Ha igy állsz hozzá de te tudod,ha annyira szerelni szeretnél vegyél bele 1dugoszettet(dugo,gyürü,zégerek,felsö tügörgö)de ne méregesd, ha nem furod(nem biztos hogy kell)vidd magaddal a hengert a boltba probáld bele(a régit is vidd+mosd el a hengert.. )
Számolni kell egyett, hogy üzemi fordulaszámokon mennyi a nyomásveszteség, csak az hogy mennyi gáz áramlik a henger mögé a résen, az a hengerben lévő nyomástól függ, a hengerben lévő nyomás az attól függ, hogy hogy áll a dugó, és amíg odaért a dugó mennyi gáz ment el melette. Szép kis függvény, de ma nem állok neki.
És a nyomás sz szted mi???
Lent van a dugó, a hengerben lévő nyomás a légkörihez képest kb. 0 (1bar légköri nyomás)
Felmegy a dugó, és az 1baros légköri nyomású levegőt összepréseli a térfogatának 1:5.9ed részére, és az 5.9ed bar lessz.
(A kezdeti nyomás nem egyezik meg pont a légkörivel, szal van eltérés, de minimális.)
én nem bojgatom haverom szerint powerszelep(állitolag ez a betegségük.. )de szerintem 1dugocser kell majd.....CRM250volt nálam ugyanezzel a hanggal a mainapig semmi baja
te nekem mindent elmondott rola,lementem tényleg olyan volt mint mondta,(mikor bemelegedet jött valami hang,power környékéröl-tényleg meglepödött rajta- mondta megcsinálja és garanciát vállal..inkább alkudtam még ....)hivd fel kérdezz meg mindent...
fetrengés igaz na ezért jó az usedmotoror YZ125 az költségmentes...(én ilyeneket is néztem pl:kipuffon nincs horpadás,heggesztés,taknyolás...stb)tényleg gyári ha yamahát nézél van link az évjárathoz(crosshoz, váz/motor kod)
TZR125 "vázszám: 2RJ-..." 5,9:1 a kompresszió.
Iagzából azért mehet jól lötyögő dugóval, mert nagy fordulaton nincs idelye a nyomásnak átpréselődni a tizedmilis résen se. Ne ezt kéne kiszámolni...
Most szóbelizek dinamikából(szerintem úgy megbasztak az írásbelin, hogy napszemüvegben megyek az eredményhirdetésre , de azért reménykedni szabad)
Sztem utána kiintegrálom a fordulat függvényében, hogy adott fordulaton mekkora kompresszióveszteséget okot egy adott kopás. Lehet kideül, hogy 2%-ot sem számít egy új henger, dugó Na jó, azért az nem, de kíváncsi vok.
6-7Bar körül van a kompresszió! Ez egy rövid löketű motor, kérem! Ha eladnám az enyémet akkor olyan kx-et nézek mint amit belinkeltem 300ezer körül, akkor maradna lóvém kicserélni rajta a rossz alkatrészeket, meg vennék hozzá ruhát,protektort,csizmát stb. 250es túl nagy lenne, naponta 10szer fetrengenék, havonta járnék gipszért! Most épül a krosszpálya nállunk, mindenki be van indulva....
Elméletileg 5 bar alatt nem szoktak indulni, 10-11 a normál.
Haver af1 ébe(igent megint erről pofázok, de hát lehet is amilyen állapotban volt szegény ) a dugó az olyan simán esik bele leszedett hengerbe hogy az már siralmas, elforgatod 45 fokkal, és amikor elengedem a dugót beleseik sőt még a gyűrűnél fogva még pattog is benne egy kicsit, nagyon vicces látvány.
A gyűrűk altt meg mögött is kormos volt már, a felső tűgőrgő meg amikor kiszedtem szétesett a kezemben a saját súlyuktól kiestek a görgők belőle .
És ez a moci forgott menet közben 12őt is ha azt akartam(de nem pörgettem átlag 11 nél tovább, csak dugócsere elött) , és nem ment olyan rosszul, úgy ment mint egy nsr.
Szerintem kiírná, hogy "kompresszió: 1:1"
Mert mint mondtam, nem is rúgja vissza magát felső állásból a dugó, hanem felszisziszeg, és lesziszeg ha továbbtekerem. Hogy az istenbe ment ez a moci jól amikor kipróbáltam és megvettem????????????????????????????????????????? Ezen gondolkozok két napja! Az jutott ezsembe, hogy a nagyon dúrván olajdús keverék tömített Talán a hideg levegő, és amiatt jobban megy mint emlékeimben augusztusban a régi tüzérem.
Mind1, megcsinálom. Ha mindent szétszerelek, akkor tavasszal már nem lessz mi elromoljon... Ez nem így van ugye? Szerintem lehet bene valami...ha nem rakom össze
Számolni kell egyett, hogy üzemi fordulaszámokon mennyi a nyomásveszteség, csak az hogy mennyi gáz áramlik a henger mögé a résen, az a hengerben lévő nyomástól függ, a hengerben lévő nyomás az attól függ, hogy hogy áll a dugó, és amíg odaért a dugó mennyi gáz ment el melette. Szép kis függvény, de ma nem állok neki.
Amúgy úgy megvágtak dinamikából, mintha ott se lettem volna.
Lent van a dugó, a hengerben lévő nyomás a légkörihez képest kb. 0 (1bar légköri nyomás)
Felmegy a dugó, és az 1baros légköri nyomású levegőt összepréseli a térfogatának 1:5.9ed részére, és az 5.9ed bar lessz.
(A kezdeti nyomás nem egyezik meg pont a légkörivel, szal van eltérés, de minimális.)
Iagzából azért mehet jól lötyögő dugóval, mert nagy fordulaton nincs idelye a nyomásnak átpréselődni a tizedmilis résen se. Ne ezt kéne kiszámolni...
Most szóbelizek dinamikából(szerintem úgy megbasztak az írásbelin, hogy napszemüvegben megyek az eredményhirdetésre , de azért reménykedni szabad)
Sztem utána kiintegrálom a fordulat függvényében, hogy adott fordulaton mekkora kompresszióveszteséget okot egy adott kopás. Lehet kideül, hogy 2%-ot sem számít egy új henger, dugó Na jó, azért az nem, de kíváncsi vok.
Haver af1 ébe(igent megint erről pofázok, de hát lehet is amilyen állapotban volt szegény ) a dugó az olyan simán esik bele leszedett hengerbe hogy az már siralmas, elforgatod 45 fokkal, és amikor elengedem a dugót beleseik sőt még a gyűrűnél fogva még pattog is benne egy kicsit, nagyon vicces látvány.
A gyűrűk altt meg mögött is kormos volt már, a felső tűgőrgő meg amikor kiszedtem szétesett a kezemben a saját súlyuktól kiestek a görgők belőle .
És ez a moci forgott menet közben 12őt is ha azt akartam(de nem pörgettem átlag 11 nél tovább, csak dugócsere elött) , és nem ment olyan rosszul, úgy ment mint egy nsr.
Mert mint mondtam, nem is rúgja vissza magát felső állásból a dugó, hanem felszisziszeg, és lesziszeg ha továbbtekerem. Hogy az istenbe ment ez a moci jól amikor kipróbáltam és megvettem????????????????????????????????????????? Ezen gondolkozok két napja! Az jutott ezsembe, hogy a nagyon dúrván olajdús keverék tömített Talán a hideg levegő, és amiatt jobban megy mint emlékeimben augusztusban a régi tüzérem.
Mind1, megcsinálom. Ha mindent szétszerelek, akkor tavasszal már nem lessz mi elromoljon... Ez nem így van ugye? Szerintem lehet bene valami...ha nem rakom össze