na megvolt az elsö zako saját hülyeségemnek köszönhetem reggel rátekertem a hátso gátlo csillapitására....kicsit sokkkkk lett ledobot mint a szart már éreztem baj lesz.....most visszatekerem oda ahol volt ...........
Az én TZRemen is olyan segédváz van mint a Miton, olyat még nem láttam mint a tied! Van ledes féklámpás is! Nekem a hátsóülés helyett kellene "üléspúp"! Szerintetek lehet kapni, vagy kivitelezhető valahogyan?
A súlyadó 120HUF/kw
Tehát ha kb 6-7kwvel többet írt be, az egy kis plussz lé is lessz.
Vázakról nekem is volna vmi. Megnézitek pl. a cagiva mito(duplakereklámpás), a hátsó segédváza(ülések...), egy külön szerkezet, ami lecsavarozható. Az én rühes tüzéremre, meg oda van heggesztve, egy fél tonnás tényleg hülyén kialakított, és túlméretezett váznyúlvány. Le akarom könnyíteni a vasat pályára(20kilóval le lehet sztem!).
1-2 adat: ülés 1,6kg---Az idomzatra ülsz(alulról perszem eg van támasztva), és egy centis polifoamot ragasztassz a segged alá(endurance futamon láttam gsxr-en)
Az egész hátsó rész ami van a 2RJ TZRen pályán fölösleges. Gyakorlatilag oda kell egy rövid váznyúlvány csak, ami az első ülést támasztja csak meg. A víz, oljatartály, meg elektronika az marad ott, ami a mögött van azt le lehet hajíntani, és csak egy vékony(2rétegű) szénszélas farokidom, meg arra egy LEDes féklámpa kell. Ezzel vagy 5-10 kiló lejön.
Csak ahhoz szét kéne aprítani a vázat Szerintetek csinálnak olyat, hogy lecsapni a hátsó részt, de úgy, ohgy maradjon egy csonk, amire lehet heggeszteni egy kis konzolt, meg amit levágtak arra is, és akkor 4 masszív csavarral fel-le szerelhető a hátsó rész, mint a mito-kon. És ha pályázni kell, akkor csak idomok le, hátsó vázrész kicserél, idomzat fel.
A másik tömeg, amitől frászt kapok, az elöl a segédváz, ami a lámpát, indexeket, meg a fejidomot tartja. Azt az egészet le kell hajítani, és a fejcsőnél lévő két felrögzítési ponttól csinálni kell egy széncsövekből összelaminált 100-200grammos segédvázat, ami tart egy szénszálas, úgyszintén párszáz grammos fejidomot.
Nemtom mikor lessz annyi pénzem, hogy tényleg bele merek vágni egy ilyenbe, de ezt a motort biztos le lehet könnyíteni még 100kiló alá is sztem.
Balfasz itt mindenki, de nem csak ebben a kategóriában! Számtalan motornál, azonos évjárat stb., de mindegyiknek más szerepel a papírjában(legutóbb 2 ugyanolyan R6nál láttam)! Úgy át lehet baszni ezeket ahogy akarod! Nem lenne egyszerűbb nekik nyilvántartást vezetni a motorokról? Akkor nem lennének ilyenek! Na de látjátok ez a mi hazánk, Magyarország! Itt senki nem tud semmit, minden bonyolítva van, de fejlődni akarunk(visszafelé??). Itt nem csak a motorokról beszélek hanem minden másról! Na de holnap számvitel vizsga(itt is minden bonyolítva van, pedig sokkal egyszerűbben meg lehet oldani 1es feladatokat), lépek tanulni! Csááááá
Erről a kilowatt dologról annyit hogy amikor megvettem a TZR-t akkor nem volt kitöltve a KW rész! Viszem eredetiségvizsgára kérdi a csávó hogy hány Le! Mondom hogy 27! Erre a paraszt beírta a KW-hoz hogy 27! Szóval most van 1 27lovas gépem, papíron meg majdnem 10Le-vel több! Ez a fasza mi? A rendőr még egyszer sem szólt érte, úgyhogy leszarom! De hogy ennyi barom él ezen a földön, röhely! Én is már csak akkor láttam amikor megkaptam a forgalmit! Nembaj, ha tuningolgatni akarom akkor is benne leszek a papíron feltüntetett értékben! De hogy mikor lesz egy TZR közel 40ló?? Szerintem, soha!
mondjuk a forgalmikban is nagy a káosz a 250eseim mindkettö 50Le papiron(mert TZR blokkos a TDR is),az már tökmind1(annak aki beirta....bevizsgálo gondolom talált 1-50le-s TZR...) hogy az 1ik felülcsöves........mondjuk vakarták a fejüket mikor én vettem,mert semelyikröl nemvolt semmi az adatbázisban
Legtöbb 50esként fut, amelyik rendszámos, annak a felének meg nincs kw beírva(rg-m nek se volt), és a maradéknak meg vagy 15Le, vagy esetleg egy valós adat(ezt szinte hihetetlen elképzelni).
Ebből jön hogy dolgozni kéne ahhoz hogy megtudj valamit, és tudjátok mien fárasztó beírni hogy www.google.co.hu , sőt még a moci nevét is be kell írni. És ez azért is bosszantó mert egy 125ös gépnek aztán tényleg nagyon könnyű utánna járni, kb 10 perc alatt megtudhatsz róla szinte bármit, a többségéhez manualt is szerzel már 20 perc alatt, persze vannak kivételek de ezek nagyon ritkák(suzuki rg 125 ami nekem volt ).
Remélem meg lehet érteni, csak már fáradt vagyok.
Most ezt muszály volt
Direkt nem nézem a hirdetéseket hogy ne zavarjanak meg az ilyenek, most megveszem az rh-t és kész, mást nem veszek legalább egy ... fél évig
Tehát ha kb 6-7kwvel többet írt be, az egy kis plussz lé is lessz.
Vázakról nekem is volna vmi. Megnézitek pl. a cagiva mito(duplakereklámpás), a hátsó segédváza(ülések...), egy külön szerkezet, ami lecsavarozható. Az én rühes tüzéremre, meg oda van heggesztve, egy fél tonnás tényleg hülyén kialakított, és túlméretezett váznyúlvány. Le akarom könnyíteni a vasat pályára(20kilóval le lehet sztem!).
1-2 adat: ülés 1,6kg---Az idomzatra ülsz(alulról perszem eg van támasztva), és egy centis polifoamot ragasztassz a segged alá(endurance futamon láttam gsxr-en)
Az egész hátsó rész ami van a 2RJ TZRen pályán fölösleges. Gyakorlatilag oda kell egy rövid váznyúlvány csak, ami az első ülést támasztja csak meg. A víz, oljatartály, meg elektronika az marad ott, ami a mögött van azt le lehet hajíntani, és csak egy vékony(2rétegű) szénszélas farokidom, meg arra egy LEDes féklámpa kell. Ezzel vagy 5-10 kiló lejön.
Csak ahhoz szét kéne aprítani a vázat Szerintetek csinálnak olyat, hogy lecsapni a hátsó részt, de úgy, ohgy maradjon egy csonk, amire lehet heggeszteni egy kis konzolt, meg amit levágtak arra is, és akkor 4 masszív csavarral fel-le szerelhető a hátsó rész, mint a mito-kon. És ha pályázni kell, akkor csak idomok le, hátsó vázrész kicserél, idomzat fel.
A másik tömeg, amitől frászt kapok, az elöl a segédváz, ami a lámpát, indexeket, meg a fejidomot tartja. Azt az egészet le kell hajítani, és a fejcsőnél lévő két felrögzítési ponttól csinálni kell egy széncsövekből összelaminált 100-200grammos segédvázat, ami tart egy szénszálas, úgyszintén párszáz grammos fejidomot.
Nemtom mikor lessz annyi pénzem, hogy tényleg bele merek vágni egy ilyenbe, de ezt a motort biztos le lehet könnyíteni még 100kiló alá is sztem.
Ebből jön hogy dolgozni kéne ahhoz hogy megtudj valamit, és tudjátok mien fárasztó beírni hogy www.google.co.hu , sőt még a moci nevét is be kell írni. És ez azért is bosszantó mert egy 125ös gépnek aztán tényleg nagyon könnyű utánna járni, kb 10 perc alatt megtudhatsz róla szinte bármit, a többségéhez manualt is szerzel már 20 perc alatt, persze vannak kivételek de ezek nagyon ritkák(suzuki rg 125 ami nekem volt ).
Remélem meg lehet érteni, csak már fáradt vagyok.
Úgy szeretem amikor ráírják hogy 40Le.
Nem gyakran van szó a 125ös tzr ről
Direkt nem nézem a hirdetéseket hogy ne zavarjanak meg az ilyenek, most megveszem az rh-t és kész, mást nem veszek legalább egy ... fél évig