Most mondjatok 125ös speedet ami ár/használati érték arányban jobb...
Olaszokat hagyjuk is ki, mert többször kell gyűrűzni, mint tankolni.
NSR harmat gyenge, és emelett 135kiló szárazon.
RG gamma is jó, csak a régi dobozost, inkább fejidom nélkül használnám...
Van egy jó, és egy rosszhír:
Találtam manualt: www.motorosok.hu/szervizkonyve...
De nem lehet letölteni, csak jelszóval, de persze feltölteni lehet ingyen is.
Sőt, olyan rendesek, hogy kiírják, hogy a fórumos felhasználónév, és jelszó nem jó. Képzelem mi lenne ha azt írnák, oda, hogy hogy juthatsz jelszóhoz...sőt, ha nem lenne jelszó, bárki letölthetné azt amire szüksége van. Borzasztó volna...
kipuff........elég szar a fényviszony de látszik a képen.---gátlo téma...kocka alaku lyukak amiket tekergetni akarsz...ha igen,körmös kulcs...ha nincs csöfogo,vagy cshuzo+kalapács...de ez elég parasztos megoldás
4-5ezer? Abból már egy fél teniszpályát lefestessz Na jó, annyit biztos nem, de sztem egy flakkon spray kb 1rongy.
Méga rugóstagról volna egy kérdésem: Az alját kell tekergetni, és akkor keményedik vagy puhul, de azt mivel tekerem?(Mert kézzel úgy érzem nem fog menni ) Kell hozzá valami fogaskulcs? csak megoldotta ez már valaki olcsóbban.
srácok ne mtudtok olyan helyet, ahol vehetek matricát, de olyat ami nekem a motor oldalán van piros területek(ezek matrciák és nincsenek lelakkozva) ezeket szeretném kicserélni mert sok ütött kopott. vennék pár négyzetméter ilyet ls faxán kivágnám belőle, utána akár még egy lakkréteget is rálehetne tenni. Ötlet?
Amúgy dob fényezésére visszatérve meddig marad rajta azon a festék? 400fokok vannak ott...
Hőállóezüst biztos, hogy jó, de feketében nemtom mi van erre. Meg a gyári fényezés se azért nincs, mert lekopott...sztem. De egy sezlonyig lehet rajtamarad.
Olaszokat hagyjuk is ki, mert többször kell gyűrűzni, mint tankolni.
NSR harmat gyenge, és emelett 135kiló szárazon.
RG gamma is jó, csak a régi dobozost, inkább fejidom nélkül használnám...