Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Néztem Heidenaut 8500körül volt az ára! A Dunlopot meg 10000ért vettem, a boltokban 30 fölött van! És nagyságrendekkel jobb! Bár szerintem a Metzeler a legjobb, csak most nem volt "raktáron".....
csunya szo..lopott=talált tárgy-kamionrol leesett...stb ezek a valaki siratja kategoriába tartoznak
dunlop d103-t vettem 10ért...boltban 32...igaz ez lopott de az nem gond
szerintem azért ez a "szar"nem fedi a valloságot,nem 1 dunlop de nem rosszabb sokkal(árban meg a fele )nekem bejött (és nem az ár miatt..)
A Heidenaun gondolkoztam én is h ilyet veszek! De aztán sokan mondták h mekkora sz*r! Meg első kerékre ilyet feltenni??? - amikor elmondtam h mit akarok akkor kiröhögtek! Ezután megvettem a Dunlop 208RR-t!
én rxet már volt h lábtartóig tettem(nem is vettem észre,többiek mondták akik jöttek mögöttem)...de hát ott már nagyon benne volt az h elcsúszom...
az a heidenau csoda....az amivel lerakom a lábtartoig..
Slickgumival pályán pár kör, és le lehet tenni bátran, ott van tapadás...
Utcán, a jelenlegi heidenau csodával még ki se ültem soha, elötte a pirelliMTvel azért kiültem párszor, de nem volt egészséges dolog.
nekem a térd dolog nem megy- multhéten leért amikor zakoztam (enduro/funbikén nem is kell..)lábtartot simán lerakom ....sporton meg nem is probálom meg 1iket sem...(papirkutya vagyok )
Nekem tetszenek az ilyen gépek! De biztosan nem vennék ilyen motort, mert úgysem tudnám kihasználni! Szerintem jól néz ki a Busa, de azért manapság már a ZZR a géposztály királya! Biztos sokan csak "májerkodásból" vesznek ilyen motort, de azért van jónéhány kivétel! Meg nekem jobban bejön a "térdelős kézlerakós" motorozás! Csak az a baj h én csak bal kanyarban tudom/merem lerakni a térdem! Valamiért jobbra nem megy! A kezemet meg sem próbáltam lerakni.....
azért van aki tud is nem csak szeretne 1 busát...(szerintem ronda 1 motor )
Én az ilyesmiért sose őrültem meg...
1300as nagy böhöm gépek, ami semmi másra nem jó, csak autópályán egyenesben ritka forgalomban jóval 300fölött pirítani. De ebben mi a pláne? Kúrva veszélyes, és ennyi. Szerintem aki tudja mi a motorozás, az vesz egy 600-1000et, és az elég is, mert a többi már csak májerkodás...az vesz 1300gixert aki májerodni akar, és azért halnak avval a motorral meg sokan, és nem azért mert olyan baromi veszélyes gép volna. Egy 1000essel is úgyanúgy lehet meghalni. Főleg azt utálom, mikor valami motorozáshoz szart sem értő odajön tenni a fejét a motoromhoz, és az első 5 mondata között van, hogy a "hayabusa aztán megy mint állat".
TZRrr ez neked tetszeni fog youtube.com/watch?v=W37LogtWs1...
Kicsit megy nekik , dehát "gyakorlat teszi a mestert" ! Csak az a baj bazd h nekünk nincs min gyakorolnunk!
vajon miért tudnak igy video.google.com/videoplay?doc...
odafelé+vissza utra gondoltam...
De egy sima hőálló cső kell oda...
Csak vegyél valahol egy sima hőállócsövet
Biztos, hogy 1000ével lesznek az rendőrök, de most elképzelem, hogy a Dózsán jövünk, és egy gombostűt nem lehet leelyteni a motorok között...ki fog inteni a tömegből?
azt mondják fokozott ellenörzés lesz ..de ki tudja hátha nem...
Télleg én is néztem azt a 2 szart asszem nekem sincs.
Amugy mi olyna különleges abba a csőbe,egy sima hőálló cső mérnem jó?
Hűtővízhez csövet azt a 9 azaz kilencedik(!!!) helyen, kaptam, ami egy szutyuki bontó, és egy 1.3as swift motorjából guberéltak ki nekem egy csövet, ami szorul a 6os csonkon...500HUF anyád, na mindegy mit tehetnék...kifizetem. Csavarbolban veszek a két végére egy-egy bilincset. Vérge összerakom a vasat: bele a váltóolaj, bele a hűtővíz+fagyálló, bele a repsol szintetikus, légtelenítés, összetákolok mindent. Na próbáljuk ki: beindítom, szokásos füst de legalább megy, egyszercsak megáll 10 perces idegeskedés után rájöttem, hogy elzártam a benzincsapot mikor leszedtem a tankot Benzin nélkül már menni se akar az a szar
Elhárítva a komoly hibát bepöccen, és járatom még hidegen, amikor egyszercsak bekapja a repsol olajat: a füst legalább a negyedére csökken, és még a hangja is más lessz
Na akkor menjünk egy kört...hát komolyan mondom, mintha kicserélték volna a gépet...
Holnap mehetek vele demonstrálni
Hát akkor be kéne kötni...
Bakker, azt hittem már tegnap kipróbálhatom, de nem vettem meg bele a fagyállót, gondoltam megnézem mennyi kell bele mielött feleslegesen vásárlok többet. Erre most kajtathatok még cső után, és az lessz még a meglepi, ha azért lett kivezetve a karbiból, mert ott belül valami szivárgás van.(bár ezt nem hiszem mert valszeg csak az öntvény járatiamban megy, és nincs ott tömítés.)
az a karbi melegités..
Korábban nézegettem már a karbimat, hogy mi a fene rajta a henger irányába mutató két csonk, amin valami csőnek kéne feltehetően lennie, de nem jöttem rá. Most elővettem a manualt, hogy megnézzem menniy fagyállót kell beletölteni, és egy ábrán megakadt a szemem...
A karburátorba bemegy a hűtővíz Az ábra szerint bemegy, nálam viszont azt elekrülve direktbe vissza van kötve a blokkhoz...valaki sufnitununigolt... De mi a szarért??? Nem volt 30cm csöve? Vagy a karbi szivárgott? Meg tényleg miért megy oda a hűtővíz, és mivan ha nem megy oda. Csak pislogok, hogy mi a szar...
jó motor drz...nem szidásként mondom én speciel a drz töl többet vártam... városi enduro/supermoto..de megbizható/igénytelen