Biciklinél lehet asszimetrikusan is fűzni (a kazettás racsni felől pl. 4 keresztes, hogy jobban átadja a nyomatékot, a másik oldalon meg 3 keresztes, hogy jobban tartsa a kereket odavágódásnál.)
De sztem ha szimmetrikusan van fűzve, akkor nincs elvi akadály, hogy ne lehetne megfordítani...
Első lessz az olajcsere, de ha az nem jön be, akkor hol is van ez a csavar?
A kuplungkaron kizárt, a blokknál meg megint csak a bowdenen lehet tekergetni...szét kell kapni hozzá?
17es és 3.50es ez bőven belemegy rxbe mert ismerősömnek 4,25ös figyel hátul...csak hát ugye ő rá tud tenni 150es gummát is én meg maradok mondjuk a 130asnál,de mondjuk annyira nem érdekel,mert így a 18-21es felni összeállítással is sikerült már lábtartót csiszoln
chevy te otthon vagy a dolgokban...ugyebár van az rxem,tdr kerekek vásárlását tervezem supermotosításhoz...most van 1 hátsó mindennel 1ütt 20ért,megéri? (gumi,féktárcsa,brembo nyereg,adapter,lánckerék)
Van egy hülye kérdésem a TZR kuplungjáról.
Ahányan eddig kipróbálták a mocimat, vagy nagyot ugrottak vele, vagy lefulladtak, és utána szidták a kuplungot, hogy valami lehetetlenül fog. És tényleg meg kell jegyeznem, hogy az összes mocim amivel mentem ezen kívűl kényelmesen lehet puhán csúsztatni a kuplungot, az enyémen meg iszonyat kemény. kb. 3-5mm-en van az a tartomány ahol csúsztatni kell, elötte nem fog semmit, utána meg már merev a tangelyek közti kapcsolat. A bowdenen tök felesleges tekergetni, mert azzal csak a fogáspontot tudom eltolni, de nyúlytani nem.
Mindenkinek ilyen a kuplungja TZR-en?
Ha nem akkor, meg mit tudok vele csinálni? Váltóolajcsere segíthet?
Nem magy gázra, csak a 2ezres(szivatóval) alapjárathoz képest 3ig húzol egy fröccsöt, és elengeded a gázt, akkor lő ki de sorozatban kerek füstkarikákat. Majd ha lessz alkalmam esküszöm lefotózom!
De sztem ha szimmetrikusan van fűzve, akkor nincs elvi akadály, hogy ne lehetne megfordítani...
A kuplungkaron kizárt, a blokknál meg megint csak a bowdenen lehet tekergetni...szét kell kapni hozzá?
amúgy erről lenne szó.
Ahányan eddig kipróbálták a mocimat, vagy nagyot ugrottak vele, vagy lefulladtak, és utána szidták a kuplungot, hogy valami lehetetlenül fog. És tényleg meg kell jegyeznem, hogy az összes mocim amivel mentem ezen kívűl kényelmesen lehet puhán csúsztatni a kuplungot, az enyémen meg iszonyat kemény. kb. 3-5mm-en van az a tartomány ahol csúsztatni kell, elötte nem fog semmit, utána meg már merev a tangelyek közti kapcsolat. A bowdenen tök felesleges tekergetni, mert azzal csak a fogáspontot tudom eltolni, de nyúlytani nem.
Mindenkinek ilyen a kuplungja TZR-en?
Ha nem akkor, meg mit tudok vele csinálni? Váltóolajcsere segíthet?
0630 5046548
üdw:sven