Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kék 250es szerintem nagyon felejtős:
válasz a kb. hete írt mailemre:

"helló,minden vissza van rá téve,ami gyári és cserélhető volt!
dugóba van pár ezer km,amugy proex,léágszűrő a gyári,a
henger is csissz,de ha érdekel komolyan,és megnéznéd,addigra
leveszem a kipufogót,és ott meglátod...
szinte ki van javítva minden sérülés..."

Az a biztosabb ha továbra is a te felülcsövesedre gyülytök, azt biztos nem viszik el!
mi az a szezon?
ezért van kettö ...csak a biztonság kedvéért.. . ...szezon végén kell venni akkor nem vesztesz idöt..
Jó taktika, én is ennek a híve vagyok, így legalább nem basznak át, drága motor is lehet szar, lehet kihajtva hiába mondják hogy fel van újítva vagy nincs benne kilóméter stb. stb..
Amit én veszek olcson arra ráköltök keveset és abba biztos az van amit benne van.
Én csak azért nem veszek régit/javításra várrót, mert én motorozni akarok/szeretek és nem szerelni! Sokan vannak akik úgy csinálják mint ti /nekik biztos sok szabadidőjük van/, én ezt inkább motorozással töltöm! Biztos olcsóbban kijön ha sikerül megjavítani, de hát az is idő, az idő meg pénz....
én az 1ik TZR-t kosárban vettem(1nap mulva ment).. másikat(bontásra) kép alapján illetve amit telefonon mondtak rola,lementem elektronikák megvoltak,rárugtam párat(benzintankban tevék )hazahoztam,benzin bele és pöc/röff... én nem tartok az öreg motoroktol abszolut...
Én azt a taktikát választom, hogy olcsót veszek, és ha szar, akkor legalább olcsón vettem, és ráköltök mondjuk 60at. Ha elcsíptem egy valamivel jobb példányt, akkor meg örülök. Ha drágát veszek, és kiderül, hogy szar valami, és rákölök még 60at, akkor basztak át igazán.
lehet hogy ült már motoron www.metacafe.com/watch/92067/m...
nem szoktam nagyon cibálni csak néha amikor rámjön...nem is arra valo...
Ha 250es lenne alattam az is így járna!
nem tom nekem 180nál még nem szabályoz (még nem sikerült)
Ok majd szólok ha eladó lesz (látod chevy erről beszéltem)! Most értem haza a mocizásból! Hallottátok már amikor 6-ban "leszabályoz"??? Én most először! De kurva jó érzés volt.....
ez nagyon kétélü dolog....sokan félnek az öreg motortol+volt valamijük amit állandoan babrálni kellet...ez uaz mint az emberek 125röl átülnek 400-ra mert gondolják 1 250nem lehet már jó...ugy átugorják hogy fingjuk sincs milyen az
TZRrr eladó lessz a motorod majd szólj ilyet keresek ezer éve mint a tied.
"Az ősz az a szakasz a motorpiacokon amikor sok az eladó motor, nagy választék, túlkínálat olcsóság."

Szerintem ez baromság.
De komolyan, mielött a kék tüzért vettem egy szezonon keresztül rágtam a hirdetéseket, és tavasszal jobban lehet olcsó mocihoz jutni mint ősszel.
Szerintem tavasszal már az ősz óta kinált, de el nem vitt mociktól akarnak szabadulni, de veszettül, és akkor lehet pár vasat gombokért leakasztani. (Az már kérdés, hogyha egész télen nem vitték el akkor milyen a motor...de ki lehet fogni)
Fzr-t ha jót fogsz ki nagyon jó motor. ha meg szart arra tényleg a gatyád is rámegy...az az NSr nem is néz ki rosszul, tesszik za a 2 dob
én ezt ugy mondom nöi szemmel nézve jó állapotu
most néztem 600as FZReket 450körül vannak, és van köztük pár jó állapotú is!
a 400e ft FZR-re a gatyádat ráköltöd .....nem sport(csak a blokk)(amugy az a 400e... az max 350..-mert az évjárat nem stimmel )
Az NSR az ronda, a TDR meg nem sportmotor! 400ezerből meg tudnék venni 1 fzr 1000et
erre tennikell csutkakormányt és pucsithatsz www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...
Elértem a kéket, egyelőre lóg a dolog, mert valaki állítólag hoz neki egy aprilia SR pöcsköszörőt, amit szívesen beszámít...szerintem bukta
A kék elég lelakottnak néz ki, meg túl öreg is! A fehér az tetszene de túl drága! Még másfél! évem van az r6-ig addig biztos váltok még! Bár ha úgy vesszük már csak 2 szezont kellene kibírnia alattam Trézikének...
ugyananyiba kever 1/100 fordulat függvénye...ha nyelezed fojamatosan többet ad,de ezt tudod.Én az NSR-t nem ismerem.... RGV töl tartok(idétlen a power szelep+drága a blokk felujitása)hivogasd a TZR250et(a kék)nem lesz 1xü hátha neked sikerül nem veszi fel...http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=810 617&command=ugras&screenwidth=1024 www.hasznaltmotorok.hu/hirdete...