Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké, csak úgy megemlitettem, látván kérdésed
Ha valakit érdekel szólj/szóljon.
Jó lenne.
De most olcsót veszek, 99 az sajna sok.
De tényleg szép moci.
Írtam neki e-mailt...
Sztem csak otthagyta vhol a telefonját, mikor a motorért hívtam még akkor is ritkaság volt hogy felvette.
(Női tulaj )
hívd szám nélkül!
Én már semmin se lepődök meg...
Jelenleg az előző tulajt nem sikerül elérni telefonon, mert nem veszi fel.
de gondolom tele lett a gatyád
Voltam önkormányzaton=
Odaérek, lakatolom le a cangám, mikor kijön a portás, hogy ne lakatold le. Odébbviszem egy fához, erre a portás: "Nem azért mert rossz helyen van, hanem mert ebdszünet van déltől 1ig" Van humora neeeeem???
(Ok addigis néztem aksit egy boltban, 3800HUF király...)
Megyek vissza 1re:
Mindent viszek, még a rendszámot is, elolvastam mi kell az átíráshoz és milyen költségekkel jár, irattam már át gépjárművet, minden papír a kezemben, ugrásra készen állok a sorszámmal, minden tuti, nem tudnak belénkötni...
dinnng 177... az én vok sprint...
-"Jónapot motorkerékpárt szeretnék átiratni"
-"Hát az ma már nem fog menni..."
-"Azért probáááljuk meg oké??? "

Kipakolok, forgalmi, törzskönyv, adásvételi, eredetvizsga biztosítás...
Elekzdi nézegetni..."Ezt a rendszámot körözik" (ÉS ÁTMENT AZ EREDETVIZSGÁN!!!!!!!!)
-"Monja, hogy lopott "
-"Hát én azt nem tudom, hogy miért körözik, meg kell kérdezni a rendőrségen"
-"Megkérdezné telefonon??????? "

Vége: Az előző tulaj elvesztette a rendszámot, és az Érdi kapitányságon bejelentette, hogy elveszett, és ezért körözik. A rendszám közben meglett, de azóta is körözik, mert nem szólt, ezért be kell mennie szólni, hogy megvan. Aztán jön egy határozat, hogy nincs körözés alatt. Addigis kaptam egy halom csekket még...
Ja, és baráti áron! 99.000.-!!! Tényleg nagyon patent a gép!
Szia vdani! Nekem van egy eladó RD125-ösöm, amilyenről beszéltél. Soros 2 hengeres, léghűtéses, elöl tárcsafék, gyönyörű hanggal, metálbordó gyári fényezéssel, teljesen eredeti állapotban, új gumikkal, 2008 májusig érvényes műszakival, törzskönyvvel, 80éves tulajdonostól. Itt van pár kép is róla, magáért beszél:)) Keress meg ha érdekel!
Ja, most elugrok az önkormányzatra papírozni...
-adásvételi
-törzskönyv, forgalmi
-eredetvizsga

-6e forgalmi
-6e törzskönyv
-kb. 2e vagyonszerzési illeték
-kb. 2e súlyadó, mert az előző tulaj nagyvonalúan felajánlotta, hogy írjunk rá dec 31-es dátumot...
Remélem nem hagytam ki semmit...
Talán nem olyan vészes a helyzet, úgy vettem észre, hogy valamelyik tulaj meg aakrta emelni a moci hátulját, és azért alkotott, de megvan a vázban az eredeti beágyazás helye sértetlenül. Attól paráztam, hogy beletettek valami MZtelót, és azért toldottak bele, mert az rövidebb volt. Gyakorlatilag megemelték a moci hátulját 4-5 centivel, és kitekerték maxra a rugóstagot, valószínűleg azért pogózik minden kátyúban.( Legalábbis remélem )
Néztem a régi mocim fényképeit, annak egész bent van a hátsó kereke ehhez képest. Bár biztos, ohgy így jobban néz ki, meg lehet, hogy nem ül le a moci segge utassal sem, de azéért jó volna ha nem az út felett pattogna a hátsó kerék, hanem tapadna is...

Most volt meg az eredetvizsga, kijött az arc egy furgonnal, lejött a garázsba, lefotózta a motort, az alvázszámot, a km.órát, a motorszámot...csak a forgalmit kérte el. Felemnt a furgonba adminisztrált 5-10 percet, aztán jött egy nyomtatott papírral meg a csekkel. Ezek után ki merem jelenteni, hogy bárki bármikor átüthet egy vázszámot, mert a kutya se fogja észrevenni...
akkor lesz a télen melód!
Sajan vannak ilyenek, nem is kevés.
Haver af1én a FÉKET!!! gányolták, méghozzá az elsőt, majdnem rosz vége lett a dolognak.
Én megnézném a moci hátulját is, ha olyan mocit vennék, monjuk fél milla fölött már igen
Most kezdem úgy érezni, hogy nem a legjobb állapotú TZR-t vettem meg.
elkezdtem a hátsó rugóstagot nézegetni, hogy mi a fene kotyog...
A tank végénél alul van a rugóstag becsatlakozása, és sokkoló látvány
Össze vissza van toldozgatva a váz 2mm-es flexel körbenagyolt(lesorjázva már nincs...) rozsdásodó vaslemezzel A rugóstagot pedig egy M8as vahy M10es fiókból kitúrtam átmenő csavar rögzíti, és semmi gumiblokk vagy mittomén, csak a rugóstag csuklóján átvezetve a menetes csavar, aminek az átmérője miliméterekkel kisebb mint a furat. És ott kotyogott az egész hátsó futómű...

Nooormális az, aki ilyennel mocizik??? Az a kis szar csavar még el is nyíródhat simán, azt akkor felmegy a seggébe a rugóstag, és pogózhat rajta.

Ki az aki megelmeli a motor hátulját motorvásárláskor, hogy nem esik-e le a lengővilla?
nuku...
A vicc az, hogy R1 R6 a k5ösökhöz is van letölthető...


"The Server should be on 24/7 unless windows changes a habit of a lifetime

anon access link: ftp://Anon:anon@endorphin.serveftp.com:21
Uploads link : ftp://Uploads:manuals@endorphin.serveftp.com:21

Just copy and paste, its that easy

Manuals Stored: .................."

c:Motorcycle Manuals17.Yamaha2002 FZS1 Fazer 600
c:Motorcycle Manuals17.YamahaDragstar XV650 K
c:Motorcycle Manuals17.YamahaDragstar XV650 L
c:Motorcycle Manuals17.YamahaFazer 1000
c:Motorcycle Manuals17.YamahaFazer FZS1000 N (2001)
c:Motorcycle Manuals17.YamahaFZ6-SS (C) 2004
c:Motorcycle Manuals17.YamahaFZR400
c:Motorcycle Manuals17.YamahaFZR600 Service Owners manual
c:Motorcycle Manuals17.YamahaGTS 1000 Microfiches
c:Motorcycle Manuals17.Yamahamaintain your FZR bike
c:Motorcycle Manuals17.YamahaR1 - 1998
c:Motorcycle Manuals17.YamahaR1 - 2000
c:Motorcycle Manuals17.YamahaR1 - 2002
c:Motorcycle Manuals17.YamahaR1 - 2004
c:Motorcycle Manuals17.YamahaR6 (1999-2002 )
c:Motorcycle Manuals17.YamahaR6 2003
c:Motorcycle Manuals17.YamahaSZR 660
c:Motorcycle Manuals17.YamahaSZR600
c:Motorcycle Manuals17.YamahaTDM900
c:Motorcycle Manuals17.YamahaTZR 125
c:Motorcycle Manuals17.YamahaTZR 1253ma parts catalogue
c:Motorcycle Manuals17.YamahaTZR 1253ma workshop manual
c:Motorcycle Manuals17.YamahaV-MAX
c:Motorcycle Manuals17.YamahaWR250F (2003) & assembly manuals & parts catalog
c:Motorcycle Manuals17.YamahaWR450F (2003)
c:Motorcycle Manuals17.YamahaXJ600 S ((Diversion, SECA II) (1992-1999)), XJ60
c:Motorcycle Manuals17.YamahaXTZ750 Super Tenere
c:Motorcycle Manuals17.YamahaXV 250
c:Motorcycle Manuals17.YamahaYZ250F (2003) & assembly manuals & parts catalog
c:Motorcycle Manuals17.YamahaYZ450F (2003)
c:Motorcycle Manuals17.YamahaYZF 1000 Thunderace Service Manual
c:Motorcycle Manuals17.YamahaYZF 600 R

Itt van TZR, de nekem nem sikerült csatlakozni
szólj ha véletlen találnál a régebbi rd 125höz, a kéthengeres levegőshöz, vagy mtx 125 Rg hez.
Mindenhez van, a márkakerekben, hondához suzukihoz, apriliához, máshoz is biztos van csak máshoz még nem volt szerencsém alkatrészt venni
Esküszöm ha találok egy TZR125(1RJ/2RH/2RL) service manualt, akkor regisztrálok 30 oldalt, ahonnét le lehet majd tölteni...

Szerintetek mi történne, ha bemennék egy yamaha márkakerbe, hogy adjanak vmit? Amikor eltört a telóm, és nézte az arc az alkatrészeket PC-n...hát nem semmi az a katalógus. Megkerestük benne a mocim, és az összes robbantottábra az alkatrészek redelési számával, és hozzá árak is. Meg szereési segédletek...
Mit meg nem adnék azért a CD-ért
Ráér az még, jogsim sincs rá, csak ősztöl lesz.
30ért?
250vagy350ccm est tudok(-tam) az is power nélküli 198xévj..........
És léghűtéses.
Nincs rajta rezó, 16 paci.
De elég tartós darab, majd faragni kell a blokkján kicsit , de nagyon poén hagja van, legalábbis vidin.
Az a második generációs
És pont azt veszem meg gyorsan
de az amit én mutattam két hengeres......
Ja a 4. generációjé lemaradt.
Na erre cserélték le azt a gyönyörű felnit