Ja és nagyon szép hangja lett tőle mint a gyáritól! Gondolkozom még valamikor ha lesz felesleges pénzem rendelek rá egy arrow dobot de azt csak eddig külföldön találtam 120 euróért szóval mindenképpen meg kellene várni míg erősödik a forint de szerintem ennyi pénzem nem lesz soha feleslegesen... Most ment el az összes pénzem a kuplung lamellára,kontaktlencse, meg még kellene új bukó mert a mostani az trágya, kellene félre raknom a téli felújításra ( Felni homokfúvás-szinterezés, full új fényezés ami kibaszott sokba kerül ) na meg persze a fogyasztás sem semmi ilyen benzinár mellett plusz az olaj is áhh....
Nem tom hány órát csiszoltam eddig, most egyenlőre szünet, majd remélhetőleg hétfőn vagy kedden jön a kuplung lamella szett aztán akkor úgy is lelesz véve az oldal idom és akkor befejezem a csiszolást és lelakkozom . Ja meg egy kis repedést kell majd még megheggesztetnem mert könnyedzik egy picit a rezónál.
szia bocsi h csak most, az oldalidomon nincs repedés ott felül se, mert 2komponensűvel meg lett ragasztva, nem én csináltam, csak nem néztem meg eddig.
ja és terhelés nélkül sem pörög ki. De nem power sztem, azóta néztem és ahogy húzogatom a gázt egyszer egyszer felszökken 7 fölé, de aztán visszaesik és ujra hatnál fullad. Vmi gyujtás gond lehet....(vagy nem tudom)
nincs benne. ez a motor még járt ezelőtt 1 hónappal és semmi baja nem volt. Mármint volt mert hengerfejtömítést cseréltem benne, de akkor még nyitott a power rendesen. És sérült volt a motor, ugyhogy most pucér, nincs rajta idom. A hátsó lengővillát levettem, azt átfestettem, meg aztán gondoltam kiszedem a blokkot, felpolíroztam a vázat, és a karbit is levettem, azt is kipucoltam. A csatikat megjelöltem hogy mi hova ment, ugyhogy minden ugyanugy van visszakötve ahogy szétszerelés előtt volt.
A hátsó ülés alatti doboz alatt van a gyújtáselektronika mellette egy kisebb szürke dobozka, ez a fojtás. Elvileg 8000-res fordulaton kell korlátoznia... Nekem ott korlátozott, és engedte működni a szelepet, de nekem sincs más ötletem, hogy miért nem pörög ki. Terhelés nélkül kipörög? Esetleg úgy is meg tudod nézni, hogy be van-e kötve, hogy terhelés nélkül pörgeted és mikor a fordulatszám eléri a 8-9 ezret akkor a fordulatszámmérő mutatója hirtelen visszaesik 4000 környékére. Csak minden második fordulatra kap szikrát.
Ha szerelős kedvedben vagy akkor szedd le a farokidomot és próbáld megnézni, hogy ott van-e szürke dobozka az pakoló rekesz alatt.
Ha be van kötve akkor a kép alapján kösd a vezetékeket azaz nem kell belevezetni a kék/fehér vezetéket a dobozkába hanem azt kikerülve közvetlen mehet a CDI egységbe!
Ha bármi nem világos nyugodtan kérdezz.
Érdekel még a gyújtás?