Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia
egyértelmű hogy TZR t kell venned!
nekem volt pár db !89 es meg 94 esből 2
indokok
a yamaha majd 30 évig csak 2T gyártott!
jól kiforrot konstrukció!
Szerintem az egyik legjobb 125 ös
Volt NSR em is (na azokról jobb nem is beszélni) szar futómő meg stb ... sorolhatnám
A 88 as tzr végsebessége nagyon max 150 de
volt hogy 2személyel mentem 130 as utazót 100km en keresztül
GOND NÉLKÜL ! az nsr rég megragadt volna vagy hengerfejes lett volna
ezt 2évig bírta gond nélkül!11000km et mentem 1év alatt
Rs =nem volt nekem igy véleményt nem mondok ! Állítolag nagyon megy! de olasz! (tudom a tzr ek többsége is olasz)
Szarul szerelik széthullanak idővel !(Sajna ez az olasz tzr ekre is jellemző) ezért ha azt akarsz keress mosolygó lámpás japánt (szerintem szebb is mint az olasz) igaz drágább is!
nekem 250 es van V2 es !az ugyan az mint a japán 125 ös !
Ha olaszt akarsz akkor csípd le Cosmo 001 gépét szerintem fasza bringa lehet ! sokat költött rá!
hy all olyan kérdésem lenne hogy motor vétel elött állok gondolkodtam egy rs -125 ön és a tzr en nyilván itt sokan mondják majd hogy tzr-t vegyek de szeretnék indokot is hogy miért jo és egy átlagos végsebességet ezeknél a tzr-eknél a válaszokat elölre is köszönöm!üdv:.Zsolt
hali
én megveszem a fesszabályzót.
vegyél fel msn en : djocsi99@freemail.hu
és ott megbeszéljük h h juttatod el hozzám.
helló fesszabályzóm van 4000 ft.
Hello, eladó a mocim, motorikusan és egyéb szerkezeti szempontbólis nagyon egyben van, de nem lett átiratva a nevemre és blokk csere is történt, ami szintén papiros blokkra. Ha vkit érdekel igy a moci szóljon, ha kell ki is vonatom a forgalmoból.
Ha nem megy el egyben akkor bontom a mocit.
papiros váz+blokköntvény és a másik papiros blokk ami teljesen felújitott és üzemképes. De mindene eladó lesz ha nem megy el egyben.
Egyben 210körül tartom. Írjatok ha kell vkinek vagy vmi belőle
cscs(somarace-nek).írtam levelet az emailedre.alkatrészekről lenne szó,válaszolj légyszi,mert sűrgős lenne!köszi
Hali!
YAMAHA FZR600 eladó! Jó állapotban olcsón!
http://www.hasznaltauto.hu/2993907_yamaha_fzr_

1990
helo
nemtud nekem vki 88-as tzr 125-re plexit, első sárhányót meg fesszabályzót?
Msn címem: djocsi99@freemail.hu
van eladó hengerfejem ha érdekel valakit 5000 ft
Basszus,az én gépemnek is ugyanez a baja...azzal kiegészítve,hogy csak akkor jelentkezik,ha poweren hajtom a vasat,pl.országúton,tempósan...meg egy ideig normális,csak aztán melegszik...de akkor nagyon,és nehez is hűl vissza.Pl.ha csak simán megállok vele,hagyom alapjáraton(elvileg akkor is megy a vízpumpa) nem mutat kevesebbet a hőfokmérő...Bár szerelő azt mondta,hogy csak maga az óra a hibás,én azért nem vagyok ebben biztos,mert olyankor,mikor ezt csinálja,már azért rendesen ontja a meleget rám is...Én nem nagyon tudok(nincs sem szerszámom,sem tapasztalatom) nekiállni,megnézni,ezért ha meglesz a baj légyszi szólj(atok),mert nem nagyon van már kedvem járkálni vele a szerelőhöz...(meg pénzem sincs már nagyon)
Szal ha meglesz a megoldás,írjatok!
Előre is köszönöm!
enyémbe is 10W40 van
Mármint hogy a hengerfejtömítés rossz! Vagy nem síkolták fúrásnál a tömítőfelületet, és megsérült! Sajnos ilyen gyakran előfordul! Szerintem ott lesz a bibi a tömítőfelületnél!
váltóhoz kell betölteni, a gyári papír szerint SAE 10W/30 SE olaj kell neki...
de sztem a 10W/40 is megteszi... (de mielőtt lelőnek a többiek, hogy úúúúristen mit képzelek.. várd meg a véleményüket..)
Bocsi olaj kell a mociba előző kiegészítése!
Érdeklődnék hogy Yamaha TZR125R-be a blokkba abba milyen olyan kell (ahova 750ml kell)? Válaszotokat előri köszi
én azért nem tippelek arra, mert a hengerfejen csak átáramlik a víz, ha jól tudom... és mivel most lett fúrva, mikor összeraktam, teljesen kipucoltam, szóval dugulás arrafele biztos nincs...
repedés se sztem,mert akkor folyna a víz, de nincs semmilyen teljesítmény romlás...
jah és 1000km-es bejáratás után vagyok.. az 1000 km alatt se volt semmi gond...
Esetleg hengerfejes? Én arra tippelnék...
sziasztok!

kérdésem volna! TZR-em forralja a vizet, ami persze mindíg ugye a tágulásiban köt ki, viszont vissza nem szív semmit... ergo állandóan újra kell tölteni... nem is keveset...
eddig minden jó volt, hip-hop jött a gond...
nemtudom mi lehet a gond, de van 1 pár tippem:
-elkopott a vízpumpa -- nem áramoltat elegendő vizet -- jobban melegszik, párolog
-eltömítődött a radiátor -- nincs elegendő áramlás -- párolgás
-zárókupak nem működik helyesen -- kifele enged, vissza nem -- kevés víz

nemtom melyiknek álljak neki, és hogyan.. Nektek bármilyen ötlet?
te is alkudoznál ugyan úgy,,nem a yamahánál vunk vacsi újba minden..való
bocsi h mertem szolni,de én csak a blokkra értettem az árat nem a futóműre.......meg sstb-re
Szia(sztok)Na igen énis ezt vallom Sajna kevesen vannak tisztában az árakkal(+tulkinálat is van)Meg ugye már aztis belekell kalkulálni az árba hogy kevés a vevő,és azokis általában alkudoznak Nehéz történet ez.....
Henger dugóval 40000 nicasilos
karbu 15000
powermotor 15000
elektronika 15000
ez már eleve anyi a többit nem is irom pl váltó meg stb stb
adtam volna egybe rendszámos mocit is de nem kellet senkinek ezért szétszedtem
bontóba csak egy powertengely 12000
a futómő is meg van müszer fal is!
számolj és utánna szóljál ok!
nem sok az érte?95E
Üdv TZR 125 RR
4DL es olasz blokk komplettan eladó!
kábelköteg+kapcsolók+gyujtás+power+karbi! EGYBEN 95000 de külön is el lehet vinni!
hivj
30 512 9874
Helló!

Akinek volt már vágott slick gumi a TZR-én az légyszíves írja meg kb meddig bírta,fontos lenne.
Előre is köszönöm,széles utat!