Hát,nekem lesz 1...csak az a kérdés,hogy neked elég jó-e? 21 éves,és esztétikai hibák vannak rajta gazdagon (festés,plexi nincs).Motorikusan jó.Rendszám,műszaki van.Ha érdekel,írj!
hellosztok! Valakinek nincs tzr 125 re plexie mert nekem sajna nincs! ja és ha van menyibe ! ha van valakinek akkor vegyen fell msn re és mindent megdumálunk!Msn cím:b.pisti1990@hotmail.com. köszönöm szépen mindenkinek
A szelepvezérlő nem kapja meg a fordulatszám jelet.
Régi tüzéren:
- megy bele a power motor felől 5 vezeték. (3 poti visszacsatolásnak, meg a DC motor két kábele)
- kap egy testet, és egy 12V-ot
- Meg megy bele egy fordulatszámjel a CDI-ből (gyújtásvezérlőből)
Ha mozog a szelep a gyújtás utáni tesztnél, akkor kap tápot a vezérlő, és jó a szervó is. De ha nem kap utána fordulatszámjelet, akkor azt hiszi, hogy áll a gép, és nem mozog tovább menet közben.
Szóval szerintem keress egy vezetéket a CDI és a szelepvezérlő között, ami valószínűleg nem érintkezik.
(A service manualban nincs is rajta amúgy a powerszelep a kapcsolási rajzán egyik modellnek sem. Én méregettem még ki, hogy mi a fene van.)
Hello!
Lenne egy kiss problemama van egy yamaha tzr 125 r es nem kapcsol be a power,mikor gyujtasra teszem halacik hogy forgassa a kismotor,de mentet kozbe nem nyit ki :( mitt lehhet evel csinalni? lehet egyaltalan orvosolni a problemat? es mi lehet vajon a gondja elore is koszi
Heló mindenkinek van egy eladó TZR-em gyönyörű motorikus és esztétikus állapotban
Tel: 70/3600-175
Bővebb infó :
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmot
orok/150173/YAMAHA_TZR_125_.html
Nekem nagyon el volt szúrva a löket, ömlött az olaj a karbiba.
A képen a 14-es alátéttel lehet felemelni a tányért, aminél fogva mozog a dugattyú a pumpában. Azt az alátétet lehet kivenni, betenni, kicserélni. (Nekem azért kellett állítani, mert valami marha berakott egy 1,5mm vastag alátétet "finomhangolásnak", és 1,7 körüli lett a 0,2mm-es alapjárati löket.)
Ez volt gond nekem is, két helyen lehet olajat állítani:
Az egyik a gázbowden olajpumpa felé menő ágának lazítása, a másik a pumpa löketének csökkentése.
A gázbowden lazítása csak kövér gáznál lesz hatással, a löket az ami meghatározó. Ha alapjáraton is okádja a füstöt, akkor mindenképp a löketet kell visszavenni. Régi TZR-en az állításhoz le kell kapni az oldal-idomot, és még az olajpumpa fedelét a kuplungdekniről. Olajpumpa gyári lökete pedig service manualból derül ki. (Nekem az csak a régi TZR-hez van.)
Üdv. Rég nem írtam ide, ennek az az egyszerű oka, hogy az északi-sarkkör felett voltam, és ott nuku motorozás, itthon pedig a garázsban állt a kecske mostanáig.
Még tavaly ősszel telefújtam a hátsó kereket defektajívtó spray-el, mert leeresztett, és ennyi volt egy benzinkúton a lehetőség. A problémát nem oldotta meg, viszont szétfolyt a hátsó felnin, rászáradt, és nem jött le semmivel. Elkezdtem dörzsölgetni benzinnel, denszesszel... majd végül nitrohigító, de csak festékkel együtt jön le. gyünyörű barna lé szétfröcsögve, és úgy néz ki a felni, mintha le lenne rozsdálva kb. Emellett még eresztett is a gumi a felni mellett, mert vastag szutyokra tették fel a belső nélküli köpenyt.
Szóval, két kerék ki, féktárcsák, lánckerék, gumik leszerel. Aztán fúrógépbe drótkefe, csiszolóvászon, zsírtalanítás stb.
Most van két festésre kész kerekem, csak nem döntöttem még el, hogy milyen színt vegyek, bár ha most azonnal kéne döntenem akkor feketét választanék.
Képek:
1: Eredeti állapot (még a barna trutyi előtt)
2: Fehér, nagyon szép, ez tetszik a legjobban talán, de nagyon hamar lesz koszos, és ronda
3: Ezüst, kb. maradna a régi, de ez is könnyen koszolódik
4: Fekete, közönséges, de nem látszik a retek rajta
5: Fekete+valami fehér felnicsík, eddig nekem ez tetszik a legjobban
Sziasztok!Az én gépem is eléggé füstöl, és nagyon eszi az olajat.Valaki tudna segiteni hogyan kell lejjeb állitani az olaj fogyasztást?Jo lenne a gyárira beállitani.Előre is köszi
Köszönöm a segítséget, a kipuff valószínűleg már a hazavezető úton ki lett égetve, mert lábon hoztam el kb. 170km. Megnézem az olajpumpa állítási lehetőségét, de az még észrevettem, hogy rendesen fogyasztja az olajat is, tehát én arra gondolok,hogy égéstérbe bemegy a sok olaj. A motort elég olcsón vettem, dobtam rá egy autohifit, meg kp.95 ennyi. Esztétikailag rendben van, csak motorikus állapottól tartok 1kicsit. Azt megtudjátok mondani, hogy milyen lánckerék szettet érdemes rá tenni, és hol árulnak rendes áron? Köszönöm Fecó a szerelési pdf. íme a mailcím: kcs.adam@freemail.hu
Nagyon köszi segítséget.....
Hello égesd kia kipuffot én is azt mondom és legalábmeglátod hogy utána mlyen.
Én egyszer egy hosszabb úton égettem kia kipuffot még az első mocimnál, mikor megálltam a lámpánál a a kipufogómból dőlt a füst persze egy szem gázt nem huztam, hanem a felhevült kipuban a cucc égett, de az autósoknak a fejét kellett volna látni ahogy szivták a szutykot
De ez elég tróger módszer,meg nem is olyan hatásos, ugyhogy én inkább a hosszabb de biztosabb módszert ajánlom
Szia.A kipufogót égesdki nyugodtan van abban lerakodott cucc De lehet az olajpumpára rámenő bowdenen kellene viszaállitani(mert emlékeim szerint van állitási lehetőség rajta )illetve lehet átereszt a pumpa(nem javitható,csere ha nagyon zavar a füst)Persze ujat vennél 1 vagyon
Most vásároltam ezt yamaha motot, ez egy régebbi gyártmány(1990), felújításra szorul mert mikor elhoztam a mocit mögöttem nem sokat láttak az útból annyira füstölt. Azóta cseréltem benne olajat váltó is meg 2t olajat is, így most nem füstöl annyira mert minőségit raktam bele -Castrolt,kipuff nem nagyon szutykos. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok tzr szakik, hogy most mit csináljak, cserélni kell dugót, v. hengert gyűrűket? Valakinek esetleg nincsen HAynes Service manual szerelési könyve lementve? kerestem de a linkek már törölve lettek. Előre is köszönöm a segítségeteket
Régi tüzéren:
- megy bele a power motor felől 5 vezeték. (3 poti visszacsatolásnak, meg a DC motor két kábele)
- kap egy testet, és egy 12V-ot
- Meg megy bele egy fordulatszámjel a CDI-ből (gyújtásvezérlőből)
Ha mozog a szelep a gyújtás utáni tesztnél, akkor kap tápot a vezérlő, és jó a szervó is. De ha nem kap utána fordulatszámjelet, akkor azt hiszi, hogy áll a gép, és nem mozog tovább menet közben.
Szóval szerintem keress egy vezetéket a CDI és a szelepvezérlő között, ami valószínűleg nem érintkezik.
(A service manualban nincs is rajta amúgy a powerszelep a kapcsolási rajzán egyik modellnek sem. Én méregettem még ki, hogy mi a fene van.)
Üdv.: Géza
msn: okostibi@hotmail.com köszi előre is
Lenne egy kiss problemama van egy yamaha tzr 125 r es nem kapcsol be a power,mikor gyujtasra teszem halacik hogy forgassa a kismotor,de mentet kozbe nem nyit ki :( mitt lehhet evel csinalni? lehet egyaltalan orvosolni a problemat? es mi lehet vajon a gondja elore is koszi
Tel: 70/3600-175
Bővebb infó :
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmot
orok/150173/YAMAHA_TZR_125_.html
A képen a 14-es alátéttel lehet felemelni a tányért, aminél fogva mozog a dugattyú a pumpában. Azt az alátétet lehet kivenni, betenni, kicserélni. (Nekem azért kellett állítani, mert valami marha berakott egy 1,5mm vastag alátétet "finomhangolásnak", és 1,7 körüli lett a 0,2mm-es alapjárati löket.)
Ez volt gond nekem is, két helyen lehet olajat állítani:
Az egyik a gázbowden olajpumpa felé menő ágának lazítása, a másik a pumpa löketének csökkentése.
A gázbowden lazítása csak kövér gáznál lesz hatással, a löket az ami meghatározó. Ha alapjáraton is okádja a füstöt, akkor mindenképp a löketet kell visszavenni. Régi TZR-en az állításhoz le kell kapni az oldal-idomot, és még az olajpumpa fedelét a kuplungdekniről. Olajpumpa gyári lökete pedig service manualból derül ki. (Nekem az csak a régi TZR-hez van.)
Még tavaly ősszel telefújtam a hátsó kereket defektajívtó spray-el, mert leeresztett, és ennyi volt egy benzinkúton a lehetőség. A problémát nem oldotta meg, viszont szétfolyt a hátsó felnin, rászáradt, és nem jött le semmivel. Elkezdtem dörzsölgetni benzinnel, denszesszel... majd végül nitrohigító, de csak festékkel együtt jön le. gyünyörű barna lé szétfröcsögve, és úgy néz ki a felni, mintha le lenne rozsdálva kb. Emellett még eresztett is a gumi a felni mellett, mert vastag szutyokra tették fel a belső nélküli köpenyt.
Szóval, két kerék ki, féktárcsák, lánckerék, gumik leszerel. Aztán fúrógépbe drótkefe, csiszolóvászon, zsírtalanítás stb.
Most van két festésre kész kerekem, csak nem döntöttem még el, hogy milyen színt vegyek, bár ha most azonnal kéne döntenem akkor feketét választanék.
Képek:
1: Eredeti állapot (még a barna trutyi előtt)
2: Fehér, nagyon szép, ez tetszik a legjobban talán, de nagyon hamar lesz koszos, és ronda
3: Ezüst, kb. maradna a régi, de ez is könnyen koszolódik
4: Fekete, közönséges, de nem látszik a retek rajta
5: Fekete+valami fehér felnicsík, eddig nekem ez tetszik a legjobban
Üdv.: Géza
Köszönöm a segítséget, a kipuff valószínűleg már a hazavezető úton ki lett égetve, mert lábon hoztam el kb. 170km. Megnézem az olajpumpa állítási lehetőségét, de az még észrevettem, hogy rendesen fogyasztja az olajat is, tehát én arra gondolok,hogy égéstérbe bemegy a sok olaj. A motort elég olcsón vettem, dobtam rá egy autohifit, meg kp.95 ennyi. Esztétikailag rendben van, csak motorikus állapottól tartok 1kicsit. Azt megtudjátok mondani, hogy milyen lánckerék szettet érdemes rá tenni, és hol árulnak rendes áron? Köszönöm Fecó a szerelési pdf. íme a mailcím: kcs.adam@freemail.hu
Nagyon köszi segítséget.....
Én egyszer egy hosszabb úton égettem kia kipuffot még az első mocimnál, mikor megálltam a lámpánál a a kipufogómból dőlt a füst persze egy szem gázt nem huztam, hanem a felhevült kipuban a cucc égett, de az autósoknak a fejét kellett volna látni ahogy szivták a szutykot
De ez elég tróger módszer,meg nem is olyan hatásos, ugyhogy én inkább a hosszabb de biztosabb módszert ajánlom
Most vásároltam ezt yamaha motot, ez egy régebbi gyártmány(1990), felújításra szorul mert mikor elhoztam a mocit mögöttem nem sokat láttak az útból annyira füstölt. Azóta cseréltem benne olajat váltó is meg 2t olajat is, így most nem füstöl annyira mert minőségit raktam bele -Castrolt,kipuff nem nagyon szutykos. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok tzr szakik, hogy most mit csináljak, cserélni kell dugót, v. hengert gyűrűket? Valakinek esetleg nincsen HAynes Service manual szerelési könyve lementve? kerestem de a linkek már törölve lettek. Előre is köszönöm a segítségeteket
vagy esetleg cserélné-e derbi x-race sm re?
köszi