valaki nem tudja mennyi olaj kell a teleszkóp szárakba az alany yamaha tzr 125 4FL :D
Aki tud valami információval szolgál kérem segítsen.Előre is köszi.
NGK oldalán nézd meg, van részletes adatlap. Már nem tudom mi az...
Nekem BR8ES van benne, már elég régi, de nem találok csak BR9ES-t, amivel kétszer is megállt hideg indulás után nem sokkal, és indíthatatlan volt.
Szóval van egy sok éves 8ES benne, amivel megbízhatóan megy...
Elsőre szerintem cserélj csak gyújtókábelt a trafón, pipástul. A szigetelése megtöredezik évtizedek alatt, és letestelhet stb.
Köszi Géza!
Eddig úgy néz ki, hogy elég volt a bovdenen lazítani. Amennyire ebben a takony időben ki tudtam próbálni. A gyújtást meg megnézetem egy szerelővel. Am neked milyen gyertya van a gépben?
Nekem NGK B9ES, de elvileg BR9Es kell, az az R valami zavarszűrő ahogy olvastam, nah az mire szolgál?
Rendben!
Ma lekopasztottam egy picit a masinát.
Első fázisban lesz olaj, szűrők, első-hátsó lánckerék, lánc, gyertya csere lesz :)
Ha lesz rá érdeklődés, majd publikálom a mozzanatokat :D
Castrol Power 1 Racing, Motul 710 2T, ez a kettő biztos jó tapasztalat /ezek nincsennek aranyarban még :d / !
De gondolom minden jobb minőségű full szintetikus olaj megfelel neki.
Angolt találtam én is, de abban bíztam, hátha vkinél lapul egy magyar.. :) Holnap kb kifogy belőle az ,ami még benne volt, és utána visszaállítom a külön olajzást. Holnap tüzetes átnézés lesz az esti órákban, hogy mit is kellene csereberélni:) Te melyik olajat ajánlod?
Köszi! ;)
Helló!
Magyar nyelvű szervizkönyvet nem hiszem, hogy fogsz találni . Angol az van! Sztem nem hátrány a külön olajzás 1. nem kell olajos flakonnal járkálni a kútra :) 2. sokkal tovább kijössz egy liter olajból/ami nem hátrány, ha minőséget használsz/ nekem elég kb 2500-2600 km-re.
Aki tud valami információval szolgál kérem segítsen.Előre is köszi.
am meg:
http://www.szatuna.hu/
én is tőlük vettem régen, fasza volt.
Az indexrelé látható a képen? :D
újonnan/használtan mennyiért osztogatják?
NGK oldalán nézd meg, van részletes adatlap. Már nem tudom mi az...
Nekem BR8ES van benne, már elég régi, de nem találok csak BR9ES-t, amivel kétszer is megállt hideg indulás után nem sokkal, és indíthatatlan volt.
Szóval van egy sok éves 8ES benne, amivel megbízhatóan megy...
Elsőre szerintem cserélj csak gyújtókábelt a trafón, pipástul. A szigetelése megtöredezik évtizedek alatt, és letestelhet stb.
Eddig úgy néz ki, hogy elég volt a bovdenen lazítani. Amennyire ebben a takony időben ki tudtam próbálni. A gyújtást meg megnézetem egy szerelővel. Am neked milyen gyertya van a gépben?
Nekem NGK B9ES, de elvileg BR9Es kell, az az R valami zavarszűrő ahogy olvastam, nah az mire szolgál?
Ma lekopasztottam egy picit a masinát.
Első fázisban lesz olaj, szűrők, első-hátsó lánckerék, lánc, gyertya csere lesz :)
Ha lesz rá érdeklődés, majd publikálom a mozzanatokat :D
De gondolom minden jobb minőségű full szintetikus olaj megfelel neki.
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/179744/Y
amaha_TZR_125_%C3%9Aj_Gianelli_Kipufog%C3%B3.html
Köszi! ;)
Kormoltatás feljegyezve ;D
Magyar nyelvű szervizkönyvet nem hiszem, hogy fogsz találni . Angol az van! Sztem nem hátrány a külön olajzás 1. nem kell olajos flakonnal járkálni a kútra :) 2. sokkal tovább kijössz egy liter olajból/ami nem hátrány, ha minőséget használsz/ nekem elég kb 2500-2600 km-re.