Imádom, mindig is akartam egyet.
Az első generációs tankját megszerzem hozzá valahogy és akkor már tényleg szép lesz.
Ez a második generáció, összesen 4 van , az utcsó egy elbaszott szar, lecserélték a 3. felnijét egy fosra ennyi az újítás meg apróságok.
Pedig kurva szép a 3.é
Szerintetek hülyeség a kormánycsutkát lejjebb tolni a telón? tzr125.free.fr/autres/damien_m...
Így lejjebb lehet veni a moci elején az idomzatból, és designosabb pályaidomot lehetne rá alkotni...
Itt 125Rnek van csak...
Viszont keresgélés közben mit találtam:
TZ125 service manual www.concurrent.net/cars/yamaha...
Érdemes végignézni...94. oldalon pl. hengerfej síkolás házilag kivitelezhető technikája!
Benne vannak a henger-dugó mérettűrések stb.
Nem is tudtam, hogy 600-800as finomságú vizesvászonnal javítgatják a hengerfalat...
HÁt időm most van rá, meg úgynézki pénz is van most, kora tavassza lmeg lesz meló, szval lesz pénz remélem... Meg egy két hónapja fent van rajta piros felnicsík, marha sokat dobott a motoron.
Én is szeretem, de ha a motorozással töltött időből vesz el az általá, ohgy kevesebb jut benyára...akkor mocizok inkább szakadtabb géppel, de kétszer annyit
Devius:
Elkezdtem körülnézni a TZRemben elektronikailag...
Találtam egy kütyüt az olaj, és a hűtővíztartély közt, két kábel csatlakozik rá: img292.imageshack.us/my.php?im...
Ez van benne: img61.imageshack.us/my.php?ima...
Ha jól logikáztam ki a nem túl bonyolult kapcsolást, akkor a vastag tekercsen áram folyik át, és ha az az áram meghalad egy bizonyos értéket, akkor a tekercs beránt felül egy kapcsolót, és egy 150Ohm-os ellenállást kapcsol a két pólus közé. És az egész meg van még toldva egy kondenzátorral feltehetőleg, hogy ne rezonáljon de, hanem legyen egy "rés" a ki, és bekapcsolás határa közt.
Ez lehet az a bizonyos feszültségszabályzó???
Találtam egy másik fekete dobozt, az ülés alatti burkolat alatt az aksi felőli oldalon: img413.imageshack.us/my.php?im...
Ez van benne: img413.imageshack.us/my.php?im...
Yamaha gyártmányú mikrokontroler virít benne középen, valami egyéb cél IC, meg tranzisztorok, meg egy rakat passzív alkatrész. Ezt senki a büdös életbe nem fogja reprodukálni vagy megjavítani.
Nekem a lámpám alapjáraton még csak pislákolva égett, mert még csak szar aksival mentem, és sosem vettem új akksit
Szerintem ne szépítgesd annyira azt a kétkerekűt, hanem tedd félre benzinre! Meg ha Lekrómoztatod a kormányvégbunkóizéket, meg új fék/kuplungkar, meg matricák, fényezés...az első kis esés/csúszásnál szívrohamban fogsz meghalni, mikor meglátod a motort...
asszem jövőhétenakkor elugrok és beszerzek egy akksit, most lesz nemsokára kész a kipufogóm, meg a kormánysúlyok(krómozás), már cska a piros matricákat kll lecserélnek és tuti lesz a motor jah meg még a fékkart és kuplungkart kell venni
Az indulás nem márka függő.
Haver af1 is úgy indul hogy éphogy csak hozzáérek a gomhoz és már pöfög is.
Haver nsrje nagyon szarul indult állítgattuk kicsit és az is pöcc röff.
Meg az én mocijaim is jól indultak, mindegyik, simson, rg, mtx, csak beállítás kérdése, persze lehet van olyan tipus ami szarul indul gyárilag, nem tudom.
Az első generációs tankját megszerzem hozzá valahogy és akkor már tényleg szép lesz.
Ez a második generáció, összesen 4 van , az utcsó egy elbaszott szar, lecserélték a 3. felnijét egy fosra ennyi az újítás meg apróságok.
Pedig kurva szép a 3.é