Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1 brembo..http://www.hasznaltmotorok.hu/alkatreszhirdetes/510
és ez..30Ft kép nincs de olaszé www.hasznaltmotorok.hu/alkatre...
most ez a biciklis téma mind nem érdekel....az érdekel hogy ha megveszem akkor jó lesz e vagy sem
Biciklinél lehet asszimetrikusan is fűzni (a kazettás racsni felől pl. 4 keresztes, hogy jobban átadja a nyomatékot, a másik oldalon meg 3 keresztes, hogy jobban tartsa a kereket odavágódásnál.)
De sztem ha szimmetrikusan van fűzve, akkor nincs elvi akadály, hogy ne lehetne megfordítani...
szerintem nincs..max a 3küllö forditott irányba áll/döl...vagy nem
Első lessz az olajcsere, de ha az nem jön be, akkor hol is van ez a csavar?
A kuplungkaron kizárt, a blokknál meg megint csak a bowdenen lehet tekergetni...szét kell kapni hozzá?
na itt dilemmázok...mert ugye fűzött keréknek nincs forgásirány,mind1 h h áll...de ezeknek van nem?
szerintem meg (de még nemcsináltam soha)
köszi!
tdrnek pont másik oldalonvan a fék,áttétel...az szopás v megoldható?
Megvan!! www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i... ...az amit mutatsz a képen az TZR-é..140is rámegy
h kerestél rá? érdekelne....
amúgy erről lenne szó.
ez füzött kerék...mert az 3"szerintem de a 130 jó rá ..www.motor.hu van két alu 62pénzt szeretne érte ....
17es és 3.50es ez bőven belemegy rxbe mert ismerősömnek 4,25ös figyel hátul...csak hát ugye ő rá tud tenni 150es gummát is én meg maradok mondjuk a 130asnál,de mondjuk annyira nem érdekel,mert így a 18-21es felni összeállítással is sikerült már lábtartót csiszoln
Meg éri!a kis tdr-é az olasz öszerakásu mert az szélesebb(hátso az tutti) mint a japcsi....azt tudod hogy az elsö az 18"kics/nagy piactol üggetlenül
Lazán megéri!
chevy te otthon vagy a dolgokban...ugyebár van az rxem,tdr kerekek vásárlását tervezem supermotosításhoz...most van 1 hátsó mindennel 1ütt 20ért,megéri? (gumi,féktárcsa,brembo nyereg,adapter,lánckerék)
állitgatás elött én lecserélném az olajat(motul transoil 10w40)nekem is csinálta amig nem lett cserélve az olaj...
Azt a középső csavart próbáld befele tekerni, ettől lágyabb lesz, és jobban tudod csúsztatni!
Nekem normálisan fog a kuplungom! A kuplungrugók meg veg vannak feszítve? Meg a kuplung közepén van 1 csavar azzal is tudod álligatni!
Van egy hülye kérdésem a TZR kuplungjáról.
Ahányan eddig kipróbálták a mocimat, vagy nagyot ugrottak vele, vagy lefulladtak, és utána szidták a kuplungot, hogy valami lehetetlenül fog. És tényleg meg kell jegyeznem, hogy az összes mocim amivel mentem ezen kívűl kényelmesen lehet puhán csúsztatni a kuplungot, az enyémen meg iszonyat kemény. kb. 3-5mm-en van az a tartomány ahol csúsztatni kell, elötte nem fog semmit, utána meg már merev a tangelyek közti kapcsolat. A bowdenen tök felesleges tekergetni, mert azzal csak a fogáspontot tudom eltolni, de nyúlytani nem.
Mindenkinek ilyen a kuplungja TZR-en?
Ha nem akkor, meg mit tudok vele csinálni? Váltóolajcsere segíthet?
svensr...@freemail.hu
0630 5046548
üdw:sven
Hello srácok! Eladó 125-ös Honda NSR-em. Kérlek ha tudtok valakit, akit érdekelne szóljatok. Felújított motorral, egyedi metál fényezéssel, friss műszakival 10kw-os papírokkal. Csere: 125-ös A1-el vezethető sporta. Az ár (irányár): 330 000 Ft.
Nem magy gázra, csak a 2ezres(szivatóval) alapjárathoz képest 3ig húzol egy fröccsöt, és elengeded a gázt, akkor lő ki de sorozatban kerek füstkarikákat. Majd ha lessz alkalmam esküszöm lefotózom!
Nekem nem csinál ilyet, meg nem is szoktam gázt húzni ameddig be nem melegszik!