Néztem Heidenaut 8500körül volt az ára! A Dunlopot meg 10000ért vettem, a boltokban 30 fölött van! És nagyságrendekkel jobb! Bár szerintem a Metzeler a legjobb, csak most nem volt "raktáron".....
A Heidenaun gondolkoztam én is h ilyet veszek! De aztán sokan mondták h mekkora sz*r! Meg első kerékre ilyet feltenni??? - amikor elmondtam h mit akarok akkor kiröhögtek! Ezután megvettem a Dunlop 208RR-t!
Slickgumival pályán pár kör, és le lehet tenni bátran, ott van tapadás...
Utcán, a jelenlegi heidenau csodával még ki se ültem soha, elötte a pirelliMTvel azért kiültem párszor, de nem volt egészséges dolog.
nekem a térd dolog nem megy- multhéten leért amikor zakoztam (enduro/funbikén nem is kell..)lábtartot simán lerakom ....sporton meg nem is probálom meg 1iket sem...(papirkutya vagyok )
Nekem tetszenek az ilyen gépek! De biztosan nem vennék ilyen motort, mert úgysem tudnám kihasználni! Szerintem jól néz ki a Busa, de azért manapság már a ZZR a géposztály királya! Biztos sokan csak "májerkodásból" vesznek ilyen motort, de azért van jónéhány kivétel! Meg nekem jobban bejön a "térdelős kézlerakós" motorozás! Csak az a baj h én csak bal kanyarban tudom/merem lerakni a térdem! Valamiért jobbra nem megy! A kezemet meg sem próbáltam lerakni.....
Én az ilyesmiért sose őrültem meg...
1300as nagy böhöm gépek, ami semmi másra nem jó, csak autópályán egyenesben ritka forgalomban jóval 300fölött pirítani. De ebben mi a pláne? Kúrva veszélyes, és ennyi. Szerintem aki tudja mi a motorozás, az vesz egy 600-1000et, és az elég is, mert a többi már csak májerkodás...az vesz 1300gixert aki májerodni akar, és azért halnak avval a motorral meg sokan, és nem azért mert olyan baromi veszélyes gép volna. Egy 1000essel is úgyanúgy lehet meghalni. Főleg azt utálom, mikor valami motorozáshoz szart sem értő odajön tenni a fejét a motoromhoz, és az első 5 mondata között van, hogy a "hayabusa aztán megy mint állat".
Biztos, hogy 1000ével lesznek az rendőrök, de most elképzelem, hogy a Dózsán jövünk, és egy gombostűt nem lehet leelyteni a motorok között...ki fog inteni a tömegből?
Hűtővízhez csövet azt a 9 azaz kilencedik(!!!) helyen, kaptam, ami egy szutyuki bontó, és egy 1.3as swift motorjából guberéltak ki nekem egy csövet, ami szorul a 6os csonkon...500HUF anyád, na mindegy mit tehetnék...kifizetem. Csavarbolban veszek a két végére egy-egy bilincset. Vérge összerakom a vasat: bele a váltóolaj, bele a hűtővíz+fagyálló, bele a repsol szintetikus, légtelenítés, összetákolok mindent. Na próbáljuk ki: beindítom, szokásos füst de legalább megy, egyszercsak megáll 10 perces idegeskedés után rájöttem, hogy elzártam a benzincsapot mikor leszedtem a tankot Benzin nélkül már menni se akar az a szar
Elhárítva a komoly hibát bepöccen, és járatom még hidegen, amikor egyszercsak bekapja a repsol olajat: a füst legalább a negyedére csökken, és még a hangja is más lessz
Na akkor menjünk egy kört...hát komolyan mondom, mintha kicserélték volna a gépet...
Holnap mehetek vele demonstrálni
Hát akkor be kéne kötni...
Bakker, azt hittem már tegnap kipróbálhatom, de nem vettem meg bele a fagyállót, gondoltam megnézem mennyi kell bele mielött feleslegesen vásárlok többet. Erre most kajtathatok még cső után, és az lessz még a meglepi, ha azért lett kivezetve a karbiból, mert ott belül valami szivárgás van.(bár ezt nem hiszem mert valszeg csak az öntvény járatiamban megy, és nincs ott tömítés.)
Korábban nézegettem már a karbimat, hogy mi a fene rajta a henger irányába mutató két csonk, amin valami csőnek kéne feltehetően lennie, de nem jöttem rá. Most elővettem a manualt, hogy megnézzem menniy fagyállót kell beletölteni, és egy ábrán megakadt a szemem...
A karburátorba bemegy a hűtővíz Az ábra szerint bemegy, nálam viszont azt elekrülve direktbe vissza van kötve a blokkhoz...valaki sufnitununigolt... De mi a szarért??? Nem volt 30cm csöve? Vagy a karbi szivárgott? Meg tényleg miért megy oda a hűtővíz, és mivan ha nem megy oda. Csak pislogok, hogy mi a szar...
Utcán, a jelenlegi heidenau csodával még ki se ültem soha, elötte a pirelliMTvel azért kiültem párszor, de nem volt egészséges dolog.
1300as nagy böhöm gépek, ami semmi másra nem jó, csak autópályán egyenesben ritka forgalomban jóval 300fölött pirítani. De ebben mi a pláne? Kúrva veszélyes, és ennyi. Szerintem aki tudja mi a motorozás, az vesz egy 600-1000et, és az elég is, mert a többi már csak májerkodás...az vesz 1300gixert aki májerodni akar, és azért halnak avval a motorral meg sokan, és nem azért mert olyan baromi veszélyes gép volna. Egy 1000essel is úgyanúgy lehet meghalni. Főleg azt utálom, mikor valami motorozáshoz szart sem értő odajön tenni a fejét a motoromhoz, és az első 5 mondata között van, hogy a "hayabusa aztán megy mint állat".
Csak vegyél valahol egy sima hőállócsövet
Amugy mi olyna különleges abba a csőbe,egy sima hőálló cső mérnem jó?
Elhárítva a komoly hibát bepöccen, és járatom még hidegen, amikor egyszercsak bekapja a repsol olajat: a füst legalább a negyedére csökken, és még a hangja is más lessz
Na akkor menjünk egy kört...hát komolyan mondom, mintha kicserélték volna a gépet...
Holnap mehetek vele demonstrálni
Bakker, azt hittem már tegnap kipróbálhatom, de nem vettem meg bele a fagyállót, gondoltam megnézem mennyi kell bele mielött feleslegesen vásárlok többet. Erre most kajtathatok még cső után, és az lessz még a meglepi, ha azért lett kivezetve a karbiból, mert ott belül valami szivárgás van.(bár ezt nem hiszem mert valszeg csak az öntvény járatiamban megy, és nincs ott tömítés.)
A karburátorba bemegy a hűtővíz Az ábra szerint bemegy, nálam viszont azt elekrülve direktbe vissza van kötve a blokkhoz...valaki sufnitununigolt... De mi a szarért??? Nem volt 30cm csöve? Vagy a karbi szivárgott? Meg tényleg miért megy oda a hűtővíz, és mivan ha nem megy oda. Csak pislogok, hogy mi a szar...