elég hülye voltam, úgy akartam én kérdezni h az nsr mennyire marad el, tudom, hogy az rs erősebb de mindenki csak azzal jön h mennyire megy má, de tényleges konkrét dolgot senki se tud mondani arról hogy mennyivel megy jobban az rs mint egy nsr.Bár ez csak két dolog, gyorsulás és végsebesség, másban nem nagyon veri az rs...
Hi mindenki. Ölre mennek a fiatalok . Nekem is volt két évig TZR125-öm, 90-es gyártású. Szerintem az ideális 125-ös. Háromszor voltam vele a PRingen. A leg örömtelibb az volt, amikor kanyarban kerülgettem a nagyköbcentis gépeket, meg amikor becsapkodott 120-nál egy bukkanón és 84 métert csúsztam aszfalton.
Egy kicsit kezdtem sajnálni, hogy elinditottam ezt a topicot, hiszen semmi nem éri meg az esetleges vitákat, ami itt lassan kialakulóban volt. Csendben megjegyzem: sajna jellemző a magyarokra a reagálás módja. Nemhogy barátságosan megdumálnánk a dolgokat, épp hogy egymásnak nem ugranak páran. És enyhén csodálkozom is a hitetlenkedésen, hiszen anélkül, hogy bármi tétje is lenne, ezt még azért elmondom: csak utána kell érdeklődni, meddig gyártották és szállitották Olaszországba, illetve rajtuk keresztül még néhány helyre az álltalam mutatott gépet. Megsúgom : 99-ig.és a hirforrás szerint kb 94-ben volt az olasz-piaci gépekben egy kisebb váltás. De kérlek benneteket, ezen aztán tényleg ne vitatkozzunk,én legalább is biztosan nem fogok. Inkább örüljünk a motorjainknak, a motoros társaságnak.
Ó bocsánat Csombek!
Akkor megkérnélek/kérnénk, hogy meséldmár el/írd le a TZR125-nek a gyártási történetét, hogy mikor, mi, hogyan volt, ha te jobban tudod!!!
Nagyon várom/várjuk!
Vagy ha nem tudod, írdle, hogy SZERINTED mit írtam rosszúl!!!
Naszóval
Azért is tartom fúrcsának/érdekesnek a mocid, mert azt írtad, hogy 98-as.
Márpedig ami nekemvan és szerintem neked is azokat a tipusokat 93-94-ben abbahagyták.
Ezután jöttek az első képen látható tipusok, ugyanolyan pakolóretesszel mint a milyeink
különbség szerintem csak a lengővilla (mintha fordított/fejjel lefele lenne)
És a végső verziót 96-tól lehetett kapni, az úgynevezett "vigyorgó lámpás" TZR-t
ami ugye a neve alapján is az első lámpája változott, a hátsó lámpát felváltotta ez a fém-es dupla kerek lámpa(ezért is kérdeztem, hogy ilyen-e a tiéd), valamint eltünt a hátulról nyitható pakoló retesz-> fölváltotta a 2.személy ülés levételével való pakolás, és jelentősen változott (Moto GP mintályára) a lengővilla.
Tehát szerintem a tied is olyan 93-as körüli lehet, csak 98-ban lett forgalomba helyezve.
A fekete TZR a képen egy 96-os kiadás, amit épp egy szalonban árulnak
Hali brembo!
Sajna, most nem tudok készíteni az elejéről képet, mert szervízben van
Ha "hazajön" készítek rólla pár modell fotót és fel lököm ide
Az a helyzet, hogy én már így vettem ezzel a fejidommal.
Egyébként üvegszálból készűlt, és ha netán ismersz olyan illetőt aki foglalkozik ilyen idomok gyártásával, az biztosan le tudja gyártani neked a kivánt idomot.
Én is megcsináltattam a szervízbe ezt a poweres dolgot, és nem csak tölled hallom ez a 180fokos állítást, de nekem azt mondták az "okosok" hogy nincs ilyen és csak a bovdennél állítottak valamit, hogy teljesen nyisson a szelep.
Tapasztaltam az NSR tulajdonságait, és azt el kell ismernem, hogy kényelmesebb az üléspoziciója, mint a Yamahának. De ez az egyetlen előnye, amit a javára irhatok. És ezt nem csak én, nálam komolyabb, hozzáértő emberek is mondják. Az alkatrész árak nagyon hasonlóak, viszont a fogyasztásban győz a Yamaha.
sziasztok jó ez akis topic, de enkem csak 50-es van:)
nho a lényeg, hogy egy év múlva én is 125-ös tzr-t szeretnék magamnak, de még a honda nsr és cbr is nagyon csábító, de yamaha = szerelem:)
nincs ebben semmi különös: ezt a tipust 99-ig gyártották. A hátsó lámpája ovális, még gyári. És nem csak ez, minden gyári rajta. Bár elismerem, a mocid fejidoma jól néz ki. Készithetnél róla képet szemből is, ha nem probléma. Mennyiért csinálták, ha nem titok?
A fojtást rafináltan oldották meg: a powerszelepet 180°-al elforditva szerelték be. A japánok igy szállitották európa néhány országába. Előtte a 110-et nehézkesen értem el vele,mert 100-nál mintha elfogyott volna a szuflája. De most nem gond a gyorsulás: 155-160 a vége, és úgy ugrik, hogy könnyedén tartom a sebességet a 400-600-as kategóriásokkal. Igaz, a motor prima állapotban van, egyszer már volt fúrva, és gyári dugó - stb került bele.
Ó mintha ha csak tesók lennének a motorjaink brembo!
Mondjuk érdekes, hogy a tied 98, és az enyím 92
Hátul ovális, vagy duplakerek a lámpálya?
Ja igen elárulnád, hogy holtaláltatok benne folytást, és így most mennyit megy neked végre?
Amúgy pedig nemcsoda, hogy megnézik az embert egy ilyen mocival, pontosan akkora, mint a régi GSX-R 400-as" (képen látni)
Már gondolkoztam, ha fogalomba tudom helyezni, csináltatok rá egy 400-as matricát
Az első kép az enyím, annyi a külömbség a gyáritól, hogy a fejidom, már nem gyári, de nekem mongyuk ezzel jobban bejön.
98-as évjáratú a lelkem. Eddig szidtam a fojtás miatt, de végre megtaláltuk. Azóta nem győzöm dicsérni. És hogy dicskedjek is kicsit : a 125-ös voltához képest igencsak sokan körbenézegetik.
Az NSR marad el de igencsak foleg az uj egy RS sokkal erosebb mint egy NSR
6alatt 100on van
vegre meg 165-170et megy
95-ös???
sokkal fiatalabbnak néztem, legalább 99-esnek!
Neked hanyas gumik vannak a mocidon?
evjaratokban igazad volt brembo TZRje nem lehet 98as
arrol hogy 250es inkabb az ules alatt levo dupla kipuff arulkodik sztem :)
95os az RSem
1 Jó, nemnéztem utánna, hogy gyári-e a hátsó lámpája vagy nem, de nagyon annak tűnt
2 A picsa nem figyelte, hogy két tárcsája van elől, még elég sötét is ott az a rész, és valahol ezt a képet 125-ös TZR-nek írták le..... akkor bocs
bocs, hogy ilyen okos voltam
de az évjáratokban igazam van ugye???
amúgy neked mikori az RS-ed?
2.)az elso kepen aminek azt irtad mas a hatso villaja nem egy 125os TZR van hanem egy 250es...
Akkor megkérnélek/kérnénk, hogy meséldmár el/írd le a TZR125-nek a gyártási történetét, hogy mikor, mi, hogyan volt, ha te jobban tudod!!!
Nagyon várom/várjuk!
Vagy ha nem tudod, írdle, hogy SZERINTED mit írtam rosszúl!!!
olvassgass meg aztan osszadazeszt
tipust akartam írni, nehogy félre értsd!
Azért is tartom fúrcsának/érdekesnek a mocid, mert azt írtad, hogy 98-as.
Márpedig ami nekemvan és szerintem neked is azokat a tipusokat 93-94-ben abbahagyták.
Ezután jöttek az első képen látható tipusok, ugyanolyan pakolóretesszel mint a milyeink
különbség szerintem csak a lengővilla (mintha fordított/fejjel lefele lenne)
És a végső verziót 96-tól lehetett kapni, az úgynevezett "vigyorgó lámpás" TZR-t
ami ugye a neve alapján is az első lámpája változott, a hátsó lámpát felváltotta ez a fém-es dupla kerek lámpa(ezért is kérdeztem, hogy ilyen-e a tiéd), valamint eltünt a hátulról nyitható pakoló retesz-> fölváltotta a 2.személy ülés levételével való pakolás, és jelentősen változott (Moto GP mintályára) a lengővilla.
Tehát szerintem a tied is olyan 93-as körüli lehet, csak 98-ban lett forgalomba helyezve.
A fekete TZR a képen egy 96-os kiadás, amit épp egy szalonban árulnak
Sajna, most nem tudok készíteni az elejéről képet, mert szervízben van
Ha "hazajön" készítek rólla pár modell fotót és fel lököm ide
Az a helyzet, hogy én már így vettem ezzel a fejidommal.
Egyébként üvegszálból készűlt, és ha netán ismersz olyan illetőt aki foglalkozik ilyen idomok gyártásával, az biztosan le tudja gyártani neked a kivánt idomot.
Én is megcsináltattam a szervízbe ezt a poweres dolgot, és nem csak tölled hallom ez a 180fokos állítást, de nekem azt mondták az "okosok" hogy nincs ilyen és csak a bovdennél állítottak valamit, hogy teljesen nyisson a szelep.
nho a lényeg, hogy egy év múlva én is 125-ös tzr-t szeretnék magamnak, de még a honda nsr és cbr is nagyon csábító, de yamaha = szerelem:)
A fojtást rafináltan oldották meg: a powerszelepet 180°-al elforditva szerelték be. A japánok igy szállitották európa néhány országába. Előtte a 110-et nehézkesen értem el vele,mert 100-nál mintha elfogyott volna a szuflája. De most nem gond a gyorsulás: 155-160 a vége, és úgy ugrik, hogy könnyedén tartom a sebességet a 400-600-as kategóriásokkal. Igaz, a motor prima állapotban van, egyszer már volt fúrva, és gyári dugó - stb került bele.
Mondjuk érdekes, hogy a tied 98, és az enyím 92
Hátul ovális, vagy duplakerek a lámpálya?
Ja igen elárulnád, hogy holtaláltatok benne folytást, és így most mennyit megy neked végre?
Amúgy pedig nemcsoda, hogy megnézik az embert egy ilyen mocival, pontosan akkora, mint a régi GSX-R 400-as" (képen látni)
Már gondolkoztam, ha fogalomba tudom helyezni, csináltatok rá egy 400-as matricát
Az első kép az enyím, annyi a külömbség a gyáritól, hogy a fejidom, már nem gyári, de nekem mongyuk ezzel jobban bejön.
grat hozza
Egyik haveromnak is ilyen kis TZR je van es nagyon emg van vele elegedve ! jo kis gep :)
98-as évjáratú a lelkem. Eddig szidtam a fojtás miatt, de végre megtaláltuk. Azóta nem győzöm dicsérni. És hogy dicskedjek is kicsit : a 125-ös voltához képest igencsak sokan körbenézegetik.
Neked is TZR125R-ed van brembo?
Már láttam 50-es topicot, gondoltam a 125-ben is találok csevegőtársakat.