Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja, már nézeggettem őket, ha találnék 1 faszát, jó árban akkor elpasszolnám az enyémet és megvenném... Az enyém eladása nem is lenne nagy cucc, mert amikor felraktam egyből hívtak 1 csomóan! +volt közte 1 csávó aki a 250es NSRjét vagy NSét (már nem emlékszem) akarta ideadni érte! Nem volt rossz állapotban kívülről! Mennyi olajat kajál 1 250es??? 2szer annyit mint 1 125ös?? -mert akkor az kúrva sok! Nézhetnél 1 pár 250est mert én nem igazán találok,,,,
ez igy van lightos enduro a hétköznapokra,de igénytelen aztmondják....nekem max 500e-érne(de nem kéne )....agyalsz már a 250ccm-en mi
a drz viszont nekem nagyon nem jött be! Amikor legelőször mentem vele akkor felváltottam gyorsan 3-ba, mert azt hittem hogy nyomatékos! Aztán húzom neki, semmi, vissza 1et tőgáz és akkor kezdett életre kapni! Én csalódtam benne! Ez a motor 1 utcára gyártott enduró kinézetű valami! merthogy még nem is nyomatékos.....ááááááá
az tény hogy alul is nyomatékosabb....én néha DRZ-zem hát mindig átkel szokni rá...nekem nem gyere be....ha 4t az csak WR450lehet
Én 1 250es banditával toltam! valamennyivel nyomatékosabbnak érezem a tzr-nél(bár hátul akkora lánckerék van rajta gyárilag mint 1 krosszon), de végsebességben az enyém valamivel többet ment! De azért tetszett, motorfék meg fasza hang!
jó az tanulo motornak de tényleg...+mindennapi ide/oda megyek városba..(én turázni nem mennék vele de van aki arra esküszik)....
csak 4Tvel
nekem intézték de azthiszem 4000ft az ocsmányirodában kell kérvényezni...ad el a kicsit vegyél 250-et .....(mentél már 2hengeres 2t-vel.)
mennyibe van 1 új rendszám és hol ker kérvényezni?? Addirg beszélünk itt a 250esekről hogy kezdek beleszeretni...
ááá...max néha cibálnád neki....mi az a jó állapotu,ha jó a motorja és egyben van csak szépiteni kell.....(a 125öd árábol futná böven a szépitgetésre is).....már millio idiota hivot )mert a régirendszám szétvolt törve cserélni kellet
De én úgyis forgatnám! Akkor már kihasználnám az erő többletet! Annak meg nem lenne jó vége! Meg jó állapotú 250est nem igazán találni, vagy ha van és jó állapotú akkor meg marha drága!

Láttam a neten ismét a tzr-edet! Csak eladod? Hogy lehet h uniós rendszám van rajta?
nagyon negativ vagy ... ha sok a kilométer benne max 2dugo(prox 42e/2db)én 31e Km-nél cseréltem.....amugy nem kell állandoan babrálni.....(csak megjegyzem nem forgatod annyira mint a 125-öt hogy menjen...)
250 2T-t nem szeretnék! .......már látom magam előtt hogy minden nap könyékig benne lennék a mociban!
azt nem tudom....de ha összelehetne hozni DT200hengert az szerintem az jobb lenne....de szerintem nem érdemes faragni...legyen csak 50e a henger+kipufrendszer csak 60e+karbival variálni.....inkább eladni a szép 125öt....venni 250et és azt megcsinálni....
Kíváncsi lennék mit szólna 1 nagyobb hengerhez!! Már csak azt kéne tudni h a polini csinál-e hozzá???
mivan tuning lesz ...vegyél nagyobbat ne faragj ....én azt csinálnám megnézném a DT200hengerét(furat/löket)hátha összelehet hozni
hy! TZRhez árulnak polini hengert?
hivtam a kéket,aztmondja dolgozik hivjam fél óra mulva...hivtam nem veszi fel...hivogasd te is szorgalmasan...
Nem vettem meg, inkább elpasszolta a főnök másnak 300ért...
tekerd vazze ha már megvetted
Hihetetlen, hogy milyen jó idő van még. Ki kell használni.
Én jelenleg csak bringázgatok.
elmentem 1kört motorozni hát érezni hogy hideg az aszfalt....+nemvolt melegem se,de az autósok látnak-lehuzodnak index hogy elözhetek ...meglepö kezdenek figyelni is...
Na igen, azért én ha elkezdek faragni valamit, azt előbb megtervezem, és csinálok valami "költségvetést" is, hogy érdemes-e tökölni vele.
(Szerintem az impelleres kompressziónövelés nem szar megoldás, ha ki van számolva, és mondjuk se lámpa, se fejidom nincs egy mocihoz...)
nemtetszik volt szegénynek elképzelése (biztos sok KTM-el álmodot+nézte a motorfarago musorokat ...amit nemértek...mi energiát+pénzt ölt bele..(többet mint a motor értéke)
Jééézusom

Inkább a bicikli...