szólok, hogy nagyon kiborult a bili, és legalább azzal tiszteljenek meg hogy mi a fasz van a motorral.
A visszaboltolással buknék egy eredetvizsgát, egy törzskönyv,forgalmi 12ezer HUFot, egy átírási illetéket, egy kötelező biztosítást. kb 37rugót. Gyakorlatilag minden ki van fizetve az átíráshoz...
Szerinted én kihagytam volna?
Kibaszott motor.hu már 3 napja próbálom felrakni a hirdetésbe mtx-et, minden nap tovább jutok, holnap akár már képet is tudok majd felrakni
Az ilyenek meg ismerősek igaz chevy?
De tény hogy olcsón adom és sztem nem marad a nyakamon...
Megesküszöm nektek hogy a papiron 1.3 as 75 pacis kadett simán veri az 1.3as "93"Le-s ignist, és nem is kicsit , visszasírom azt a kocsit, imádtam , az ignis meg egy kényelmetlen rozoga gyenge valami, de ÚJ!!!!(jaj de jó ).
A suzuki kétkeréken nem éppen az utólsó márka, de ami az autót illeti...függetlenül a valóságtól az emberek nagyrésze utálja, és elvből nem venne olyat, egyedül az dícséri akinek az van. (ugye az is ismert jelenség, hogy mindneki a saját szarát dícséri...)
És szerintem a szutyuki autók lehúzzák egy kcsiit a GSX-R és társai népszerűségét, vagy lehet, hogy azzal akarják felhúzni az autóét, de szerintem szarból nem lehet várat építeni.
Köszi
Mert nem tudom hogy másik ignis is ilyen vacak hogy késöbb reagál a gázra, elég idegesítő dolog.
Meg a másik problémám hogy vannak rajta ajtók, mindig bezárni, tök gáz
Felhivtam és bejött csak 2T motorokhoz csinál gyujtáselektronikákat minden féléhez...
Elhiszem hogy elmegy ennyivel, de közpen szarráköpi a gyertyát.
Meg aztán 100km en keresztül 50el menni, az kicsit fárasztó
-Érdi rendőrkapitányságon egy 4elemit végzett idült alkoholista fakabátnál van/volt az ügy, és várhatok míg csinál vele valamit.
-Az eladó sáros valahol, és nem is járt a rendőrségen.
Ez utóbbi esetben meg fogom kérni, hogy írjon egy meghatalmazást, hogy utánajárhassak képviseleti eljárásban. Vagy menjünk be együtt.
Bazz 80asok vannak 80ért, nem 180as, remélem gyorsan elviszik, mielött még meggondolom magam, szeretm ezt a mocit, hiába vannak esztétikai problémái.
Rg 250:
1987 RG250 Gamma (GJ21B) specifications (Japan)
Overall length: 2 015 mm (79.3 in.)
Overall width: 675 mm (26.6 in.)
Overall height: 1 170 mm (46.1 in.)
Wheelbase: 1 360 mm (53.5 in.)
Seat height: 735 mm (28.9 in.)
Ground clearance: 125 mm (4.9 in.)
Dry weight: 130 kg (287 lbs)
Engine type: Liquid-cooled parallel twin 2-stroke
Intake system: Piston and reed valve
Piston displacement: 247 cc (15.1 cu-in)
Bore x stroke: 54,0 x 54,0 mm (2.125 x 2.125 in.)
Compression ratio: 7,0 :1
Maximum power output: 45 hp/ 9.500 rpm
Maximum torque: 3,6 kg-m/ 8.500 rpm
Carburettor: Mikuni VM28SS flat side x 2
Starter system: Primary kick
Ignition type: Suzuki PEI (Pointless Electrical Ignition)
Lubrication system: Suzuki CCI
Clutch: Wet multi-plate type
Transmission: 6-speed constant mesh
Gearshift pattern: 1-down, 5-up
Final drive: #520 chain, 110 links, O-ring sealed
Caster: 26 degrees
Trail: 110 mm (4.33 in.)
Front suspension: Telescopic, coil spring, oil damped with anti-dive
Rear suspension: Full Floater, gas/oil damped, spring pre-load fully adjustable
Front brake: Double hydraulic disk
Rear brake: Single hydraulic disk
Front tyre: 110/80-16
Rear tyre: 120/80-17
Minimum turning radius: 3,1 meter
Braking distance: 14 m (initial speed 50 kph)
Fuel economy: 46,3 km/l (50 kph)
Fuel tank Capacity incl. reserve: 17 liter (4.5 US gal, 3.7 Imp gal)
Engine oil tank capacity: 1,2 liter (1.3 US gal, 1.1 Imp gal)
Recommended retail price (Japan): 489,000—509,000 Yen
http://www.suzukicycles.org/photos/RG/RG250-Gamma/19 87_RG250WW_blue_570.jpg
A visszaboltolással buknék egy eredetvizsgát, egy törzskönyv,forgalmi 12ezer HUFot, egy átírási illetéket, egy kötelező biztosítást. kb 37rugót. Gyakorlatilag minden ki van fizetve az átíráshoz...
Kibaszott motor.hu már 3 napja próbálom felrakni a hirdetésbe mtx-et, minden nap tovább jutok, holnap akár már képet is tudok majd felrakni