Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja arra! Nekem rohadtul bejön! De az yz meg a drz se semmi! Tesóm a nagy "krosszbuzi" én inkább maradok az aszfalton!
aprilia arra gondolsz ...nálam a wr/yz450 ,crf450,rmz450 supermotyositva jönne/ének.. be..(csak az a rohadt pénz ...1-2évesen is 1.5m++)
De a gyújtás miatt is lehet! Ja chevy amúgy tényleg speed szemmel nézem a mocikat, azért 1-2 nakedet is elfogadnék! De utcára, mindennapi használatra nem vennék endurot, semmi bajom velük, egyszerűen nem tetszenek! Esetleg az új SXV-t de hát az meg szupermotyó!
Amugy ez a szerelő nekem aztmonta hogy ha gyengusz a kompresszio akkor szokott csak ugy elindulni ,hogy be kell tolni,.Nekem is ez van önindítóval nem megy,csak tolással.
na jó speedes szemmel nézed persze ronda-én igy vagyok az sv-vel izlések és pofonok....müszaki kb 6-12eFt
Ha csak gyűrűt akarsz cserélni az pár ezer Ft-ból meglesz! De nem ajánlatos! Akkor inkább cseréld ki a dugót is!! Úgy 20-25ezer ft! De lehet h neked is gyújtás bajod van! Yamaha betegség!
Vagy nem rúgod elég átéléssel
Az egyik ismerősöm gyürű törésre gyanakodott.

A megcsináltataás kb mennyibe rerül??
akár fötengely szimmeringes is lehet..
Miért van az,hogy berugásra nem indul de tolásra igen? 125ccm-es kétütemü TZr-em?
Ááá figyej amíg van motorom addig nem is lesz sose pénzem épp ezért adom el,télen ugyse mennék de azé költögetnék rá erre arra.Eladom nemlesz mire költeni:)
Amugy egy KLE is vad lehet V2 árba se rosz
A V2-es az tényleg fasza ! Nekem azokból az SV650S jön be! Csak hát annak is magas az ára ! De ha egyszer összejön akkor tuti R6 lesz!
ÁÁÁ nem kell igazából sok henger 1 v 2 elég lenne.Má elbúcsuztam a sport gépektől ,rájöttem nem annyira teccenek.Amugy pont ma láttam egy olyat amit mutattál elég fos hangja volt remélem egy kipuff segít .Egy jó kis v2 vagy 1 henger nemártana.De ha lerakhatom 18 évesen Ak ra meg sima A ra is akkor elgondolkodok valami 600 on csak nem tom mennyi arra az adó meg ilyen
Ja amugy volt bőr a pofáján a semmiér 3000 ret elkérni
Sztem ritka ronda 1 motor! Valaki tudja h mennyi lesz a műszaki vizsga díj?
de a ccm +4t stimmel ...szerintem jol néz ki(hasonlit a tdr vonalaira,teljesitményben már nem )két kerék+áttétel csere utcára supermotyo utánzat...
De ez csak 1 hengeres!
szeretne 4t -t, sok henger kis ccm(250) ....devius itt a te motorod... www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...
Hogyhogy eladod?
Lassan én is szeretnék nagyobbra váltani, de úgy néz ki no money...
ÜDV
Ma pontosan 12 óra 14 perckor átadtam a motort az új szerelőnek,elég rendes becsületesnek láccik.
oct 9 edikéig meg kell csinálni mert jön érte a gyerek megvenni
szoros a határidő
tölteni kell a kiegyenlitöbe is(a max jel ig),járatod amig nyit a tt...majd hütökupak rá.
köszi, asszem ez lessz, de a hűtővíz nem lessz levegős?
kiegyenlitöröl huzd le a csövet,hütöt mosd át(pl:slag bele ..)a 2t pumpán van légtelenitö csillfejü kis csavar..
Na jó.
Az állítgatásról már letettem, mert azt a csavart nem nagyon lehet tekergetni, és amennyit lehet az meg szerintem nem csinál semmit, változatlanul koppanásszerűen emel a kuplung...hátha az új olajtól jobb kedve lessz...
Viszont leengedtem a hűtővizet, aminek az aljáról elég jelentős mennyiségű fehér sűrű krémszerű trutyit pupmáltam ki. A bibi ott van, hogy csak a hűtőből, meg gondolom a blokkból jött le a lé, mert a kiegyenlítőtartály tele van. Mivel valszeg zárva a termosztát, mivel hideg a blokk, de hogy engedem le a többit, és hogy töltöm vissza, hogy ne legyen levegős? A másik, ohgy a 2T olajat is leengedtem, ha betöltöm a tartályba vissza, akkor nem lessz levegő az elején? Szar lenne ha a levegőt kapkodná a szivattyú, és kapásból megszorulna az egész...
nekem fogalmam sincs...még soha nem állitottam rajta (mert nem volt baj vele,max rugot nyujtottam meg.)
De a kuplung állítócsavarján mennyit buzeráljak?
Mert nem akarom extrém elállítani...csak állítani