Összeraktam a motoromat végre, most járt egy órát az udvaron egy helyben, még egy órát járatom mielőtt menéssel terhelném.
Mint anyagi és szakmai infót gondoltam megosztom veletek, hogy mit cseréltem, hol vettem, mennyiért, és mennyire vagyok vele elégedett:
- Dugattyú szett: T.K.R.J. 57.15mm 0,75-ös túlméret, Omega Motor 10500 Ft
- Hajtókar szett: T.K.R.J., Omega Motor 8900 Ft
. +POSTÁZÁS Omega Motornál 1300 Ft
- Főtengely felújítás: Tábori Tuning (Újpest), 4500 Ft (Olcsó és jó munkát végeztek )
- Főtengely Csapágyak: Koyo, Tábori Tuning, 12000 Ft (Na ezzel átbasztak csapágyboltban kb. a fele lett volna )
- Tömítésszett: Athena, PinkMotors, 4800Ft postával együtt (A szívócsonktömítés egyszerűen nem passzolt, vágni kellett egyet kartonból.)
- Szimeringek: blokkban az összes szimering, kivéve a főtengelyét 1095, Páva u. 30/a, kb. 1500Ft
- Két főtengely-szimering: Futár motorosbolt, 1500 és 800 Ft
Célszerszámok
- Lendkerék lehúzó, (M27x1-es), Rapid motoros bolt, 2700Ft
- Blokk széthúzásához a főtengely kinyomót elkészítettem kb. 10 perc alatt.
A teljes felújítás így 48500Ft-ba volt, plusz 3 nap szerelés, meg összesen kb. egy hét utánajárás az alkatrészeknek.
(Ezen felül még vettem bele olajakat, hűtőfolyadékot kb. 5-6 ezerért.)
A kuplungom még mindig azt csinálja, hogy bemelegedett blokknál összetapad, és nehéz kitenni üresbe a gépet. Vettem bele másik olajat, azzal is eszt csinálja. A lamellákon még van anyag, nem marha sok, de van még elég. 5let?
szia, meglesem, elvileg megvan, a 4dl-esé megvan 100%, de az nem hiszem h jó lenne, de elvileg a 2rh-s is meg van.
Csak annyi hogy ezt csak jöv héten tom meglesni, mert most kicsit messze vok tőle
Hello mindenkinek
Kérnék segítséget hogy alsó tűgörgőt kell cserélnem és körülbelül árban mennyibe fog nekem ez kerülni? (Yamaha Tdr125.R)
üdv és széles utat.
családi okok miatt eladóvá vált a 125-ös Rs-em. Olasz papirokkal én 50-es ként használom de forgalomba helyezhető minden papírja megvan hozzá! Kitűnő esztétikai és morikus állapotban van új:lánc,festés,plexi,gumik érdeklődni:balazs1616@citromail.hu Tel:20/93 16 765
Hát én csak jót tudok róla mondani!
nekem 88 as dupla körlápás japán volt az első tzr em !
nagyon strapabíróak ! gyengéje nálam a fék és az elsőteló volt!
a blokkja nem erős papíron 23 lós de ellenben tartós
volt hogy 2 személlyel 100km t mentem 110-120 as tempóval!
És gond nélkül!
Esetleg nem tudnál segíteni abban,hogy le tudjam ellenőrizni az évjáratot,váz vagy motorszám alapján!
vagy valami netes cím ahol meg tudnám nézni a TZR evoluciót,hogy melyik évjárat hogy is nézett ki!
Ja és kb hány lóerősek ezek a gépek,és mire kell figyelni vásárlásnál!
Előre is köszi
Szia
a régi acélvázas TZR ek full japánok!
van a szögletes lámpás aluvázas forditott villás az olasz
de van az ovális MOSOLYGÓLÁMPÁS fordított villás az megint full japán
Eladó 2db yamaha TZR125 hibátlan állpotban lévő első, hátsó féktárcsa!
Érd:30/3074654 Biztos megtudunk egyezni nekem már feleslegessé váltak.
Mint anyagi és szakmai infót gondoltam megosztom veletek, hogy mit cseréltem, hol vettem, mennyiért, és mennyire vagyok vele elégedett:
- Dugattyú szett: T.K.R.J. 57.15mm 0,75-ös túlméret, Omega Motor 10500 Ft
- Hajtókar szett: T.K.R.J., Omega Motor 8900 Ft
. +POSTÁZÁS Omega Motornál 1300 Ft
- Főtengely felújítás: Tábori Tuning (Újpest), 4500 Ft (Olcsó és jó munkát végeztek )
- Főtengely Csapágyak: Koyo, Tábori Tuning, 12000 Ft (Na ezzel átbasztak csapágyboltban kb. a fele lett volna )
- Tömítésszett: Athena, PinkMotors, 4800Ft postával együtt (A szívócsonktömítés egyszerűen nem passzolt, vágni kellett egyet kartonból.)
- Szimeringek: blokkban az összes szimering, kivéve a főtengelyét 1095, Páva u. 30/a, kb. 1500Ft
- Két főtengely-szimering: Futár motorosbolt, 1500 és 800 Ft
Célszerszámok
- Lendkerék lehúzó, (M27x1-es), Rapid motoros bolt, 2700Ft
- Blokk széthúzásához a főtengely kinyomót elkészítettem kb. 10 perc alatt.
A teljes felújítás így 48500Ft-ba volt, plusz 3 nap szerelés, meg összesen kb. egy hét utánajárás az alkatrészeknek.
(Ezen felül még vettem bele olajakat, hűtőfolyadékot kb. 5-6 ezerért.)
Kicsit kopogósabb lett a hangja (nemtom mitől ), nem olyan vészesen mint ennek, de majdnem ilyen:
http://www.sportmotor.hu/motor...
A kuplungom még mindig azt csinálja, hogy bemelegedett blokknál összetapad, és nehéz kitenni üresbe a gépet. Vettem bele másik olajat, azzal is eszt csinálja. A lamellákon még van anyag, nem marha sok, de van még elég. 5let?
Csak annyi hogy ezt csak jöv héten tom meglesni, mert most kicsit messze vok tőle
Üdv
a gyujtás oldali deklim nincs, meg már, de a láncvédó, ha arra gondolsz, az megvan
Nekem kéne a lánc feletti műanyagléc meg egy generátordekli ha van még valamelyik.
Kérnék segítséget hogy alsó tűgörgőt kell cserélnem és körülbelül árban mennyibe fog nekem ez kerülni? (Yamaha Tdr125.R)
üdv és széles utat.
Akinek kell 2RH-s cucc, vagy 4DL-es kiáltson!
nekem 88 as dupla körlápás japán volt az első tzr em !
nagyon strapabíróak ! gyengéje nálam a fék és az elsőteló volt!
a blokkja nem erős papíron 23 lós de ellenben tartós
volt hogy 2 személlyel 100km t mentem 110-120 as tempóval!
És gond nélkül!
vagy valami netes cím ahol meg tudnám nézni a TZR evoluciót,hogy melyik évjárat hogy is nézett ki!
Ja és kb hány lóerősek ezek a gépek,és mire kell figyelni vásárlásnál!
Előre is köszi
esetleg ha kell hozzá blokkalkatrész akkor szólj mert van !
a régi acélvázas TZR ek full japánok!
van a szögletes lámpás aluvázas forditott villás az olasz
de van az ovális MOSOLYGÓLÁMPÁS fordított villás az megint full japán
Üdv: Kepi