te alkudsz/------szerelsz van 1csomo alkatrészed hidd el jo ha van(nézd csak azt Devius mit költ alkatrészre!!)nekem mindkettö motorhoz van alkatrészem ez nagy megnyugvás/elöny...ám+ellehet azt adni...jó vétel az gondolkozz nem rábeszélni akarlak ..nem fölös az!!!
Ez a kettő összesen 159, és a duplakerek 160. jó, lehet alkudni...de mit kezdek annyi fölös cuccal is. Veszek egy motort 50es papírral, és veszek hozzá 70ért egy rendszámot, meg főtengelycsapágyat, meg egy fél motort, ami megmarad.
Az ő diagnózisa a telefonban: "Megállt a blokk, gulytás van, kompresszió úgyahogy, nem tudom mi baja van...nincs időm foglakozni vele"
Ha nem jár a blokk, akkor nem derül ki a váltóhiba, mert nem tudod kipóbálni, és menet közben végigváltani. Bár lehet, hogy kiderült volna, mert ha sebességben meg se lehet tolni a motort...és biztos, hogy megtoligáltam volna a kompresszió miatt. De elég lett vonla Kazincvilágvégére leutazni, és utána csalódottan hazajönni.
számolj a hajtokarral is,ha 200 blokk biztos nem lesz 1xü cucot találni hozzá,de te tudod...(az sor 2 ugyi)ha az és szar a fötengely+szimmering hagyd ott mert sokba lesz(meg te is )....szerintem....
RD kiárt, nem szimpi. 350-2Tből csak 60 lovat kihozni...nehéz túrateknő
Azaz újdobozos RG viszont nem egy szar motor...fordított telók, sport(osabb) geomatria(kormánystabilitás, és magasság...), és ráadásul motoroztam geyütt RGssel, és tom, hogy nem megy rosszul.
Szerintem az a vas szétkopott, kell bele dugó+csűrű+csapszeg(25-30pénz), ha henger is akkor 60 körül.
A motor piaci ára ha csili-vili, akkor 300. Megveszem 100ért(lealkudva) ráköltök idomokkal együtt sztem 60at, ha hengercserés akkor 100at.
jó az rd (ha meg az árakat nézed föleg+komplé motort kinti papirost tudsz venni hozzá max100ért)...az a rg200 hát..... határ eset meg az is belpiac,szerintem nagyon meggondolando...igy látásra max50 adnék érte...szerintem
Én sem vagyok az a divatmotoros, de van valamicske ízlésem.
Sztem nem egy vészesen ronda motor az RD. A hayabunkó szerintem is a rondábbik fajta abban a ketegóriában. Ami szerintem elcseszett egy ronda valami, az az régi RG125 gamma. Nem tudom, hogy lehet olyan rondát "tervezni", komolyan mondom, hogy a bénábbik kezmmel szebbet rajzolok 1 perc alatt! Persze nem akarok senkit megsérteni aki avval lófrál, de ha én kényszerülnék rá, nem mennék vele utcára amíg nem faragtam rá legalább egy fejidomot...
megőrítessz
Ok, holnap telfonálok a fekete duplakereknek, és ha azzal gebasz van, akkor rögtön hívom a kéket.
Ha nem jár a blokk, akkor nem derül ki a váltóhiba, mert nem tudod kipóbálni, és menet közben végigváltani. Bár lehet, hogy kiderült volna, mert ha sebességben meg se lehet tolni a motort...és biztos, hogy megtoligáltam volna a kompresszió miatt. De elég lett vonla Kazincvilágvégére leutazni, és utána csalódottan hazajönni.
Már megnézted?
Aztarohadt...és ha nem jár a vas, akkor ugye az ki se derül.
Azaz újdobozos RG viszont nem egy szar motor...fordított telók, sport(osabb) geomatria(kormánystabilitás, és magasság...), és ráadásul motoroztam geyütt RGssel, és tom, hogy nem megy rosszul.
Szerintem az a vas szétkopott, kell bele dugó+csűrű+csapszeg(25-30pénz), ha henger is akkor 60 körül.
A motor piaci ára ha csili-vili, akkor 300. Megveszem 100ért(lealkudva) ráköltök idomokkal együtt sztem 60at, ha hengercserés akkor 100at.
Aszonta nincs megszorulva, forgatja az önindító, van gyulytás, és a kompresszió is "ugyahogy van".
max 100, ha ő szállítja ide pestre kazincvilágvégéről, de akkor is inkább működő vasat veszek.
Sztem nem egy vészesen ronda motor az RD. A hayabunkó szerintem is a rondábbik fajta abban a ketegóriában. Ami szerintem elcseszett egy ronda valami, az az régi RG125 gamma. Nem tudom, hogy lehet olyan rondát "tervezni", komolyan mondom, hogy a bénábbik kezmmel szebbet rajzolok 1 perc alatt! Persze nem akarok senkit megsérteni aki avval lófrál, de ha én kényszerülnék rá, nem mennék vele utcára amíg nem faragtam rá legalább egy fejidomot...
Sztem ezen má nagyon láccik hogy régi fajta