Eladó tzr 125 4DL 1992 es
új TKRJ dugatyúval
Zsír új heidenau gumikkal kb 100 km sem mentek szörök rajtvannak még a dugóban is kb 100km -er van
Aprobb esztétikai hibái vannak de abszolut nem feltűnöek!
a fejidomon van 2 repedés (lehet forrasztan a festés komolyabb sérülése nélkül)
Rendszámos de a műszakija lejárt de teljesen fel van készítve rá!
az ára fix 160.000ft de igény szerint 200.000ft ért névreíratva fris műszakival adom ennek az elintézése kb 1 hét!
A motor 2hétig eladó utána szétbntom alakatrészre és eladom ugy
Sziasztok. Egy kis segítségért fordulok hozzátok. Az alany: Yamaha TZR 125 4fl. A probléma pedig hogy nem nyit a power, meg sem mozdul, ha jár a motor. Leszedtem a kipufogót, ott ugyebár ha belenézek akkor álló motornál gyujtás nélkül nyitva kell lennie a powernek. Nos ez nyitva is van. Ha ráadom a gyujtást, akkor szépen letesztel, eddíg semmi gond. Mikor beindítom, akkor visszazár a powerem. és 6000 körül vége a mesének, mert onnantól sehova. A power motorja meg sem mozdul. Nem feszesek a bowdenek sem,már azt is néztem. Jól is van bekötve, 1es az 1eshez, 2es a 2eshez. Mi itt a probléma? Én kifogytam az ötletekböl.... jó lenne pár jó tanács. Előre is köszi.
Még nem volt igazából rá sok időm meg türelmem, ma jött meg a gumi , megvárom míg kicserélje a gumis a gumikat, talán holnap kész lesz és akkor miután kivettem a mostani kereket a mociból akkor beledobom gyorsan , meg nem akartam szétszedni mert most amúgy is kilesz véve a kerék aztán faszán majd talán hozzá lehet férni
szia arra a 2 zsanérra gondolsz ha jól értem, szerintem egyszerűen vegyél ien ajtózsanért ami olyan vékony már láttam olyat boltban, mert ugy nehezen fogsz találni hozzá, nekem is csak egy idomom van meg én se szedném le mert ha vki viszi az idomot akkor az nyavajog majd érte..
Rugóstagot kicserélted?
Szerintem az a legelső,hogy a motor járása milyen... CSŐRGÉS elfelejtve...Akkor a másik legfontosabb az IDOMOK rögzítése! Ugye ezek 125 ösök és általában 17 évesek szokták használni és összevissza szokták gányolni....Az enyém furkálva van.. pff , ha megteheted akkor vedd le a bal oldal idomot (mert azt könnyebb) megnézed,hogy az idom belső felén van -e heggeszgetve - gányolgatva... és akkor meglátod a másik jobb idomot is és nem kell leszedni, és ha már lent van a bal idom akkor az idom alján meglátod,hogy szokott -e csöpögni olaj vagy nem.... Jah és ha már lent van az idom akkor legalább rálátsz a blokkra... Nem olyan nagy kunszt leszedni az oldal idomot, 4 csavar.... Ha nem engedi meg akkor gondolom van rá ok....Aztán nem tudom... Nem vagyok igazából profi, ezt csak úgy mondom amikkel beszoptam.Láncot is nézd meg.....Ha 4dl-t veszel akkor nézd meg a csomagtartót is,hogy nyílik meg milyen belülről.... Ja és az alap,hogy megnézed,hogy minden müxik rajta....
Most ez így csak kipattant a fejemből.... Sok sikert!
Figy, Én amikor megvettem az enyémet, összevolt gányolva mint a kurva élet, aztán volt egyből dugattyú törés és mivel ezek a 4dl verzió azt hiszem az összesben nicasilos henger van és nem sérül... Na szóval proxot beleraktam és lassan 3 ezredik KM lesz benne teljesen hiba nélkül,
Alkatrész beszerzésről meg annyit,hogy a fontosabb cuccokat, pl idom szett ilyen belgardahoz ami nekem van eddig nem találtam sehol sem, alkatrészt külföldről nem szabad venni mert ott nagyon drága belfőldön kell beszerezni, amúgy cagiva mito órája csal mint a franc, az enyém meg totálisan pontos, van a lézermérő a közutakon, nekem 49 írt amikor egy nagyon picit lejebb volt a mutató 50 nél, szóval nagyon jó az óra, alapból a brembo 4 dugattyús fékek kibaszott jók, szerintem ennek a mocinak van a legjobb fékje ebben a kategóriában, apriliaról csak rosszat hallottam, bár ki tudja... ha 1x jól megcsinálod és nem nyelezed akkor jól kell,hogy menjen!
Jah és már mondták nekem,hogy ebben a kategóriában a TZR a legjobb... de hát ki tudja...
Én az eddigi tzr ismereteim alapján ajánlanám a tzr 4 dl verziót!
oké, köszi! Akkor ezek szerint teljesítménybe is jóval többet tud a 4DL mint a 4FL.....kb az olasz konkurensekhez képest (rs125,af1 125,mito.....stb..) hol állnak teljesítménybe ill. megbízhatóságba és szervízigénybe és szerviz háttérbe...mert nem akarok több hetet, hónapot várni egy-egy alkatrészre...
De ha 4fl-t veszel akkor tudok egy jó kis vadi új Gianelli kipufogót 32 ért ^^ :D Ebay.de n 280 euróért van fennt, sajna megvettem aztán meg nem tudom használni mivel nem jó fajtát vettem
4DL az olasz gyártmány pár japán cuccal! A 4dl verziókon elől 4 dugattyús brembo fékek vannak, hátul 2 dugattyús brembok, sokkal nagyobb tárcsák vannak rajta, van az ülés alatt nagyon nagy csomagtartó is, sokkal nagyobb a teljesítménye mivel a 4fl sokkal fojtottabb ! 4Dl verziók picit drágábbak de én azokat ajánlanám
köszi a véleményt:D Én nézelődtem tzr-ek között de nagyon egy normálisat se találtam... és te melyik változatot ajánlod, mert tudtommal van a 4DL meg a 4FL ? mi a különbség?
új TKRJ dugatyúval
Zsír új heidenau gumikkal kb 100 km sem mentek szörök rajtvannak még a dugóban is kb 100km -er van
Aprobb esztétikai hibái vannak de abszolut nem feltűnöek!
a fejidomon van 2 repedés (lehet forrasztan a festés komolyabb sérülése nélkül)
Rendszámos de a műszakija lejárt de teljesen fel van készítve rá!
az ára fix 160.000ft de igény szerint 200.000ft ért névreíratva fris műszakival adom ennek az elintézése kb 1 hét!
A motor 2hétig eladó utána szétbntom alakatrészre és eladom ugy