nemtudom miért sporolják le a berugokart(gondolom piac/évjárat függö )ez olyan mint a power nélküli TDR125...1x néztünk(persze többször is ) motort mondom a fickonak vazze nemmegy a power azt várhatom mondja nincs benne persze ezt telefonon nem mondta
nah az királyság!GRATULÁLOK HOZZÁ! Lehet nekemse ártana egy új aksit belerakni, vagy nemtudom mi lehet a gond, de mikor jár a motor alapjáraton és megy a világítás pislákol a lámpa meg a műszerfal...kevés lehet a töltés?
Az nekem sincs , de neke mis mikor épp leállítom 1-2 órára megnyomom a pirosgombot és már jár is a motor, egyik 125ösönél seláttam még nagyon ilyen hogy ilyen faszán indulna, tényleg Yamaha, mondjuk hozzá kell tenni új gyertya is van benne. Arrra a tesztre énis kiváncsi vayok régen nagy álmom volt egy ilyen
üdv...nagyon megy a gép,tökmindend1 hányasba megyek vagy kapar vagy ágaskodik a féket szokni kell(a 320-as tárcsa után...)vennem kell kormánymagasitot+csizmát...még csak barátkozunk de csak össze szokunk (már majdnem volt zako is nem is 1....)szoval a lényeg--nagyon király (valszeg tavasszal supermoto kerék beugrik szayerg nekem is csinálta mikor szarvolt az akkum.......
Mert leköpi a gyertyát mint állat, és cseszheted.
Nekem úgy indul a legjobban ha gáz nélkül rúgom a berugókart, és utána az első pöffenés után egy 1/3ad gázt adok.
Na hol az YZ teszt???? Lássuk!!!
Nekem is egyből indul a gép! Sőt, nekem még gázt sem kell húzni soha! Ha hideg akkor szívatót kihúzom és kész! Ja meg nekem még régen azt mondta 1 szerelő, hogyha rajta van a szívató akkor ne húzzak gázt! Arra már nem emlékszem h miért!
Nem, különben nem sötétben, lámpanélkül rötyögtem volna keresztül a városon...
Szar dolog mikor az összes autós ki akar előzni rád, mert nem lát, és utána anyázva villognak, hogy lámpa, és igazukvan...
De valami kontakt gebasz(is) van, mert hol totál nem ég, hol meg egész türhetően. Ma du. vizsgázom, aztán átiratás után nekiesek!
wazz a yamahák tényleg ennyire pöccre indulnak...
A moci 3 éve volt meg az előző tulajnak, és állítólag utsó két évben nem használta, csak 1-2szer lett beindítva és ment vele 1-2 kört.
Felhúzták a garázst, a motoron tényleg legalább fél éves porréteg, ott lett leganyézva elöttem, meg felpumpálva a hátsó gumi... Az aksi kakukk, power meg se mozdul, az üresjelzőlámpa sem világít még hangyafasznyit se. Kitoljuk, ráülök, szivató kihúz, és pöcröff ELSŐRE indul! 2-3 gázfröccs, már mehet is vissza a szivató, mert megy magától...a röhely az, hogy ennek 500-1000 közt van az alapjárata. Az előző TZRemnek 1500-2000közt volt. Lápáknál reflexből rángattam a gázt, mert azt hittem le akar állni.
90évj gyári állapotu csak a tengeren áthozás látszik rajta(kicsit megmarta a sos pára itt-ott)ma nemtudtam tesztelni,majd holnap,amugy pöcc/röff(mert YAMAHA ) a szomszédok szeretni fognak az tutti............
Grat. az új vashoz! Bazzeg mindenki veszi az új gépet, nekem meg befuccsolni látszik az SX project! Annyi pénzem sincs jelenleg h vegyek 1 liter benyát! chevy: mondj már valamit a gépedről(YZ), nekem kurvára bejön, had haljunk valamit......
Az elekromosság biztos, hogy valami apróság csak. Viszont most vettem azt észre, hogy kifúly a hengernél a kipuff...az is egy tömítés lessz. lessz azért vele meló, de 140ért na akarjon az ember szalonmotort...
grat feszitsed meg a rugot(össze)+nincs rajta kis állito csavar azzal állitod a csillapitást...nekem is lobogott a hátulja tekertem rajta és láss csodát(mondjuk az 250-es)
Nekem úgy indul a legjobban ha gáz nélkül rúgom a berugókart, és utána az első pöffenés után egy 1/3ad gázt adok.
Nekem is egyből indul a gép! Sőt, nekem még gázt sem kell húzni soha! Ha hideg akkor szívatót kihúzom és kész! Ja meg nekem még régen azt mondta 1 szerelő, hogyha rajta van a szívató akkor ne húzzak gázt! Arra már nem emlékszem h miért!
Szar dolog mikor az összes autós ki akar előzni rád, mert nem lát, és utána anyázva villognak, hogy lámpa, és igazukvan...
De valami kontakt gebasz(is) van, mert hol totál nem ég, hol meg egész türhetően. Ma du. vizsgázom, aztán átiratás után nekiesek!
A moci 3 éve volt meg az előző tulajnak, és állítólag utsó két évben nem használta, csak 1-2szer lett beindítva és ment vele 1-2 kört.
Felhúzták a garázst, a motoron tényleg legalább fél éves porréteg, ott lett leganyézva elöttem, meg felpumpálva a hátsó gumi... Az aksi kakukk, power meg se mozdul, az üresjelzőlámpa sem világít még hangyafasznyit se. Kitoljuk, ráülök, szivató kihúz, és pöcröff ELSŐRE indul! 2-3 gázfröccs, már mehet is vissza a szivató, mert megy magától...a röhely az, hogy ennek 500-1000 közt van az alapjárata. Az előző TZRemnek 1500-2000közt volt. Lápáknál reflexből rángattam a gázt, mert azt hittem le akar állni.