Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vettem vasat!!!!!!!!!!!!!
-Első teló enyhén szimeringes, de ebben van gyakorlatom
-A hátsó rugóstag nagyon gebasz, rámegyek egy bukkanóra, és megroppan a gerincem, aztán pattog a motor segge, aztán pogózik még fél óráig.
-Motorikusan nincs széthajtva, esztéátikailag is ok. Olajcserék kellenek...
-Valami elektromos kontakt baja van, mert pislákol a világítás, meg az egész eletromos rendszer hol kap
kakaót hol nem...

Gyertyalángon pislákoló, időnként egyáltalán nem égő lámpával jöttem haza Érdről.
[URL=http://imageshack.us][IMG]img518.imageshack.us/ img518/51...[/IMG][/URL]
img518.imageshack.us/my.php?im...
hát nem tom az biztos normális állapotu(pl:CR/YZ125 azt néztem)ami nagyon szép volt,de igazábol min1iken gyári cuccok,jó(márkás)gumik(enyémen tutti )...szerintem nem a magyar átlag motorokat árulja SZERINTEM!!!....(haverok vettek itthon fiatalabbat kinézetre csunyák, röktön teloszimmering,fékbetét-tárcsa,váz agyon heggesztve+repedezve...végeredmény:ugyanannyiban van nekik...)Szoval nemmindegy itthoni vagy kinti
A 125ösök túl drágák "93as KXet már 250ért meg lehet venni, jó állapotút! Nálla meg 330! Az egyetlen reális árú szerintem a Te motorod volt!
Helóóó
Köszi szayerg amiket irtál.Asszem igy ezek után ki tudok indulni valamiből mégis.De mivan ha az a fekete doboz mégis jó.Asszem vissza is rakom.Vennék egy olyan fekete dobozt azt kiderülne nem is az a baja.Vagy ugy járnék mint az alaplappal.Vetetett egyet a szerelő 25 ezerér közbe öregapám 1 nap alat csinált egy olyan tekercset.Megnézem a "dinamó részt"vagyis megnézetem.Meg amit Robi is mondott rámérek h tölti e rendesen az aksit.
Egy YZ után nekem is csöpög a nyálam ..........
nem szoktam kereskedöt futtatni de ez tényleg korrekt nézdmeg www.usedmotor.hu én lealkudtam a benzinköltségem+1 kicsit tényleg mindent elmond a motorjairol("saját motorok"-nál amit ö hozott japánbol)tényleg szépek nem agyonba...tt kokányoltak.... nemszar a gátlo,nemlog a hátulja,nincs heggeszgetve .....stb........gondolom nemkell részletezni ismered a csak ezt+azt megkell csinálni hirdetéseket,ami sokkal rosszabb mint amit bevallottak a telefonban
Hol találtad? Ha jó akkor annyiért ajándék, nem?
köszi 255eFt öreg motor(1990évj)egyenesen japánbol látszik a különbség
Hy! Mennyi volt az YZ? Kurva jól néz ki!
Nem szóltam megvan a 125is
csak 125R típushoz van, az ugyanaz lessz?
nézd+ a www.nagyvas.hu ott a méret
Milyen méretű akksi van TZRben???
Sürgőőős.
4re megyek érdre megnézni a motort, de szar benne az aksi, viszek egyet,m hert ha megveszem, akkor úgyis mind1, ha nem akkor van egy aksim, vagy kifizetik.
naggyábbol megy még szoktam kijárni barátokkal és mindig amig pihizik valaki én járatom a motorját ...csak mindig más tipust+mind1iken más minden,de most ennek vége
Nekem meg az mtx az első, ha a simsont nem számoljuk
á az elején szokni kell régen volt már tartosan bokorugrom
Jó de csak óvatosan forgasd ki a szemét
köszi még a 250is sok nekem nem volt 500-as (rákérdeztem elhiheted )
Szép
Csak ilyen picikére futotta?
köszi holnap(tartos) teszt
Szép vas!! Rohadtul irigyellek, annyira, hogy holnap megnézem a TZR-t, és ha tetszik akkor befigyelem magamnak:)

Devius:
www.torzsasztal.hu/Article/sho... 4858-as hozzászólás!!!

csikes77:
"szia ! laurance ha gondod van még a dt-vel, nekem is csinált hasonlót és az enyémen a gyujtáselektronika szart be. én ugy szürtem ki a hibát, hogy 1 ismerősömnek is valami hasonlo volt a jelenség öneki is ez volt a baja. egyébként a szikra nekem is jó volt de mégis elektronika gond volt ami nem ócsó,ezért javaslom a jó dt-ről való levételt ,,én is igy próbáltam" és áttenni a tiédre. mert ugy tudom nem lehet ezt kimérni. de lehet ,hogy tévedek. mer igy használtan is van vagy 20.000 huf ezért érdemes biztosra menni."

Válasz, Skodri84-től:
"Az a kis fekete doboz 20.000 bontottan?
Vétek annyit kiadni érte.
Van benne 1-2 kondi, titrisztor, tranyó.
Én mélyebben nem értek hozzá, de van itt Miskolcon egy srác, aki ezekkel foglalkozik, haver motorjára is ő csinált ilyen kis "dobozt", ~3000-ért. Semmi baja.
Feszszabályzót nekem 2000-ért adott volna házit, de volt nála egy bontott gyári 3-ért, így az került rá, mert annak pont passzolt a felfogatása.
20 E azért a dobozért......áhhh.... nemtom hova gondolnak a bontósok!"
na üdv a diszes társaságnak!rövidre zártam a cross motor kérdést ezt vettem
Sajnos mindent gyantába öntenek a járműveken, állítólag, hogy mechanikailag stabil legyen a dolog. Ebben van valami, de szerintem a főbb szempont, hogy ne lehessen javítani, de főleg utángyártani ne.
A peugotok fedcompjába nem öntöttek ki semmit, csak szimplán lefestették feketére az összes alkatrész típusszámát értékét stb.

Semmit se tudsz vele csinálni, esetleg ha van bekötésed a "feketedobozhoz", hogy mik vannak körülötte, és abból ki tod követleztetni, hogy mit kell csinálnia...de ez sztem reménytelen. Közlekkaron vmi járműmechatronikán tán vki tudna általánosságban beszélni 2t vízhűtélses powerszelepes motorok vezérléséről.

Annyit tok csak én is nagyvonalakban, hogy az elektronika vezérli a gyulytást, és a powerszervónak is küld egy PWM jelet. Kap a doboz egy jelet a főtengely szögállásáról a jeladótekercstől, van egy (asszem K-típusú) hőmérőszonda a blokkban, és akkor hőmérséklet, fordulatszám, és szögállás fügvényében adja a jelet a gyúlytótrafó felé, hogy ott mivan a mociban gőzöm sincs, mert nekem nem volt vele gondom.

Keress rá neten gyúlytáselektronikákra úgy általában, lessz egy rakat anyag alapkapcsolásokra.

Nekem van egy halvány tippem, de jólehet, hogy hülyeség, mert nem szedtem szét a gyúltását a motoromnak soha. Van az jeladódekniben 8 tekercs(vagy több, de tökmind1), a 8 tekercs a tekercsek termelik a kakaót az aksi feltöltésére, lámpának stb. és az egyik tekercsről veszi le a fekte dobozkád a jelet. A doboznak a jelet differenciáló részében beszart egy erősítőfokozat, és brutálisan lecsökkent a bemenő ellenállása, így rövid idő alatt megsüti azt a tekercset. Sztem azt a kiöntött fekete dobozt próbáld, de elötte menj be egy márkakerbe( javaslom a harmatit ) és kérdezd meg őket, ohgy szerintük mit kell ilyenkor cserélni. Típushiba, mert a tiéd óta 4. motorról hallok amelyiknek beszarik vmi a gyúlytásával, lehet, ohgy rögtön elmondja neked a szerelő a prolémát...

Az arc aki megvette a motorom, ő mondta, hogy a szerelő kicserélni neki valami "alaplapot", ami 18ezerbe fájt neki.
gyujtás elektronikát szettem én ki?
sokmindent nem tok cisnálni be van öntve műgyantába
Nah ilyenkor mitégyő legyen egy ártatlan motoros
Hmm dejólenne is elhozni annyiba.Csak lenne a kezembe a zsé
Nah közben kimentem a garázsba.És elkezdem bontani visszafele mi égetheti el azt a tekercset
Most leszettem valamit aminek nem jut ezsembe a neve
Segitsetek mi ez?És még mit nézzek meg mert már télleg dejólenne ha elindulnaaaaa:(:(
itt a kép
azt irja rendszámos,(WR200)elsölámpa van rajta,de nemvolt bekábelezve hivd fel aztán megtudod(szerintem 260-270be elhozhatod )kicsit kell költeni rá biztos...........