Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Firefoxot használsz?
Pedig müködnek
nekem nemjönnek be a linkek..(meg a Suzuki sem )
RM 400 kicsit cetkás http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=821 217&command=ugras&screenwidth=1024 CR500 te kint 2-3000+++euro csak a motor,regado vagy 200e körül.....hát nemtom megéri e
De nem hiszem el hogy nem lehet forgalomba helyezni valamit , bazki kintről kell megvenni ha rendszámosat akarok.
Mennyi is lenne rá a regadó?
rendszámozás....az tutti minimum a kinti papirja kell(már itt bukta)regado+++++lámpa,enduro gumi....
vegyél rm 500 at az is ritka , még bikepics se ismeri
WR500 lámpás...igen levegös és ritka ugytudom a YZ490 továbbfejlesztése
Borzasztó, ohgyha az ember egy kicst kezd érteni a mocikhoz, már nem talál megának megfelelőt
Csak annyit hogy léghűtéses, nem?
wr ről nem tudok szinte semmit
ha nemjöm össze az 500as csak jövöre veszek valamit..(YZ/WR250...esetleg ...ha a TZR-t megvennék WR/KX500 )
De azt ki lehet belőle szedni?
Bár mindegy úgyis cr 500 kell, mást nem veszek elöbb.
Csak rendszámos kéne , hogy lehetne egy ilyet rendszámoztatni?
az csapágyas+kitudja mi még CRM volt itt nálam eléggé levan fojtva
www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...
Ezzel legalább lehet este is menni.
Jaajj, szegény , úgy sajnállak
www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...
A picsába hogy még ennyi pénzem sincs.
Asszem elmegyek a bankba és veszek ki egy kis pénzt, csak elötte elkérem mutter harisnyáját
ha ezt megveszem többet már idén nem veszek ..........
Motor.hu-n 400körül vannak, de azok fasza gépek.
Útálom az ilyen idiótákat, mért nem azt hirdetik amilyük van? Ez elég nagy parasztság.
az király hivogasd a TZR250-et....
150-200körül mert "új" motorja van 10ezer km-t futott, zsír új metzeler gumikkal és új fék betétek minden jó csak nincs fejidomom
Nekem meg még az olcsó is drága szerintem, gyorsan vedd meg mert kiváncsi vagyok mennyi.
Na voltam Almádiban, fölöslegesen
A motornak nem sok köze volt ahhoz, ami a fényképen volt. Az arcal, mikor beszéltem, hogy pontosan hol fussunk össze, mondta, hogy egy plébuszmegállóban lessz postásruhában. Na mondom basszameg ez egy széthajtott postásmotor.
De azért nézzük meg, hát csalódás: 2mm-es váll a féktárcsákon, nagyon leleakott kinézet. elől 90es gumi helyezz 80as, hátul 100as helyett 110-vagy 120as-, és úgy volt beállítva a hátsó kerék, ohgy a gumi épp elférjen a villában, és nem egyenesben az osztás szerint... De azért kipróbálom, ha már idáig jöttem...
Beindítja, fekete korom ömlik ki a sufnituning lemezből hajtogatot "kipufogódobon", nagyon beteg hangja volt...után kékes olajfüst, de brutális...
"Na jó, inkább nem pazarlom az idődet, viszlát..."

Felhívtam a veszprémit: "most nem jó mert megyek debrecenbe, és a motor szervízben vagy mert scerélik az leektronikát, és majd januárban lessz kész vmikor." ( Akkor mi a f--nak hirdeti... )

Szal ma is motor nélkül jöttem haza...