és ha erről a TüZéRről beszéltetek www.hasznaltmotorok.hu/hirdete... sztem ez nem az olasz változat, mert se nem banános se nem deltaboxos a váza,de ha nem erről beszéltetek akkor bocs mindenkinek!!!
visszatérve ehhez az a 32es karbi meg olasz változat,az én TüZéRem az éppenséggel az olasz változat és lehet h 8 kilóval nehezebb de 32,9 paci és ha jól tudom akkor a a japán változat amin 28as karbi van az kb 28 paci ha jól tudom,de javítsatok ki ha tévedek!!!!
Nekem egyre jobban bűzlik ez a rendszámkörözés...
Van neten ingyenes jogi tanácsadás(szakképzett jogászok), leírtam, hogy mivan, és mi a szart csinálhatok, ha a rendőrség engem kidob mondván, hogy a rági tulajnak kell intézni. De nekem van egy olyan érzésem, hogy a régi tulajnak van valami sara, és nem intézett semmit. Vagy ha csak a rendőség balfasz, akkor miért nem adnak nekem ki infokat, ha egyszer az adásvételi szerződéssel igazolom a jármű tulajdonjogát...
Válasz: "forduljon ügyvédhez"
Még jó hogy nem kellatt a "jogi tanácsért" fizetni
De úgyse adja oda részletre, mert rólam van szó, és nekem nem lehet szerencsém , pedig tényleg becsületesen fizetném, csak egyszerűen most nem tudok még 120at szerezni
Benevezek erre az rg-re, ha van ilyen feldughatják az rh-t , csak az a gáz hogy most csak 40em van , az rh-t meg megkapom részletre, de hátha ez is odaadja
Ja, amúgy most jöttem okmáirodából, még mindíg körözik Szerdán volt bent az ex-tulaj, és "elintézte" a dolgot, és azt monták neki a fakabátok, hogy pár napon belül leveszik a körözési listáról. MENNYI AZ A PÁR NAP?????
Én belepróbáltatom az eladóval, és ha áldását adja rá, hogy az oda 100%hogy jó, akkor vele etethetem(és fizettetem) meg ha mégse.
Én úgy tom, hogy csak a DT-k blokkja nem nikasilos, bár ezt itt mondta vki a fórumon, és most hogy végiggondolom nem logikus, mert a DTkben ugyanolyan 2RH blokk van mint a DT-kben.
De akkor viszont olcsón felfúrják, legalábbis úgy tom, ohgy a nikasilost honolni elég drága.
még valami....ez kifejezetten olasz piacra készült! hátul banán lengővilla, 32es dell"orto karbi, vastagabb váz, és ferdébben beépített motor! De ez 8kiló súlyfölösleget jelent.....
nekem is elég érdekes ez a tüzér! szerintem a két oldala nem gyári +az egész gép újra van nyalva!
szayerg: én úgy tudom h az a fajta tzr mint a tied még nem nicasilos! de lehet tévedek....
Most néztem meg azt a kormosodást jobban(most látok is valamit, ohgy kint van a blokk) a kipuffnyílás felől, és tényleg csak egy akkora helyen kormos a kopressziógyűrű alatt, mekkora a kipuffnyílás. He feljebb megy a dugó pereme, és eléri azt a pontot, amikor zárja a nyílást, pont akkor jelenik meg a tiszta rész. És a kipuffnyílás széle felé is tisztább.
Meg is történt
Kivettem egy könyvet(Kis ürtartalmú belső égésű motorok)
Az indexbeírásra várva lógatnom kellett a tökömet 1,5 óráig, addig elolvastam belőle 110 oldalt, ami kelett belőle. voltak benne érdekes dolgok: pl. régi öntött Al dugattyúknál, amikbe még nem volt acélgyűrű(nem a kompressziógyűrű, hanem ami benne van a dugóbal, hogy ne átguljon nagyon amikor melegszik.) akkorát tágultak a hő miatt, hogy egy 75mm-es egerátmérőnél a csapeszeggel párhuzamos irányba 0,13mm, hidegen (20C) az 0,28mm-es tűrést kellet hagyni, hogy be ne süljenek.
Van benne kompressziószámításhoz is sok szép képlet, de kopott dugóra a sebességtől függő nincs. Szal felvettem az indexem, és betoltam a képem a kalorikus gépek tanszékre, és ott kerestem egy ráérő embert, aki felvilágosított:
Az hogy a kipuffnyílás felől kormos a dugó még nem jelenti azt, hogy nagy kompressziógebasz van. a kipuffnyílás irányába van a dugóknak egy ovalitása is... És még teljesen jó tömítetség mellett is összekormolódhat szar beállítás esetén, mert amikor épp 1/4ig van nyitva a kipuffnyílás, akkor 3/4 kipuffnyílásnyi részt össze tud kormolni az arra áramló gáz. Az hogy tekergetem és nagyon sziszeg a dugó melett a levegő se probléma, mert hideg dugónál nagy a rés...kompressziót is meleg blokknál érdemes mérni. Az észlelhető mennyiségő kipufogógáz a karbinál viszont gas, valószínűleg párezer km után már érezni lehet majd, hogy gyengül a gép kisebb fordulaton. És még a reed-szelep zárása is bizonytalan ha hátra tud menni a légszűrőházba is a kipufogógáz. (A reed-szelepbet kivettem, és semmi baja na mind1.)
A főtengely: hidegen kb 1tizedes kotyogása van. Tehát annak semmi baja. Ha melegen is marad neki egy jó 2-3 tizedes kotyogása, az már gas, de ekkora ürtartalomnál, ilyen kis nyomatéknál nem valószínű, hogy eltörjön a csapszeg, vagy a hajtórúd.
Tehát a lényeg: főtengely király, a dugó még jó, de nem sokáig, szal érdemes lehet cserélni, ha nem akarom, hogy szezon közepén megálljon a gép.
Dugattyúmárkákról nem tudtam meg semmi, de általában ha dugót választanak, akkor fontos a tömege, és hogy milyen bevonat van a munkafelületén, és ahhoz milyen maximális dugattyúsebességet garantál a gyártó.
Az én 50mm-es löketű TZRemnek 10ezres fordulaton 26m/sec a max dugósebessége. Nagy valószínűséggel a TZR125höz utángyártott dugó bőven teljesíti ezt a feltételt.
Szóval henger, dugó le, elvisz dugóboltba, és adjanak a perselybe valamit...
lehet az lesz! Nagyon áll a biznisz....tavaszra tesóm is vesz morort, addigra kell nekem is aztán csapathatunk együtt. Hétvégén kimegyünk megnézni a krosszpályát haverokkal, majd betesztelem valamelyik motorjával.
Ezt nem bírtam kihagyni