HEHE hát igen én má csak tom
most volt időm feljönni,szerintem nem mondok nagy cuccot azzal hogy még mindig nicns kész a motorom:)
De eljött a én napom szereztem teherautót csütörtökön viszem le másikoz az elég becsületes csak megcsinájja
miért akarsz 50est csinálni belőle?
Amúgy nem hiszem, hogy csak úgy belemegy egy másik blokk...
Hivatalosan még akkor sem lessz tuti, mert tilos nagymocit segédmotorrá alakítani.
Nekem viszont kijött végre a csavar
Lent van a dekli, és megvan a csavar, amin állítani kell. Egy kilógó tőcsavar, amit egy rajta lévő 5-6os anyával lehet lekontrázni. Ezen merre tekerjek és kb. hány fokot??
Na sikerült kiszednem a csavart! Most + az a probléma h 3 dugattyút vissza birtam nyomni a helyére, de a negyedik az ISTENért sem akar visszamenni! Na ezt hogy csináljam?
Basszus nem bírom kiszedni azt a csavart ami a betéteket tartja! Leszedtem a biztosítót róla, de a csavar (ha egyáltalán csavar?) meg se mozdul! Próbáltam kiütni, úgy sem sikerült! Mit basszak neki???
ezt pár honapja árulták gombokért(motorhibásan+kopottas külsövel)nem volt pénzem .....vannak még emberek akik megjavitják?! www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
index meg féklámpa van csak a világítás ment haza csúnyán... Lehet a töltés... /// Hja szerintem illik levenni a vizet meg az olajat, deha nemjön ki a csavar nemtod levenni nem? különoilt meg nemgáz kikötni
co hegesztő meraz koncentrálja az áramot azt hali vagy lebont és kiszed, köztes nemnagyon van hacsak nemfúrjátok meg, nekemmeg szépen lassan elkezdett halványúlni a világításom és szép lassan 3nap. most totál megált, ilyenkor mivan?. tekercs?
HEEEELP MEEEE!!!
Egy kicseszett olajcserét, hogy lehet így elcseszni...
Beletört a leeresztőcsavar a blokkházba
Mi a szart csináljak???
Szét kéne most kapni teljesen azt az oldalát, és utána vagy kijön a blokkból a csavar, vagy nemtudom.
két imbusz semmi biztositás,nekem nem kell leszerelni a nyerget (csak a tdr-nél a hátsot)...ma eldobtam a vasat néhány karc a mocin(+rajtam is)...DE rohatjót motoroztunk
Nekem van két imbuszfejű csavar, amit kicsavarok, és kiesnek a fékpofák...(elötte persze lezserelem az egész féknyerget, amit a két nagyobb csavar tart.) Nálatok mi az a biztosító? Van valami sasszeg?
Ma voltam kint alpok-adrián...csorgott a nyálam
És mikor a végén pakoltunk, és söpörtek ki minket a boxból, már betoltak egy szerény kis kocsikát.
(Ha vkit érdekel még teszek fel képet a kocsiról) Kár, hogy beleülni nem lehetett.
most volt időm feljönni,szerintem nem mondok nagy cuccot azzal hogy még mindig nicns kész a motorom:)
De eljött a én napom szereztem teherautót csütörtökön viszem le másikoz az elég becsületes csak megcsinájja
Amúgy nem hiszem, hogy csak úgy belemegy egy másik blokk...
Hivatalosan még akkor sem lessz tuti, mert tilos nagymocit segédmotorrá alakítani.
Nekem viszont kijött végre a csavar
Lent van a dekli, és megvan a csavar, amin állítani kell. Egy kilógó tőcsavar, amit egy rajta lévő 5-6os anyával lehet lekontrázni. Ezen merre tekerjek és kb. hány fokot??
Remélem sikerül...
Oda betehetek bármilyen azonos hosszúságú M8as csavart ugye?
Mert ha jól látom ahhoz hűtővizet, meg a 2T olajat is le kell csugatni nem?
Egy kicseszett olajcserét, hogy lehet így elcseszni...
Beletört a leeresztőcsavar a blokkházba
Mi a szart csináljak???
Szét kéne most kapni teljesen azt az oldalát, és utána vagy kijön a blokkból a csavar, vagy nemtudom.
Ma voltam kint alpok-adrián...csorgott a nyálam
És mikor a végén pakoltunk, és söpörtek ki minket a boxból, már betoltak egy szerény kis kocsikát.
(Ha vkit érdekel még teszek fel képet a kocsiról) Kár, hogy beleülni nem lehetett.