Szia Géza bácsi!
Igen az én hirdetésem,ennek a kuplungja nincs meg, 4DL-é van, én ugy tudom ugyan az, bár erre nem tenném le a nagy esküt. (Egyszerre nem volt nálam 2rh-nak meg 4dl-nek kuplungja)
Én egyben szoktam adni, egyben,lamellákkal 8ér adom.
Fotózok én neked szivesen, csak az van hogy nekem szerelő ismerős szokta széthúzni, és ő szétbombázza nekem az egészet,és így a sorrendet én nem nagyon vágom bocsi.
Üdv:Márk
Lehet, hogy nekem a kuplungnak a külső kosara. Hiányzik egy foga az enyémnek. Ha csak kompletten eladó a kuplung, úgy is jó.
Meg ha szétszedésnél lefotóznád az alkatrészek alátétek stb. sorrendjét a kuplungon az is jó lenne. A service manual ábrája szerint nem lehet összerakni.
Nem tudom, hogy ettől van-e, de még mindig nem lehet teljesen oldani a kuplungot meleg blokknál, egy kicsit tapad.
Maradok a gyárinál, 6115HUF-ért hoz a Yamaha harmati(van náluk is, olcsóbbnak nem olcsóbb), meg még lesz egy postaköltség.
Marhaszépen felújítottam mindent, így is hajamat téptem, hogy ezt az egyetlen korhadékot miért nem cseréltem rögtön. 1000km-el bírt többet, mint az egész blokk a felújításig, szóval tudnak ezek a japók élettartamra tervezni.
nekem 2 simering van benne, amikor öszeraktam vastagon bekentem shell zsírral azóta köszi működik, még a simeringeknél is variáltam mert az egyiket befele a másikat kivele raktam bele, a nyomások miatt, egyik szerelő ismerősöm tanácsolta, majd kiderül meddig bírja:) Eddig kb 300km
Én is próbáltam így. Jó volt kiszedni utána a perselyt... Ugye egyet nem rakhatsz be, mivel mindkét oldalról tömítenie kell, tehát kettő kell. Akkor a kettő közt nincs kenés (ugye amiért a kis furat ott van a házon). Ráadásul így nagyon kell figyelni arra is, hogy mindkettő egyenesen álljon. Nekem szétmentek. Te mióta használod így?
Most nézelődök a 125-ös 2T motorok világába! Szeretnék egy rendszámos motor! Rg-n és a TZR en gondolkoztam!
TZR ről a következők érdekelnének!
-megbízhatóság!
-szervízháttér!
-szervízigény!
-erő!
- utazósebesség
-gyorsulás
-végsebesség
-futómű
.
.
.
meg azok a dolgok amiket jó tudni róla! Megvételnél mire kell odafigyelni?Esetleg van-e valami típushibája?
Összehasonlítva milyen a másik konkurens 125-kel szembe?(rs125,mito,af1,rg.....)
Kérem segítsetek, hogy minél hamarabb én is közétek tartozhassak:)
sziasztok keresek yamaha tzr 125r -t
11 kw-os legyen vagy az alat!
müzskis vagy rencámos jol nézen ki!
motorikusan kiváló legyen !
name persze az ára sem legynen 400 ezer!
elérhtőségeim:mes:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Én ugy oldottam meg hogy vettem kissebbet, és csináltunk egy perselyt, és ugy ütöttem be, kb 400ft-ból megvolt az egész, a gyáriért meg elkérnek vagy 6ezret
Yamaha nem tud hozni. Én is próbáltam náluk, de már nem tudják megrendelni mivel nem gyártják. Megrendelésnél, mikor jóvá akarják hagyni kipirosodik és off. Én is ott indítottam, de aztán közölték a jó hírt... Így jó pár telefon után sikerült elintézni a Red Baronnál. Viszont oda két utad lesz papír szerint, mert le kell rakni a szimering árát, majd ők megrendelik és utána érte kell menni. Sok sikert pajti!
OFF: Ebben a topicban még sosem volt balhé, légyíves ne itt kakaskodjatok! (Főleg úgy hogy közötök nincs TZR-hez, és nem is azzal kapcsolatban írtok.)
ON:
Valaki keresett vízpumpa szimmeringet korábban, de nem tudom, hogy ki volt az, és hogy talált-e, és hol. Nekem is tönkrement, és emulzió lett a váltóolajból. Ez volt az egész blokkban az egyetlenegy kopó alkatrész, amit nem cseréltem ki.
Czege a srác arra céloz h egy szemét szarházi vagy aki embereket basz át a neten, aztán ilyen oltós dumákat tol h feltörték a felhasználóját meg stb...
Körülnézek, hogy árulnak-e kuplungot vhol, és hogy ugyanaz a termék van-e, mindkét TZR-hez, vagy az újabbhoz már másikat adnak.
Addig küldj ide egy számlaszámot:
geza.szayer@generalmechatronics.com