Van 1haverom mindig ilyen vackokkal mászkál,nem fogott meg abszolut...(volt 1 haerly épitett hátul valami300xxgumival,olyan hosszuvolt mint 1vonatfütty x milliokat költ állandoan,még gyári motorja szinte nem is volt,nyáron nitros buellt akart venni )
Egy 52 éves emberé volt, aki 96-ban vette... Én nem igazán használom, inkább pályázok a TZR250-el, utcán meg inkább sor4
Pont olyan szerető gazdinak szeretném mint te! Kár lenne ha szétcseszné valami szerencsétlen, mikor annyira gyári rajta minden...
Gyönyörű
Honnan szerezted ezt a ritkaságot?
Sajna nekem marad a részlet, de azért szerintem el leszek a 250es Rh-val is, de ezt az rg-t sajnálom, megígértem magamnak hogy egyszer veszek egy normálisat, hát ez nem most lesz
Akkor jol gondoltam WR-re 1x befizetek(ultra brutál )na a Dani mindjárt jön hogy 1kalapszar...stb.....Dani nyugi marad mellé 2t...de nekem kell 1 szar is
Jah, Szayerg! Én a helyedben visszaboltolnám a TZR-t, a kétes/elcseszett papirokra hivatkozva, gondolom erről nem volt szó mikor megvetted Csessze meg a gazdija!
Aztán vihetnéd az RG-met .
az én TZRem elvileg olasz, deltabox váz, meg lehet az ülés alá pakolni rendesen, 6 sörösdoboz befér(már próbáltam ), vagy épp egy kiló kenyér )meg aztmondják ezeka gépek alulról jobban mennek amint a japánok, japánok fent pörögnek jobban vagy mi...zomszédomban van elvileg japánja meg TZRrr-nek, meg is nézhetitek az adatlapomon a 2 motoroon lévő különbséget, már amenniyre látni lehet. Meg valahogy ez mintha picit nagyobb is lenne, meg sztem kényelmesebb "túrásabb", tank nem oylan meredek, kényelmesebb...japán inkább sokkal jobban pályamotor sztem.,..
Ja, és a Buell szerintem is egy rakat xar!
Pont olyan szerető gazdinak szeretném mint te! Kár lenne ha szétcseszné valami szerencsétlen, mikor annyira gyári rajta minden...
Honnan szerezted ezt a ritkaságot?
Sajna nekem marad a részlet, de azért szerintem el leszek a 250es Rh-val is, de ezt az rg-t sajnálom, megígértem magamnak hogy egyszer veszek egy normálisat, hát ez nem most lesz
Aztán vihetnéd az RG-met .