Hali! Valaki, akinek 4dl-ese van le tudná nekem fényképezni a motoron a benzincsapot, hogy neki hogy áll, mert nekem most kicsit furán van, szóval megköszönném. Czege neked 4dl-eshez van?
hali! nekem 160 nál forog 10 500 at 6. ba amúgy nekem se a gyári power beállítás van nekem 5,5 - 6 körül nyit de 5 től elég szépen húzm nem kell annyit visszakapcsolgatni olyan 6 tól 10 ig meg elég fasza ott jön meg igazán az ereje:D nekem elöl 17 hátul 47 es lánckerék van nem tudom hogy gyárilag mekkorának kéne lennie, amúgy látom te is Marlboró replicát nézegetsz:) ja meg hallottam olyat hogy a powerrel kell valamit csinálni mert gyárilag 130 ig mennek csak valami folytás féleség de csak a poweren kell valamit állítnai, lehet ez még gyári beállítású vagy nem tom. remélem nem mondtam nagy hülyeséget. üdv.
Én egyszer kihúzattam, nekem 140-nél forog 10ezren, tovább nem téptem. A blokkja erős, csak az áttétel rövid. Országúton nem lehet élvezni ha utazni kell messzebbre. Városban városban viszont jól húz.
Mentem macskalámpás NSR-el, nagyon hervatagon lehet vele elindulni a TZR-hez képest.
Szóval kinek a pap, kinek a papné. Nem csináltak hülyeséget a mito-nál a 7. sebességgel.
szevasztok! lehet vennék egy tzr-t, csak keveslem a menetteljesítményét... történetesen ennek...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tzr-3693634
mert ebszéltem a volt tulajjal... és aztmondta 120-130 a végsebessége...egyépbként pedig nagyon pikk pakk kis motornak néz ki... (nekem most egy nsr em volt...az 155 öt ment) nem lehet ezen valahogy javítani...? esetleg egy jobban kihegyezett power elektronikával? ha valaki vágja ezt a témát légyszi írjon... köszi...
http://www.kepesmotor.hu/yamah...