Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megnézem ma délután mi a helyzet teszt.+stb.köszi a segitséget cosmonak a daninak.
hello, szerintem le kellene tesztelni hogy a motor működik e, ha az okés akkor a cdi nem adja a jelet neki.
Ha esetleg kell valami nekem van most bontva 4DL.es tzr, nem tudom neked milyen van.
Üdv:Márk
Kézzel tudod mozgatni?
nem csekkol semmit sem meg sem mozdul.szedjem szét a szervo motort vagy cseréljek cdi-t?köszönöm a segítségeteket.cosmonak főleg
Hello, mikor a gyujtást ráadod a power csekkol?
mert vagy a cdi elektronika vagy a power motor a hunyó szerintem
jár a motor rendesen meg húz is de a power szelep meg sem mozdul,levettem a fedelet és semmi meg se mozdul pedig húzogattam rendesen a gázt. aki tud segítsen .pls köszi mindenkinek előre is.
tété itt az e-mail cimem dobj már egy üzenetet én is hasonló gondban vagyok a powerrel.
Uhh hát hallod nem irigyellek téged se, jól megszívtad
Kitartást és széles utat!
(gyűrűk végei,nem a stiftek)
Nekem inkább csapágyhangnak tűnik. Mondjuk,főtengelyen az is új mind. Ha már TZR fórumban vagyunk,nekem pont ennek a dugóját adták hozzá. Ugyanazok a paraméterek,csak a csapszeg van lejjebb 2mm-el.ehhez gyártottak egy + hengertalpat,így szépen működött. Aztán jöttek a gondok. Mikor először nyitott a power,egyik dugónak letört egy rész a tetejéből. Csere... 800 km után bebuktam ugyanezt még egyszer. Akkor már azt hittem,felrobbanok. Végül is kiderült a problem,garanciában kaptam az összes cuccot,de akkor már végét járta a nyár. Dugóban szélesebben voltak a stiftek,és beleértek vmelyik nyílás szélébe. Míg finoman jártam vele,semmi gond. Mikor járatás vége felé elkezdtem volna kicsit szoktatni ahhoz,amire kitalálták,akkor meg behalt. Több,mint bosszantó.
Én ebben a tkrben nem bízok.
Nekem ez több lenne. Enyémhez nem láttam ilyen olcsón cuccokat, meg most az egyszer tényleg meg akarom adni neki ami jár. Így meg aztán a főtengelyfelújítás 60, dugózás 50-60, és már megvan a 120, pedig még csapágyak szimmeringek is vannak a blokkban, meg olaj meg még a motor egyéb részei, átírás, műszaki, stb stb...
És bőven megugrotta a 200at... (egyik henger perselyes, de a benne lévő persely sérült, tudom mondtad a wösner perselyt olcsón, de mivel zörög a motorod, nekem gyanússá vált, mert nekem 30at mondtak a perselyezésre. )
Ez lemaradt az előzőről.
Rá se b@ssz! Én 110 rongyot nyomtam bele idén a piros mociba,és nem tudtam egy jót motorozni vele. Megyen,de néha jön valami nem épp megnyugtató hang a belsejéből,úgyhogy szedhetem szét csutkára. Pedig mindent megkapott,de ez néha nem elég.
Eltaláltad. Mivel úgy néz ki az egyetlen elérhető árú és megfelelő donormotort buktam...
Pedig akkor már tavaszra járt volna(festést nem kapott volna)
Gyűjtögetési fázis?
Nagyon szépen hetykén még a két kerekén
NSR hogy áll?
Én tömítéskészletet is találtam hozzá.
Mindegyik japán gyártotta ezeket, ha jól tudom a német szabályok miatt. yamaha tzr 80, honda nsr 80, suzuki rg 80
googlebe beírtam, kidobott pár képet, passz
Ugyanaz a blokkja mint a dt 80nak
link pls, mert én életemben nem láttam 80ashoz alkatrészt... nem,hogy még maga motort rofl
Csak te nem tudsz róla.
nincs
Helo mindekinek azt szeretnémkérdezni hogy tzr ből van gyárialg 80 ccmes ?
választ köszi előre is : )