Télen szerintem húzd le a hengert és nézd meg a dugót! Ha van vele valami akkor inkább még most cseréld ik mint h utánna a henger is a kukában végezze! Ennyit megér.....
akitől vettem tök normális srác volt...elmondott mindent mi hog volt/van megmuttat minden kis karcolását, adott hozzá új rácsokat a légbeömlőhöz, és egy használt hátsót. télen lecserélek jó pár matricát, lekrómoztatom a kormálysúlyokat, kicserélem a csavarokat krómra, és nagyon süti lesz motorjával elvileg semmi baj nicns de jövő héten majd szeretnék egy kompressziómérést.
jah a 2 TZR típus közötti észrevételek(Japán-olasz)- Olasznak erősebb(vastagabb) a váza, Olasznak nagyobb az első tárcsa átmérője, Japánnak nagyobb a tengejtáva, így külsőre ennyi észrevétrel. a motor nagyon megy...sztem jobban megy jóval mint a szomszédomé igaz neki télen dugó+henger csere lesz, mert vszínű kicsi a kompresszió.
na megvan a képeim között ott van, Peti Nsr-je(szomszédom), Én TZR-em, Fateroom FZR-je, Gábor TZR-je(szomszdémo, szóval itt az utca összes motorja , és köszi még1* a gratulációkat!!!
Az nem 7. sebesség, hanem a tulajdonképp 6 van 7 felé osztva. Tehát lehet, hogy szart sem ér, de ha nem lenne 7 seb, akkor a 6. érne szart se, és az 5. lenne az utsó amivel még gyorsulhatsz a vége felé.
De jó, lebeszéltetek, nézzünk ferdeszeműt!
Az még nem lenne nagy baj, hogy tönkremennek, az viszont igen, hogy alkatrész sincs hozzá.
amennyire jó a desing annyira megbizhatatlanok,(robogotol a speedig)...többre becsülöm bármely japánt.Most majd sokan megköveznek de ez igy van....(találkoztam gyárilag kifelejtett f.tengely szimmering hiányos motorral...800km-robogo elektromos hibákkal...és ezt lehetne még überelni..)hányan panaszkodnak olajzásra,elektromosságra...ha neked ez hiányzik vegyél 1-et
Hamár olasznál tartunk nekem a 125ös apriliák(AF1/RS) rohadtul nem tetszenek. Viszont a cagiva mito tervezőinek volt némi elképzelése, hogy mitől megy egy 125ös. Az egyetlen 125ös(szerintem) aminek foglalkoztak érdemben az aerodinamikájával. Ha összehasonlítóm a macskalámpás NSRrel...
Az nsr egy szép "csajozós" motor, de rohadtul nem 125ösnek való az a forma, nagy a légellenállása, mindenütt határrétegleválások. A cagiva egy zárt dobozra hasonlít, és sokkal lineárisabb az áramlás...nagyobb végsebesség.
Érdemes még megnézni a ferricát. Az egy kegyetlen ronda motor, de nem véletlenül olyan ronda. Még az első kereket is leburkolták, hogy a gumi teteje, ami kétszer gyorsabban halad a motornál ne keverjen nagy örvényeket, ott mindent feladtak az áramlásért. Meg kell hagyni, hogy túlzásba is vitték, annyira ráment a kinézetre(vevőknek nagyon fontos szempont), hogy nehéz eladni.
Meg végignézve azt a mito-t, nem tudok belekötni, hogy mit miért terveztek úgy ahogy.
Sorolhatom ide azt is, hogy nagyon következetesen a jó súrlódási tényező mellett 7 sebességre osztották fel. Így át lehet rúgdosni a túl magas, és túl alacsony fordulat között a munkapontot a végsebességre való gyorsulás közben. (ugye ismerős amikor emelkedőn 5ösben kipörög 10ig, aztán 6osban lebőg, de ha a kettő közt van egy seb. akkor ott még elpörög lassan 10ig, és utána a 7.ben is megy még amit tud.)
De akkor szerintetek szar a blokk. Hogy alkatrész nincs hozzá az részemről is 100...
köszi szépen, anniy baja vanm hogy 1-2 repedés van rajta, de enneka 80 %a megvan csinálva, a többit mega buzi eredetvizsgások csinálták lusták voltak levennni az idomot inkább basztak rá egy repedést...meg 1-2 matrciát majd cserélni kell ennyi, de ez használt motorral jár. nagyon jól megy semmi csörgő hang. meg a kitámasztóban kell majd a rúgót kicserélni erősebbre mert ha gödörbe megyek akkor kicsit lemegy és visszaverődik...ennyi az össz hibája meg kaptammég rácsőt alégbeömlőkhöz(zsír újak) meg egyhasznált hátsót. majd képeket holnap teszek fel!szevasztok jó éjszakát.
chevi mond vmit...MEGVAN A TZR!!!!!!!!! holnap csinálo króla képeekt, nem tudtam/nem si akartam a 330-ból alkudni mert nem volt mire...amit monsdott a srác annyi baja van azt télen megcsinálom(addig úgyse megyek nagyon vele jogsi híján) és tavaszra lesz egy ütős gépem na majd jövök holnap délelőtt csáó!
vazze ha rámhalgatsz csak olaszt ne.. betegágyak tökmind1 a márka.....dising jó aztán annyi..szerintem .......van az a mondás sokszor az olcsobb a drágább....
az enyém nagyon ment a korához képest meg jól lehet vele játszani mert 1esbe gázzal veszi magát, kétszeméllyel meg 2-dikba is de ott csak kuplungal.
Nagyon szerettem de kikellet szálnom belőle
Várok egy kicsit, hátha leesik valami késő ősszel(nem az első hóra gondolok ), ha mást nem tavaszra összekaparok a te feülcsövesedre.
Mert sok jót olvasgattam arról a típusról, azt leszámítva, hogy mindíg van vmi bajuk.
hát ismerös szitu(habár most nincs 1kanyim se )mond neki ne javitgassa tovább,ha jó a motorja 170 kap érte..(te meg mész az ingyenkonyhára ) vagy...vedd+részletre(nem bankira..)
Naszólval:
most kaptam a TZRért 150et
Van a bankban 20
és a tárcámban 900HUF
Ez összesen 170, ha nem eszek egy pár hétig Sztem 170 kp-vel pofátlanság felhívni, ha 250ért hirdetik...
(30 átírás, nincs jogsim...)
Hajtsd amíg megy, utána úgyis váltassz nagyobbra.
De jó, lebeszéltetek, nézzünk ferdeszeműt!
Az még nem lenne nagy baj, hogy tönkremennek, az viszont igen, hogy alkatrész sincs hozzá.
Az nsr egy szép "csajozós" motor, de rohadtul nem 125ösnek való az a forma, nagy a légellenállása, mindenütt határrétegleválások. A cagiva egy zárt dobozra hasonlít, és sokkal lineárisabb az áramlás...nagyobb végsebesség.
Érdemes még megnézni a ferricát. Az egy kegyetlen ronda motor, de nem véletlenül olyan ronda. Még az első kereket is leburkolták, hogy a gumi teteje, ami kétszer gyorsabban halad a motornál ne keverjen nagy örvényeket, ott mindent feladtak az áramlásért. Meg kell hagyni, hogy túlzásba is vitték, annyira ráment a kinézetre(vevőknek nagyon fontos szempont), hogy nehéz eladni.
Meg végignézve azt a mito-t, nem tudok belekötni, hogy mit miért terveztek úgy ahogy.
Sorolhatom ide azt is, hogy nagyon következetesen a jó súrlódási tényező mellett 7 sebességre osztották fel. Így át lehet rúgdosni a túl magas, és túl alacsony fordulat között a munkapontot a végsebességre való gyorsulás közben. (ugye ismerős amikor emelkedőn 5ösben kipörög 10ig, aztán 6osban lebőg, de ha a kettő közt van egy seb. akkor ott még elpörög lassan 10ig, és utána a 7.ben is megy még amit tud.)
De akkor szerintetek szar a blokk. Hogy alkatrész nincs hozzá az részemről is 100...
(A rohadásért nem lehet odaírni)
www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
Nyugi, Gyálon ismerek egy nagyonjó fényezőt!
Nagyon szerettem de kikellet szálnom belőle
Mert sok jót olvasgattam arról a típusról, azt leszámítva, hogy mindíg van vmi bajuk.
Most regeltem be. Nekem egy Rd-m volt, de most csak tzr-t veszek(4everYamaha).
Ui.: majd irok mostmár ide
most kaptam a TZRért 150et
Van a bankban 20
és a tárcámban 900HUF
Ez összesen 170, ha nem eszek egy pár hétig Sztem 170 kp-vel pofátlanság felhívni, ha 250ért hirdetik...
(30 átírás, nincs jogsim...)