inkább csináld azt hogy kipuf kiéget,majd probakörök.....ha nagyon füstöl,2t tartályba raksz pl:1dl oilt+a benzinhez is(nehogy beálljon ha kifogy a tartálybol)és km óra nulláz és mész...megméred mennyit mentél 1dl olajjal....nagyábbol tutsz következtetni mennyit kap...remélem érthetö...
legalább a csavar felesleges részét levágták volna még jó hogy nem ezt vettem meg (hopp... ) egyébként Chevynek igaza van, nekem is a cagivámban még annak idején füstölt mint állat, leszedtem a dobot kiégettem(telenyomtam benzinnel és begyújtottam, utána meg lángal alulról melegítettem) semmi füst nem volt utána...a dobhoz még anniyt hogy én most szerkeztem a dobomat, és vagy lefűjom vagy veszek egy új csövet rá(mert ugye ez egy házi készítésű dob) ami nem lesz megütve és lekrómoztatom. ezen vecilálok hogy mi legyen. Szerintetetek?
olajzo téma..az ott mindig amikor jár ütemesen mozog fel/le(a tárcsa)a rugostag szerintem ugy emelte ki ...........kipufogodat égesd ki akkor nemfog annyira füstölni+a bowdent lazára szokták allitani(legalábbis én csak ilyennel találkoztam...)
ERRE VARJATOK GOMBOT
6065554 ezredik tekercs behelyezve.MInden zsír.Önindító--semmi szikra.ELkezdem méricskélni.Addig a fekete dobozig elmegy a jel.(amit multkor kiszedtem)A gyujtótrafoig semmi nem megy.Akkor ki a hibás?AZ a doboz!
MOst komolyan ezen a motoron az összes létező szarnak el kell romlani?Más nem lehet mert a tekercs meg a tarfó között az van.Megin vegyek valami 70 ezerér.Ez má vicc
valami javaslat az itt egybegyültektől?
üdv
Bassza meg! Hát ez nem is olyan egyszerű! Az anyagok közül egyiket sem ismerem, meg amit a fa mintára előzör öntöttél, abból lesz az anyag! Na meg a minta.....neked volt honnan lenézni hogy hogyan is nézhet ki, nekem meg fogalmam sincs h hogyan nézhetne ki.......
De ezt a gépet még nagyon rendbe kell szedni
A gyertyát ki akartam venni, hogy megnézzem szép színe van-e...lehúzom a pipát, és két ujjal ki lehetett tekerni. Nem volt 20as villáskulcsa vagym i???
Nagyon gányolt a blokk is. A deknikben ahány csavar annyi féle, midegyiknek szét van cseszve a feje. A kipuffból ömlik a füst melegen is gázadásra, de nagyon dúrván...ömlik bele az olaj, és jön ki a kipufogón, még csepfolyós állapotban is. Leszedtem az olajszivattyú fedelét, és nézegettem mi a helyzet, és arra jutottam, hogy bármit tekerek a bowdenen(korábban mondtam, hogy nem lehet állítani, de chevynek volt igaza, mégis van egy tekrentyű...), nem történik semmi, mert valahogy az olajzónál a felő csavar, az akkoris emelkedik, ha a bowdenes tárcsa nem emeli azt. Szóval ez még rejtély.
TZR125 (2RJ) még mindíg semmi service manualt nem találtam, nagyon kéne valami beállítási segédlet. (Az se baj ha japánul!!!)
És néhány kép(gyönyörű munka az a rugóstag befogás ):
Asszem igazad van, inkább veszek majd valami 125/50est erre a célra jövőre...addig pályázok csak lámpák nálkül, üvegszálas idomzattal.
TZRr: üléspúpot lehet kivitlezni sztem úgy, ahogy én kiviteleztem a sárvédőmet: www.forum.rcmodell.hu/viewtopi...
Itt vannak a ofntosabb fotók, és a leírás, hogy hogy készült. Ez nekem elsőre így sikerült, Qrva egyszerű dolog ez a laminálás, sztem bárki meg tudja csinálni. Olyan púpot faragsz magadnak hátulra amilyet szeretnél, ha kell akkor székakast is faraghatsz oda...akármit
égesd ki hamár fested(malacperzselö,gázlámpa....)csiszpapir,drotklefe,nitrio higitto,szárazra törlöd.MOTIP höállo festék(650c ig birja...van több szinben-ezüstöt NE vegyél SZAR!!!fekete,piros.sötét szürke jó -ezeket probáltam...1500Ft körül kapsz...tescoban,homasita,festékbolt)SOK SIKERT !!!!
én biztos nem fürészelném le a hátso nyulványt,volt havernak lefürészelt(RGV-n)gyorsba elcserélte 1gyárira ha papirnélküli csak pályagép akkor minden mind1 mennyit fogsz pályázni
Van 1 német oldal ami TZR-ekkel foglalkozik, volt fent jó sok szervízkönyv(én is innen szedtem őket)! Csakhát az oldal megváltozott és amikor rámegyek a DOWNLOADRA akkor nem a letöltés hanem a fórum jön elő! Aki vágja a németet az megpróbálhatná megkeresni(regelni kell)! TZR
Szayerg kurva kiváncsi lennék egy ilyen mutatványra! amit mondassz hogy 2 félét csinálsz hátulra, jó kis dolog lenne, mert a motort se baszod úgymond nagyonszét, de ha pályázni mész tényleg egy 10 kiló felesleget le lehet adni, ami azért nem kis súly.+ a többi.
semmi baja még én is megusztam (csak a polom kapott 1kicsit ...... ha a francia jó lesz amit a szayergnek párnapja belinkeltem ,keress vissza. ..már visszatekertem a gátlot
nem hiszem h összetörte, hajlik annak mindene!
Van 1 gondom! Eltüntek a gépkönyveim! Vagyis akkora balfasz voltam h a régi gépről elfelejtettem áthúzni!
Ha valakinek van akkor küldjön már vagy adjon 1 linket! Köcce...
Szóval, az olajszivattyú bowdene legyen leze, ha nem húzom a gázt. De mennyire leza? Épp hogy laza? jó volna egy service manual...
A dobot szereljem le leömlőstül midenestül ahogy van, és égessem mint atom?
Meg ilyen szivattyút sem láttam még.
Ja a 40Le s 125ös speed témához , szerintem elég aranyos kis gép
Fasza a hátsó rugóstag felfogatása....
6065554 ezredik tekercs behelyezve.MInden zsír.Önindító--semmi szikra.ELkezdem méricskélni.Addig a fekete dobozig elmegy a jel.(amit multkor kiszedtem)A gyujtótrafoig semmi nem megy.Akkor ki a hibás?AZ a doboz!
MOst komolyan ezen a motoron az összes létező szarnak el kell romlani?Más nem lehet mert a tekercs meg a tarfó között az van.Megin vegyek valami 70 ezerér.Ez má vicc
valami javaslat az itt egybegyültektől?
üdv
A gyertyát ki akartam venni, hogy megnézzem szép színe van-e...lehúzom a pipát, és két ujjal ki lehetett tekerni. Nem volt 20as villáskulcsa vagym i???
Nagyon gányolt a blokk is. A deknikben ahány csavar annyi féle, midegyiknek szét van cseszve a feje. A kipuffból ömlik a füst melegen is gázadásra, de nagyon dúrván...ömlik bele az olaj, és jön ki a kipufogón, még csepfolyós állapotban is. Leszedtem az olajszivattyú fedelét, és nézegettem mi a helyzet, és arra jutottam, hogy bármit tekerek a bowdenen(korábban mondtam, hogy nem lehet állítani, de chevynek volt igaza, mégis van egy tekrentyű...), nem történik semmi, mert valahogy az olajzónál a felő csavar, az akkoris emelkedik, ha a bowdenes tárcsa nem emeli azt. Szóval ez még rejtély.
TZR125 (2RJ) még mindíg semmi service manualt nem találtam, nagyon kéne valami beállítási segédlet. (Az se baj ha japánul!!!)
És néhány kép(gyönyörű munka az a rugóstag befogás ):
TZRr: üléspúpot lehet kivitlezni sztem úgy, ahogy én kiviteleztem a sárvédőmet: www.forum.rcmodell.hu/viewtopi...
Itt vannak a ofntosabb fotók, és a leírás, hogy hogy készült. Ez nekem elsőre így sikerült, Qrva egyszerű dolog ez a laminálás, sztem bárki meg tudja csinálni. Olyan púpot faragsz magadnak hátulra amilyet szeretnél, ha kell akkor székakast is faraghatsz oda...akármit
Hogyan tudnám megtisztítani a kipuffomat?
Lemaratom róla a redvát...
aztán átfestem... De mivel?
Válaszotokat előre is köszi!
TZR
Van 1 gondom! Eltüntek a gépkönyveim! Vagyis akkora balfasz voltam h a régi gépről elfelejtettem áthúzni!
Ha valakinek van akkor küldjön már vagy adjon 1 linket! Köcce...