szedd ki a powert jelöld+hogy áll(csak vigyáz a 2stift kine essen -tegyél/tömjél a kipufnyilláshoz/hengerbe rongyot)áztasd be aztán takaritás után höállo zsirt neki-a végekhez....kis szimeringeket csak törölgesd mert nyulik a vegyszerektöl
Naszóval: ma elintéztem a biztosítást is ( 5088HUF/év, budapesten, 19évesen, 2éves jogsival, A0ás )
Meg némi urológiai vizsgálatokat is a blokkon: leszereltem a kipufogót, és a kiömlőnyíláson felnyomtam neki egy kis 3LED-es lámpát, és körülnéztem odabent...
Készítettem néhány szar minőségű képet is, de azért a lényeg látszik.
A dugó felső fele fekete a koromtól, a hengerfej olyan rézszínű, a hengerfal tisztának látszik. Jó volna benézni egy endoszkóppal, hogy mennyire van eldugulva a többi nyílás. (A powerszelepen is van egy vastag koromréteg, de azt nem fotóztam le, mert gyulytáskor csak zár, és nyit)
Az olasz sem esik szét(legalábbis a motor, az autóról ne is beszéljünk ).
Haver af1 ét rendbehoztuk utánna semmi baja nem volt, sose ált még le sehol, sose esett még szét.
Itt egy ilyen volt, ilyen lett kép:
hát tudod kinek a pap.....te valami nagyon gázos TDR-t fogtál ki van/volt barátoknak semmi gond nemvolt vele igaz az még vasvázas volt,én értelek miért szidod de ha olaszt veszel utálni fogod magadat...SZERINTEM
devius
Bevallom én is gondolkodtam(ok) a Mito EVO-ban...de nekem az nagyon drága lenne... nem tudnám megfizetni ha lenne valami baja...
de szerintem 380-ból bőven kijön egy Mito!
Saját vélemény: Hajrá:)
Nah csátok
Kezd elszálni hitem.Már csak a következő motorban bizok.
Nem is merem itt megemliteni mi.Egyik konkurens gyártmány
Cagiva Mito EVO(rendszámos)
Olvastam kemény sportgép drága alkatrész jól megy.Drága alkatrész ,szerintem engem ezekután nagyobb lehuzás nemigazán érhet.mint amit költöttem tdr emre.
AZ a gáz hogy lenne rá kb olyan 380 am.De nem akarok ilyen 91 est mongyuk ako nem is volt még EVO.
Ami jó azon nincs rendszám.Nehezen fogok találni?mert nekem mindenkép rendszámos kell mostmár.
Amugy azért akarok ismét 125 öt mert rájöttem még 10 hónap a nagymotor jogsi azt meg nem birom ki.Igyhát kell addig valami kecske.
Mi a vélemény?
Megjöttem, itt vagyik! Tegnap eltüntem egy kicsit számvitelt tanulni! Most volt a vizsga, asszem meglesz! Fasza az az YZ már csak kén 500ropi!
A Prox dugóval sztem semmi gond, de véleményem szerint a Wiseco a legjobb! Az olasz motorok meg faszák, éljenek a csajok, lassan mehetek vissza a könyv fölé(üzleti gazdaságtan). Asszem ennyi! Kikapcs....
Csak sztem le vannak szűkűlve a be és kiömlőnyílások a lerakódott koromtól, mert a gyertyán nagyon durva mennyiség volt lerakódva. És valszeg a hengerfejen, és a dugó homlokfelületén is van egy fél milis réteg.
Ha állítgatás után nem 100-as a gépem, akkor lehet lehúzom még a hengert takarításra, mert szerintem van benne korom, legalábbis a gyertya színéből, és az azon lévő réteg vastagságából ítélve.
Ha dugócserére kerülne a sor mit javasoltok?
az ilyenekkel keserítik meg az életem.én nemrakok inkább olyat össze,rizikós,aztán majd én leszek a fasz.ismerem ezt az "elzörög az még benne" típust,kíméljen meg tőle a világ
de ezt a sok spur/okos nemérti meg csak azt szajkozza jó az és a felébe van ugyse érti meg szarbol várat nemlehet.... én már nem erölködöm ha ö azt mondja jó,legyen....ezek a motorok amik végén gombokért cserélnek gazdát,vagy a bontoban végzik
hát igen,de sztem te is tudod,hogy ilyen vasaknál az csak a halottnak egy utolsó csók.attól lesz rövid életű egy vas.ha egy olasz jól össze van téve,arra is lehet támaszkodni sztem.
pont egy hete vettem ki egy mitobol egy kettétört magyar dugót,1 hónapja meg hoztak ide egy ns honda blokkot,gyűrűhézag rendben,de a dugó 17századon volt benn.....
nem kötekedés kép elöre szolok nehogy felfujd magad te biztos nem gyürüzöd de sokan igy sporolnak +a bontott/öntött dugoval.............és csodát várnak
Meg némi urológiai vizsgálatokat is a blokkon: leszereltem a kipufogót, és a kiömlőnyíláson felnyomtam neki egy kis 3LED-es lámpát, és körülnéztem odabent...
Készítettem néhány szar minőségű képet is, de azért a lényeg látszik.
A dugó felső fele fekete a koromtól, a hengerfej olyan rézszínű, a hengerfal tisztának látszik. Jó volna benézni egy endoszkóppal, hogy mennyire van eldugulva a többi nyílás. (A powerszelepen is van egy vastag koromréteg, de azt nem fotóztam le, mert gyulytáskor csak zár, és nyit)
Haver af1 ét rendbehoztuk utánna semmi baja nem volt, sose ált még le sehol, sose esett még szét.
Itt egy ilyen volt, ilyen lett kép:
Bevallom én is gondolkodtam(ok) a Mito EVO-ban...de nekem az nagyon drága lenne... nem tudnám megfizetni ha lenne valami baja...
de szerintem 380-ból bőven kijön egy Mito!
Saját vélemény: Hajrá:)
Kezd elszálni hitem.Már csak a következő motorban bizok.
Nem is merem itt megemliteni mi.Egyik konkurens gyártmány
Cagiva Mito EVO(rendszámos)
Olvastam kemény sportgép drága alkatrész jól megy.Drága alkatrész ,szerintem engem ezekután nagyobb lehuzás nemigazán érhet.mint amit költöttem tdr emre.
AZ a gáz hogy lenne rá kb olyan 380 am.De nem akarok ilyen 91 est mongyuk ako nem is volt még EVO.
Ami jó azon nincs rendszám.Nehezen fogok találni?mert nekem mindenkép rendszámos kell mostmár.
Amugy azért akarok ismét 125 öt mert rájöttem még 10 hónap a nagymotor jogsi azt meg nem birom ki.Igyhát kell addig valami kecske.
Mi a vélemény?
A Prox dugóval sztem semmi gond, de véleményem szerint a Wiseco a legjobb! Az olasz motorok meg faszák, éljenek a csajok, lassan mehetek vissza a könyv fölé(üzleti gazdaságtan). Asszem ennyi! Kikapcs....
Ha dugócserére kerülne a sor mit javasoltok?
pont egy hete vettem ki egy mitobol egy kettétört magyar dugót,1 hónapja meg hoztak ide egy ns honda blokkot,gyűrűhézag rendben,de a dugó 17századon volt benn.....
tény hogy a tzr mondjuk tovább él mint egy cagiva de azért ennyire nem vészes a helyzet....