Reggelt.Lehet az is de....valszeg ott gyártják gondolom kellet egy europai gyár(+sporolás..adó,vám,szállitás költség miatt is) pl a yamahának is ottvan az europai alkatrész elosztója
Érdekes kérdés: http://www.pro-x.com/eng/defau...
About ProX:
"...headquarters are located in the Netherlands. In Nieuw-Vennep (area Amsterdam Airport Schiphol) you can find the ProX office..."
pár sorral később:
"Prox Racing Parts are mainly manufactured in Japan by reputable Original Equipment Manufacturers. "
(Az is ott van még, hogy az ő specifikációik alapján gyártanak sok mindent nekik.)
Nincs is japán ProX oldal. A japán ProX Co. Ltd. az autókereskedéssel foglalkozik. Pontosan japán használt autó-exporttal.
Ezek szerint a "ProX" márkanév az holland, az eladást és menedzsmentet ott intézik, de a legtöbb termékük az nem saját, hanem OEM beszállítók japánból.
Szóval nekem olyasminek tűnik mint a Nike cipő: Cipőgyárat még nem láttak Nike-ék, csak megrendelik egy marék rizsért pipaemblémával kínából, és csinálják neki a marketinget. (És adják q. drágán...)
Extrém, de még azon sem lepődnék meg, ha a ProX a T.K.R.J.-től rendelne bizonyos alkatrészeket ugyanabból a csarnokból, csak picit más specifikáció szerint, és custom csomagolással.
Köszi szépen a T.K.R.J-t én is néztem az jónak tűnik
fúrni közelebb megpróbálok találni valamit csömör 150Km addig meg én is rollerezhetek:D köszi Feri
Még nem szántam rá magam, mert nem vagyok túl tőkeerős mostanság.
Mana hengerét csömörön fúrták asszem 4 ezerért, adott hozzá egy telefonszámot (még nem hívtam fel): Juhász Attila 20 / 377-2982.
Dugót/hajtórúd stb. lehet hozzá kapni:
Prox (Holland) - Pinkmotors az importőr (drágább)
T.K.R.J. (Japán) - Omegamotor-nál: http://www.omegamotor.hu/index... (olcsóbb)
(Láttam még 6-7 ezerért is noname dugókat, de nem mernék kockáztatni, ez nem kapálógép.)
Egyenlőre itt tartok, ha meggazdultam költök is ilyen jóságokra, addig is lehet rollerezni a vázzal.
Akkor valószínűleg nagyon el van állítódva az olajozórendszered... Mert ugyebár állítható a dolog.Van fenn Haynes service könyv,abban benne van,hogy hogy lehet beállítani...Vagy vidd el 1 hozzáértő szerelőhöz.
Hát én nem tudom...szerintem nincs minden rendben a motorommal: délelőtt elindultam motorozni, teletankoltam színig, és 112 km-t mentem el vele, ÚGY, hogy 5000-nél tovább nem forgattam egész nap!
Akkor most mi van?
sziasztok lenne egy kérdésem a 125ös tzr különolajozása mennyire megbizható vagy érdemesebb inkább kikötni? ha kikötni érdemesebb akkor milyen arányba keverjem az üzemanyagot? előre is köszi :)
A lendkereket elvileg egy biciklihajtókarleszedő (nehéz szó ) célszerszámhoz hasonló dugóbetekerős cuccal kéne leszedni. Nekem ilyenem nincs. Valakinek leszedője, vagy ötlete? Így éjjel 1kor...
spéci kellet 1 hónap mire idért!
és made in japan volt rajt!
a dobozon is meg a dugó belsejében is bele volt öntve!
Érdekes kérdés:
http://www.pro-x.com/eng/defau...
About ProX:
"...headquarters are located in the Netherlands. In Nieuw-Vennep (area Amsterdam Airport Schiphol) you can find the ProX office..."
pár sorral később:
"Prox Racing Parts are mainly manufactured in Japan by reputable Original Equipment Manufacturers. "
(Az is ott van még, hogy az ő specifikációik alapján gyártanak sok mindent nekik.)
Nincs is japán ProX oldal. A japán ProX Co. Ltd. az autókereskedéssel foglalkozik. Pontosan japán használt autó-exporttal.
Ezek szerint a "ProX" márkanév az holland, az eladást és menedzsmentet ott intézik, de a legtöbb termékük az nem saját, hanem OEM beszállítók japánból.
Szóval nekem olyasminek tűnik mint a Nike cipő: Cipőgyárat még nem láttak Nike-ék, csak megrendelik egy marék rizsért pipaemblémával kínából, és csinálják neki a marketinget. (És adják q. drágán...)
Extrém, de még azon sem lepődnék meg, ha a ProX a T.K.R.J.-től rendelne bizonyos alkatrészeket ugyanabból a csarnokból, csak picit más specifikáció szerint, és custom csomagolással.
fúrni közelebb megpróbálok találni valamit csömör 150Km addig meg én is rollerezhetek:D köszi Feri
a TKRJ t ajánlom ! én rd 125 be vettem és meg vok elégedve vele
NAgyon jó a minősége JAPÁN és kb 11000 ft ből megvan !
a PROX is japán de az 25000
Mana hengerét csömörön fúrták asszem 4 ezerért, adott hozzá egy telefonszámot (még nem hívtam fel): Juhász Attila 20 / 377-2982.
Dugót/hajtórúd stb. lehet hozzá kapni:
Prox (Holland) - Pinkmotors az importőr (drágább)
T.K.R.J. (Japán) - Omegamotor-nál: http://www.omegamotor.hu/index... (olcsóbb)
(Láttam még 6-7 ezerért is noname dugókat, de nem mernék kockáztatni, ez nem kapálógép.)
Egyenlőre itt tartok, ha meggazdultam költök is ilyen jóságokra, addig is lehet rollerezni a vázzal.
Azt szeretném kérdezni megfúrattad-e mára hengert meg van-e dugó hozzá és hogy ez mibe kerül? vagy hol csinálják olcsón?
Köszi! Feri!
Amúgy ki lehet esztergálni, nem egy nagy cucc, de nem is olyan drága, hogy tököljön vele az ember.
Akkor most mi van?
A lendkereket elvileg egy biciklihajtókarleszedő (nehéz szó ) célszerszámhoz hasonló dugóbetekerős cuccal kéne leszedni. Nekem ilyenem nincs. Valakinek leszedője, vagy ötlete? Így éjjel 1kor...
Mondj rá egy árat,illetve azt hogy ?db index kéne
Márk
Mennyiért adod?