Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha csak alap (dugok+furás-kb50eFT)motorgenerál kell neki már meggondolando(árában vagy....ha 1ben lenne+szép 300eFt amit ér)de persze ez nagyon ne befojásoljon
szerintem ha szét van hajtva akkor is megéri
ha motorikusan jó+papiros megéri
Azt azért én se nyelem be, hogy 73Le...
De lehet mégis ezt a 250est hívom fel előbb, mert Leányfalu közelebb van, mint Balatonalmádi.
Nagy szar vok mi???
csak RMZ/YZ250et láttam de jó árban(kinek mi a jó )motorinfoban,WR200van a www.használtmotorok.hu-n RMX www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i... www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...
hy! nem tudtok eladó rendszámos rm 250et?
hát nemtom de nagyon sokat kell költeni ahoz hogy 73le(ha lehet is nemhiszem hogy tartos lesz ) legyen ez az 50le volt/van is nekem........de 140ért inkább ezt vedd(a papirt szard le kutyát nem érdekli a KW)
Még ezen a 250esen is gondolkodok, de inkább megyek még 1-2 sezlonyt 125-tel, nem motoroztam ki még rendesen a gépet.
www.expressz.hu/auto/motorkere...

És 73Le van a forgalmijába, túl macerás lenne Ak-val
ezt már mutadtad ennyit megér ..........
www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...

125ért viszem majd kb.
vegyél rendszámosat(a motorinfo televan YZ/RMZ-250igaz 4t rendszámossal)de különben a kutyát sem érdekli,föleg ha raksz elöre lámpás fejidomot...barátomé rendszámos(CRF450)de még a rendszám a motor közelében se volt ma is kint voltak crossozni jött szemben a yard,de csak csoválta a fejét és vigyorgott
csakhát rendszám nélkül szart sem ér....
átkell épiteni supermotonak tavasszal
ja amúgy zsír az az yz amit mutattál! nem is túl drága 2001eshez képest, meg kívülről nincs is összeverve. csak előtte még el kell adni az enyémet. aztán 1 darabig biztos nem megyek betonra.
lássunk valami linket hozzá.....vagy legalább az évjáratot mond
jól látom, ugyanolyat veszel mint az előző volt?
Vmiért lemaradt ez előző vége, még jó, hoy rutinosan CtrlV-zek mielött küldöm...

Már nagy valószínűséggel TZR125öm lessz, napokon belül megyek megsasolni.( Ha nem lessz nagy baja elviszem... )

Aztán kap egy kis ráncfelvarrást. ez még csak az első kör. Csinálok rá előre a torlópontba egy légbeömlőt, és megtoldom egy impelleres "kompresszorral".(modellrepülők hajtóműve, 500Watt feletti, brutális légerőárama van)

Első körben egy rajz, de ez még csak olyan első korcs elképzelés, mert úgy is 3D-ben tervezem majd.(SolidWorks/Catia)
Már nagy valószínűséggel TZR125öm lessz, napokon belül megyek megsasolni.( Ha nem lessz nagy baja elviszem... )

Aztán kap egy kis ráncfelvarrást. ez még csak az első kör. Csinálok rá előre a torlópontba egy légbeömlőt, és megtoldom egy impelleres "kompresszorral".(modellrepülők hajtóműve, P
ha már 125 ...........http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/showAdve rt,3382800,46,1.html
az tutti hogy a TZR/TDR250 és a TDR/TZR125 az más...
az is fasza! Nemtudod, hogy a 25-ös TZR-nek meg a 250esnek ugyanolyan-e a hengere?
jolnézki csak nem sok 1 125ért
yz - lehet ezt kéne megvenni....
semmi gond a powerjével, itt van 3 kx és egyiknek sem volt ilyen baja, ráadául elég primitíven van megoldva, hála Istennek...