nálam ez a motor "mostoha"gyerek,(szeretem is meg nem is...)megcsinálnám csak nemtudok japánul+ku...a bonyolult karbijai vannak(csak japán service manual van hozzá)...amugy a szervizek azt sem tudják hova nyuljanak, felülcsöveshez nagyon nem találsz semmit....ha van horror árban...
ÁÁ ez az elektoromsság gáz,meg nem is itt volt a gond hanem ott hoghy alkatrész nem fog csak úgy jönni
Azt keresni kell és ez a szerelő valóban keresett.
De ménem jöttél te le megcsinálni? te úgy is szerecc bütykölni lóvét is kaptál volna
Te figy... ennyi idő alatt BÁRKI meg tudja csinálni, még TE is. Mi a francnek kezdted el hurcolászni, szétkapod, és max két hét alatt rájössz, hogy mi hogy van. Hamarabb kész lettél volna.
Na az én bűvős motorszerelésem is eljutott valahová
Juli 22 óta annyit sikerülkt kideríteni hogy mi a rossz benne Másik szerelőnek ez 2 nap volt 3 madik napon megszerezte alkatrészt is
Na igen de itt a gond.Aztmonta jólenne levinni a motort a a bontóba ami vagy 90 km,és ott belerakják mert ha megrendeli és nemjó nembiztos visszaveszik.
MOst vihetem le de nem tom honna szerzek kocsit megin.
Nincs sok idő mindjárt jön a vevő vazz
Korai is lenne nekem még sztem a nagyobbra váltás, de szeretem a motort bütykölni, és ugyahogy megy is.(ha bele nem törik egy csavar ) szal nekem jó dolog ha lepukkantabb vasat veszek gombokért, és inkább műhelyben töltött idővel pótolom a pénzt.
sajnos ezt is szétszabták +hiányos is....blokk elején vannak a membránok és a karbik,a hengerek megvannak forditva,üvölt és megy nagyon (rgv+nsr sehol sincs )"kismérges" becenévre halgat ...
Ez a te vasad nem?
jól néz ki
Az a felülsöves hogy van elrendezve? a karbi helyén jön ki a kipuff, és a tank alatt van a leömlő, a karbi meg a hűtőre van rázsúfolva?
Most nincs 45+45ezrem erre, meg nem fogom tudni 250ért elsózni, hogy megérje utána, ha csak át kell iratni egy 250est az még belefér, aztán télen lehet javítgatni, tavasszal meg jogsi...
De úgy látszik casper nem nagyon akar szabdulni attól a géptől
Motorpiacon volt 45ért is.
A gond ott van, hogy 30átírás, dem ivel lejárt forgalmis, ki kell vonni ideiglenesen a forgalomból, utána ha megvan a műszaki visszahelyeztetni...., és még egy hétvége is rámegy a szerelésre...az okmányidodába meg a fél életed.
Ebből pont kijön a 120/50es, és rendszámos közti árkülönbség...
bocs az öcsém írt be tegnap este mer eldölt a vizes füvön a trézeremmel az állatfajtája megtört a jobb spoilerem fentis lentis aztán inkább a csajnál aludtam mer kicsit dühös voltam rá és finoman megemlítettem hogy lehet szerezni cuccokat hozzá mer kitaposom a be.. fentvan egy szerelőnél a 250 azért nemértem még oda de majd ma.
A tesóm japán szakos!
Azt keresni kell és ez a szerelő valóban keresett.
De ménem jöttél te le megcsinálni? te úgy is szerecc bütykölni lóvét is kaptál volna
Juli 22 óta annyit sikerülkt kideríteni hogy mi a rossz benne Másik szerelőnek ez 2 nap volt 3 madik napon megszerezte alkatrészt is
Na igen de itt a gond.Aztmonta jólenne levinni a motort a a bontóba ami vagy 90 km,és ott belerakják mert ha megrendeli és nemjó nembiztos visszaveszik.
MOst vihetem le de nem tom honna szerzek kocsit megin.
Nincs sok idő mindjárt jön a vevő vazz
Nekem szereletlenül, is jöhet, ha árkompatibilis a jelenlegi 125ösömmel
jól néz ki
Az a felülsöves hogy van elrendezve? a karbi helyén jön ki a kipuff, és a tank alatt van a leömlő, a karbi meg a hűtőre van rázsúfolva?
De úgy látszik casper nem nagyon akar szabdulni attól a géptől
A gond ott van, hogy 30átírás, dem ivel lejárt forgalmis, ki kell vonni ideiglenesen a forgalomból, utána ha megvan a műszaki visszahelyeztetni...., és még egy hétvége is rámegy a szerelésre...az okmányidodába meg a fél életed.
Ebből pont kijön a 120/50es, és rendszámos közti árkülönbség...
De jó, hogy a nővérem nem akar motorozni!