Nah szétbuheráltam a tekercset.
Jó volt a tipp szénné voltak olvadva a rézdrótok ,nem értem mért tűz forro a dekli,mert valszeg az miatt.
Csak az a gáz nem tudják megtekerni mert 0,01 es dróttal van megtekerve és ők olyat nemtudnak.Ugyhog jön a B változat.Kézzel tekerés és közube mérem az ellenállását azt amikor elértem kész.
Nekem valami 200 ohm meg 120 volt ráírv,nem tom mennyire pontos ez
Nem tud valaki egy pontos adatot?Mert ezt valszeg az előző tekeréskor írták rá.
te szerintem nemkapsz papiros vázat(föleg annyiért )...inkább megveszek 1 125-öst(papirost-törött,rosszat...stb)...átakasztom a rendszámot a 250-re...a kutya nem nézi
Szerintem vázcserével érdemes az ilyet, azt nemtom, hogy a blokkházat is legalizálni kell-e valahogy "motorcserével"
Vázat kapni 20-30 rongy között, azt átiratni(ilyenkor, hogy van az eredetivizsga???), aztán két hét szerelés, aztán műszakivizsga, és végül kiváltani a forgalmit.
Ez se kevés, de szerintem jobb nincs.
Illetve bocsánat, forgalomba se helyezhető, mert öregebb mint 10 év...
Az a motor vagy pályára kerül, vagy bontóba, vagy ki kell cserélni a vázát, meg talán a blokkházat.
Mivan az "elszakadt a lánc, és emiatt kettétört a deltabox" hülyékkel? Felébredtek már?
Én egy 16 évesnek adtam el a 125/50-t(jogsija még "B" sem volt), direkt az anyjával is aláirattam az adásvételi szerződést, és egy haverja vitte el a vasat, akinek volt jogsija. Már eltelt másfél hét, és még nem hívtak, hogy kettétört, remélem nem is fognak. Mostmár vége a sezlonynak, ha tavasszal töri össze, addigra már elfelejtettem, hogy valaha volt motorom.
Chevy, a 3ma akciót nem lehet a készlet erejéig, vagy hó végéig kitolni? (Még a szeptemberi ösztöndíjjat se utálták a tetvek )
Hali srácok, vagyok csak nem. Másodállásba nyomom aztán amikor van kis szabadidőm alszok...
Durva minden éjjel motorokról álmodok..... Azthittem ezt már kinőttem de minden esetre örülök neki
17" hátul-18"elöl(a küllös az tutti..de az alu is gyanitom..)1 kis leleményesség+esztergányos (távtartok miatt)szinte mindent meglehet oldani(bele lehet rakni,persze széllességet figyelembe kell venni..)én a TZR-t raktam bele....ha ragaszkodsz küllöshöz átkell füzetni aztán kész...
szeva devius
lenne egy kérdésem, a tdr-edben hány colos kerekek vannak??? és szerinted egy dt-be bele lehet fabrikálni, mert lehet hogy egy supermoto féleséget csinálok a télen, ha lesz elég zsé. ha valaki tud segítsen
azt nem tom hogy a gyujtásodat a trafo vágta e szét...nekem a trafom szarakodott,-nempörgött-mint amikor 1 henger nem megy..tudjátok ..ja bocs nektek csak 1van.. kicseréltem és jó lett
De ez tök idegesíitő.
Egy szar igénytelen kis trafó tönkervág egy 30 rongyos cuccot.ÉS ez ugy a szerelők eszébe nemjut?KOmolyan ezek szerint ti jobban értitek a motorszerelést mint az aki 10 éve azzal foglalkozik
hát van ez igy
kÖSZI SRÁCOK MINDENKI VENDÉGEM 1DL CASTROL R2 RE
Nah ez a rajz jó lesz csak kiigazodok rajta valahogy.
Tehát akkor szerintetek is bezavarhat a trafó ugye?ajánlatos cserélni bár azt könnyeb lesz találni mint egy tekercset
Jó a tzr é is bele nem?
trafo is lehet a hibád..nekem is csinálta ezt a kihagyást...itt van bekötési rajz(szines-utolso oldal-)hátha jó neked.. tzr125.free.fr/yamaha_tzr125r_...
Jó volt a tipp szénné voltak olvadva a rézdrótok ,nem értem mért tűz forro a dekli,mert valszeg az miatt.
Csak az a gáz nem tudják megtekerni mert 0,01 es dróttal van megtekerve és ők olyat nemtudnak.Ugyhog jön a B változat.Kézzel tekerés és közube mérem az ellenállását azt amikor elértem kész.
Nekem valami 200 ohm meg 120 volt ráírv,nem tom mennyire pontos ez
Nem tud valaki egy pontos adatot?Mert ezt valszeg az előző tekeréskor írták rá.