A fószer nagyon nem akart engedni a 180ból...
És most, hogy belinkelted ezt az FZ-t jöttem rá, hogy amit most néztem az is FZ, és nem FZR volt. vékony a "deltabox"...
Jól néz ki amit linkeltél, de kizárt, hogy másfél héten belül meg tudnám nézni veszprém környékén...ez a mostani korhadék legalább itt lett volna 8km-re.
ez: www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...
De bukta!!! Eszébe ne jusson senkinek!
Most jövök az okmányirodából, és a helyzet nem túl rózsás: A fószer megvette a motort az előző tulajtól, de nem iratta át a saját nevére, viszont az előző tulaj lejelentette, hogy eladta. A motort csak akkor irathatnám én a nevemre, ha ő már átiratta a sajátjára, amihez kell forgalmi, eredetvizsga stb....
Csakhogy a fószernek esze ágában sincs átiratni, ő el akarja vkinek passzolni a motort, ami hivatalosan nincs is a tulajdonában, aztán "külföldi munka miatt ürgősen eladnám!!" elhúz az órszágból.
mikor közöltem vele a tényt, hogy nincs a nevén, stb. Ez volt az első reakciója: "Te bementél az okmányirodába????!!!...Hát ezt nem kelett volna..." és jött a keserves magyarázkodás, ohgy neki hány ismerőse van, és el lett volna intézve. Na mondom akkor intézze el, és utána beszélhetünk. 2 perc múlva visszahív: "Ha kifizetnéd az én átírásomat, az nekem úgy jó volna, és megveheted a motort"
Na persze a hátam meg tollas!
Megnéztem az FZR-t.
tényleg le kell fényezni.
gumik kopottak, a szívócsonkok mind el vannak felül repedve(de sztem nem szívott mellé, csak hát mégis gas)
Nem próbáltam ki, mert nem akartam vele az adyendrére kimenni.
Gázra elég jól felugrik üresben, a hangja se rendellenes.
A tag mondta, hogy a kormány érezhetően ferde, de ha elengedi egyenesen megy a motor
Néztem rögtön a telókat, nem láttam görbének egyiket se, és az olaj se jött egyikből se, sztem kormánycsutka lehet...
Még nem adtam el! A szülők nem nagyon akarják "engedni" /főleg fater/ hogy 1 öreg motort vegyek! Azzal van örökké hogy azok szét vannak hajtva meg ilyenek! De azt mondta hogy majd belepótol az R6ba és így hamarabb összejöhet! Most 2 lehetőségem van: 1. Megveszem a régit /FZR,ZXR,Bandit/, de akkor nem kapok lóvét. 2. Marad a TZR még 1 darabig /kb. 1 szezon/, és akkor meglehet az R6!
Az mégdrágább, és az is lejárt forgalmis.
Szerintem lealkudom 170re, és akkor marad átírásra.
Egyébknt azt csak meg lehet csinálni, hogy ideiglenesen forgalomból kivonni, átíratni az adatbázisban, és tavasszal helezem csak forgalomba.
Így össz pengetni kell egy eredetvizsgát, egy illetéket, meg az ideiglenes forgalombólkivonás díjját.
Ma megnézem a vasat, és holnap basztatom az ocsmányirodát, hogy mik a lehetőségek.
átiratnod át kell amikor veszed(tudod 15nap...)max ha az eladóval megbeszéled hogy irtok késöbb adásvételit vagy nem irtok dátumot.....és szerinted mennyi a javitás alsóhangon szvsz 100e ráköltesz....sajna ez van....veszett fejsze
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Ezt nem tom én most kipengetni...
6+6+6+13+műszakivizsga=kúúúúrvasok.
Mivan ha szólóok, hogy én ezt most nem tom mind kipengetni, meg tavasszal akarom műszakira vinni, mert teszemazt nincs is olyan állapotban, hogy átmenjen rajta?
mindent te fizetsz 6+6+6+13eFt.....ha elviszed müszakira az ott kapott vizsgalappal(15napon belül) be az ocsmányba (rendszámot forgalmit viszed)ök be/fel ragasztják a matricákat visszahejezés....1500+párszáz a matrica+biztositás is kell!
Amúgy mivan ilyenkor, ha 98ban lejárt a forgalmi?
Azt hallottam, ohgy forgalomból ideiglenesen kivonják, és "átírják"(bejegyzik az adatbázisukba a tulajváltást??), és utána?
Meg milyen költségekkel jár ez nekem?
Azt tom, hogy forgalmi 6e, törzskönyv 6e vagyonszerzési illeték 400ccm-re 6e, eredetvizsga 500ccm alatt 13e.
Ebből nekem mit kell kifizetni, ha bemegyek az ocsmányirodába, hogy vettem egy motort?
(nekem ráér, ha tavasszal tudom használni...)
www.motofree.com/b.bike/Lawson...
Az első kereke érdekes, a féktárcsafelerősítés!
És most, hogy belinkelted ezt az FZ-t jöttem rá, hogy amit most néztem az is FZ, és nem FZR volt. vékony a "deltabox"...
Jól néz ki amit linkeltél, de kizárt, hogy másfél héten belül meg tudnám nézni veszprém környékén...ez a mostani korhadék legalább itt lett volna 8km-re.
De bukta!!! Eszébe ne jusson senkinek!
Most jövök az okmányirodából, és a helyzet nem túl rózsás: A fószer megvette a motort az előző tulajtól, de nem iratta át a saját nevére, viszont az előző tulaj lejelentette, hogy eladta. A motort csak akkor irathatnám én a nevemre, ha ő már átiratta a sajátjára, amihez kell forgalmi, eredetvizsga stb....
Csakhogy a fószernek esze ágában sincs átiratni, ő el akarja vkinek passzolni a motort, ami hivatalosan nincs is a tulajdonában, aztán "külföldi munka miatt ürgősen eladnám!!" elhúz az órszágból.
mikor közöltem vele a tényt, hogy nincs a nevén, stb. Ez volt az első reakciója: "Te bementél az okmányirodába????!!!...Hát ezt nem kelett volna..." és jött a keserves magyarázkodás, ohgy neki hány ismerőse van, és el lett volna intézve. Na mondom akkor intézze el, és utána beszélhetünk. 2 perc múlva visszahív: "Ha kifizetnéd az én átírásomat, az nekem úgy jó volna, és megveheted a motort"
Na persze a hátam meg tollas!
tényleg le kell fényezni.
gumik kopottak, a szívócsonkok mind el vannak felül repedve(de sztem nem szívott mellé, csak hát mégis gas)
Nem próbáltam ki, mert nem akartam vele az adyendrére kimenni.
Gázra elég jól felugrik üresben, a hangja se rendellenes.
A tag mondta, hogy a kormány érezhetően ferde, de ha elengedi egyenesen megy a motor
Néztem rögtön a telókat, nem láttam görbének egyiket se, és az olaj se jött egyikből se, sztem kormánycsutka lehet...
a ár vége 180
Nem is tudom melyiket válasszam!
Szerintem lealkudom 170re, és akkor marad átírásra.
Egyébknt azt csak meg lehet csinálni, hogy ideiglenesen forgalomból kivonni, átíratni az adatbázisban, és tavasszal helezem csak forgalomba.
Így össz pengetni kell egy eredetvizsgát, egy illetéket, meg az ideiglenes forgalombólkivonás díjját.
Ma megnézem a vasat, és holnap basztatom az ocsmányirodát, hogy mik a lehetőségek.
Ezt nem tom én most kipengetni...
6+6+6+13+műszakivizsga=kúúúúrvasok.
Mivan ha szólóok, hogy én ezt most nem tom mind kipengetni, meg tavasszal akarom műszakira vinni, mert teszemazt nincs is olyan állapotban, hogy átmenjen rajta?
Amúgy mivan ilyenkor, ha 98ban lejárt a forgalmi?
Azt hallottam, ohgy forgalomból ideiglenesen kivonják, és "átírják"(bejegyzik az adatbázisukba a tulajváltást??), és utána?
Meg milyen költségekkel jár ez nekem?
Azt tom, hogy forgalmi 6e, törzskönyv 6e vagyonszerzési illeték 400ccm-re 6e, eredetvizsga 500ccm alatt 13e.
Ebből nekem mit kell kifizetni, ha bemegyek az ocsmányirodába, hogy vettem egy motort?
(nekem ráér, ha tavasszal tudom használni...)