Az előző hozzászólásomhoz visszatérve a komplett blokk magyar papiros törzskönyves, és teljes felújításon esett át, kb 80km van még csak benne, a felújitás volt oan 80ezer körül( henger-dugó.főtengely,össz csapágy és szimering,kuplung,stb csere volt)
A motort összetörték, de a blokk sértetlen,65ér vihető a szinte új blokk,
Hello mindenkinek!
Vannak bontott alkatrészeim tzr-hez, 4DL-es tipushoz főleg de máshoz is jók.
Vannak: indexek,lámpák,bontott blokk és komplett blokk is, gyujtáselektronika, műszerfal, fesszabályzók, idomok stb. Ha vkinek vmi kell szóljon, vagy írjon.
Hello! Csak nem Pesten vetted meg azt az ezüst színű, piros felnis régi tzr-t egy fiatal lánytól? Mert, ha igen, akkor lesz mit költened arra a motorra...
Amúgy lehúztam a hengert. Az alsó felén volt amortizálódva, ezért nem látszott a hengerfej felől.
4 helyen megolvadt a dugó. Szóval fúrás+dugószett lesz belőle.
Meg ha már úgyis érdeklődök akkor érdekelne első index és tükör mind a kettőböl jobbos.Az előző tulaj csúszott vele és felújította,de ezek valahogy kimaradtak...
A hét elején megragadt a blokkom úgy 120-nál.
Beblokkolt a hátsókerék, csúsztam, aztán kuplung.
40-ig lelssultam, és rátoltam a kuplungot, hátha tovább forog, és beindult, így hazajutottam 40-el.
Szar kerregő hangja lett, úgyhogy ma este nekiálltam és szétkaptam.
Rohadtul foglakoztatott, hogy mi a jó istentől sült be, mert egész nap kánikulában hajtottam mint a barom, semmi baja nem volt, aztán éjjel kettőkor mentem haza, hulla álmosan tök lazán motorozva.
Nekiálltam szétszedni, és leengedtem volna a hűtővizet. Jött belőle pár deci. Megrepedt egy gumicső, és elhagytam a vízet.
Most lent van a hengerfej, a dugó főtengely minden szépen jár, és semmi nyom nincs a hengerfalon. A dugó és a hengerfal közt sincs számottevő rés, jó a kompresszió, semmi nem indokolja, hogy dugót cseréljek meg fúrjam.
De szar hangja volt, szóval lehet, hogy az egyik gyűrű tört el.
A benzincsap mellett van egy kis csavar-szerűség, amit ki-be lehet mozgatni. Nem tudom, hogy mi lehet az, de az alapjárat állítóra gondolok. Tudja valaki pontosan, hogy mi az?
leveszed a km-órát fogja két csavar,aztán a hátuljárol is kicsavarod az összes kis csavart és lejön az eleje úgyis meglátod nem nagy különlegesség(a kábelokat nem kell róla lecsavarozni
A motor a vámpapírja szerint 89-es, viszont tudom, hogy ez a típus minimum 92-es.
Itt van pár kép
Nem tudom hogyan, de a km óra mutató le van törve. Hogy tudom szétszedni, hogy kicseréljem?
Remélem tetszeni fog a motor nektek!
Nem fogyott el a benzin, mert 20 perccel előtte tankoltam tele.
Sorra jönnek majd a kérdéseim, majd egyszerre teszem fel őket.
Örülök, hogy van egy ilyen fórum, ahol megoszthatjuk a tapasztalatokat!
szerintem azért mert kevés a benzin :D és on álláson már elfogott, utána ahogy elfordítottad akkor lett tartalékon amivel még el tudsz menni kb 100 km Ja és gratulálok hozzá! Sok balesetmentes kilométer hozzá Képeket várunk:D
hello mindenkinek!
A mai napon egy gyönyörű 93-as TZR tulaj lettem.
Azt kérdezném tőletek, hogy a benzincsapnak hogy van beosztva a 3 állása? Mert ahogy ON-ra tekertem, akkor kb 1 perc után leállt. Ekkor balra csavartam, úgy ment. Kicsit furcsa, hogy az On- nál zárom el...
Vagy én nem értek valamit?
Nincsenek papíron fojtva, ez így nem igaz! A forgalmiban minden lehet, de igazából senki nem szól érte semmit. Amikor én megvettem az enyémet a forgalmiban 32 kw volt (nem tudom, hogy ki volt az a hülye...) Aztán műszakinál, katalógus szerint lett 23 kw-ra módosítva. De pl. haver 125-ös nsr-e papíron csak 3 kw, mint egy simson
Az előző hozzászólásomhoz visszatérve a komplett blokk magyar papiros törzskönyves, és teljes felújításon esett át, kb 80km van még csak benne, a felújitás volt oan 80ezer körül( henger-dugó.főtengely,össz csapágy és szimering,kuplung,stb csere volt)
A motort összetörték, de a blokk sértetlen,65ér vihető a szinte új blokk,